Näin sinut ensi kertaa. Kyllä, muistan kiinnittäneen katseeni sinuun. Ehkä vähän hätkähdin ja ajattelin että miten täällä on noin hyvännäköinen. Huomasit sen että katseeni sinuun kiinnittyi. Olit mielissään huomiosta. Sen huomasin.
Mikähän oli sinun ensimmäinen kerta minun suhteeni?
Olisinko uskonut kun
21
752
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistan sut hyvin mies
- Anonyymi00017UUSI
Hmmm… sanoiko Ap missään kohtaa ett on mies tai että kohde on nainen?? Luetun ymmärtämistä lisää.
- Anonyymi00002
Huomasin että hän oli mukava heti alussa mutta mitään tunteita ei heti kehittynyt enkä sellaisia hänessäkään huomannut. Siihen meni kokonainen vuosi että tunteeni heräsi.
- Anonyymi00005
Miksi niin myöhään
- Anonyymi00003
Ohi. En tykkää huomiosta. Vaivaannuttavaa.
- Anonyymi00004
Milloin? Ja missä?
- Anonyymi00007UUSI
Useampi vuosi sitten, yhteinen asia yhdisti. Mutta ei enää.
- Anonyymi00006UUSI
Se oli se sama kerta kuin sinullakin minun suhteen. Kun ekaa kertaa juttelimme ja kiinnitimme huomion toisiimme. Olin ensin vähän epäuskoinen että mitäs ihmettä tämä on, kun aloit flirttailla :)
- Anonyymi00008UUSI
Miten tästä nainen päästäis eteenpäin?
- Anonyymi00009UUSI
Onko siitä yli 10 vuotta aikaa?
- Anonyymi00010UUSI
No ota yheyttä nyt ensiksi, katsotaan siitä sit eteenpäin.😉
- Anonyymi00011UUSI
On yli 10 vuotta ♥️
- Anonyymi00012UUSI
näytän mielisairaalta melko monen miähen mielestä. 🤪🤪🤪
- Anonyymi00016UUSI
Se on varmaankin huolimattomasti pukeutuva ransusetä totta, aja edes partas ensin
- Anonyymi00013UUSI
Minä en ole erityisen hyvännäköinen, mutta voin kertoa, että olen joskus saanut kuulla joltain vastatavatulta miespuolisilta vaikuttaneeni, että puoleltani tuntui ihastusta (ja sitä ei ollut oikein ollenkaan). Joskus saattaa erehtyä tulkitsemaan toista väärin -ehkä omat toiveet tai pelot sotkee suuntaan tai toiseen. Vähemmän kuin näissä anonyymien teksteissä, mutta kuitenkin. Osalla meistä on herkemmät reseptorit toisten tunteille, ilmeille… sekin on tavallaan taito.
Jonkun ihanuuden olen itse huomannut vasta ajan kanssa. Ensi kohtaamisissa keskittymiseni oli aivan muissa asioissa, että en edes muista yhtään mitään niiltä ajoilta. ❤️- Anonyymi00015UUSI
Toki alitajuntani saattoi huomata kaiken oleellisen jo ensi kohtaamisella, ja se saattoi näkyä myös minun käytöksessäni, olemuksessani. Ehkä talletin kaikki huomioni sinusta huomaamattani, ja ne nousivat pintaan, kun niille oli tilaa.
- Anonyymi00014UUSI
Samoin mies. Niin hätkähdin minäkin, ja olin hämmästynyt sinusta ja huomiosta, mutta koska nolotti tuijottaa, niin käänsin katseeni pian pois. Katsoin ikkunasta ulos. Liittyykö tähän seuraavan päivän jäätymiset ja jodlla testailut?
- Anonyymi00018UUSI
Kuinka monta kertaa työpaikoilla ei ole hyväksikäytössä aloitteellinen nainen?
Herää kysymys kun ilmoitiskynnys on niin pieni - Anonyymi00019UUSI
Olin tosi vaikuttunut koko olemuksestasi 💖
- Anonyymi00020UUSI
Näytit jotain ja katsoit silmiin. Kuittasin sen hetken omasta mielikuvituksesta johtuvaksi. En uskonut itseäni, enkä oikeastaan usko vieläkään.
- Anonyymi00021UUSI
Olin naimissa ja sain lääkkeet joilla sain AVIO-ERON jostain syystä aikaan.
Sama lääkäri kielsi lopettamasta tupakointia ja en ole siitä valittanut, koska ei tupakointi ole vaikuttanut minun terveyteen millään tavalla.
Mielummin tupakoin, kuin SYÖN LÄÄKKEITÄ jotka muuttaa minua ihmisenä niin MIELLYTTÄIS IHMISIÄ JOILLA EI OLE KOSKAAN OLLUT MITÄÄN MERKITYSTÄ MINUN ELÄMÄSSÄ.
On paljon terveempää kävellä toiseen suuntaan tai olla niin, kuin koko IHMISTÄ EI HUOMAIS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1173103Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk572778Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352172Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012081Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441931Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1251930Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.81075Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas67974Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville11908Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77880