Katsokaa johtajan kickvideoita Thaimaasta. Kyllä se on kohta kunnossa ajamaan taksia.
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Katsokaa myös pottukoirakick. Sieltä löytyy videot johtajasta.
- Anonyymi00003
On ne loman jälkeen hyvässä kunnossa. Koko loman ajan kuunneltu mummo, mummo ja vitunmummo. Siitä puhe mistä puute, mutta johtaja sanoi , että vaimoa saa aina.
- Anonyymi00005
Todella typerää touhua.
- Anonyymi00006
Kyllä ne on hyvässä kunnossa loman jälkeen. Ateriat lomilla , hernekeitto, hksininen,hamppis, pasta,lihapullat. Johtaja syö puolet muiden lautasilta ja sitten puoliksi syödyt safkat dogibäkkiin. Yksi itsetehty makaroonilaatikko ja ostettu appelsiinejä.
- Anonyymi00007
Johtaja määrää kaikki mitä ostetaan. Tilatkaa mitä ruokaa vain minä syön kämpillä loput.
- Anonyymi00011
Tyypillinen isämmaallisen puolueen kaupunginvaltuustoehdokas.
- Anonyymi00013
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen on Suomen rikoslaissa (24 luku 8 §) määritelty rikos, joka tarkoittaa toisen yksityiselämästä kertovan tiedon, vihjauksen tai kuvan asettamista lukuisten ihmisten saataville
- Anonyymi00015
Oekeeta Suomalaesta rilliruokoo on ikävä.
- Anonyymi00019
Mummon dildopizza.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498