Olisinko uskonut kun

Anonyymi-ap

Näin sinut ensi kertaa. Kyllä, muistan kiinnittäneen katseeni sinuun. Ehkä vähän hätkähdin ja ajattelin että miten täällä on noin hyvännäköinen. Huomasit sen että katseeni sinuun kiinnittyi. Olit mielissään huomiosta. Sen huomasin.
Mikähän oli sinun ensimmäinen kerta minun suhteeni?

21

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Muistan sut hyvin mies

• Anonyymi00017
        UUSI

Hmmm… sanoiko Ap missään kohtaa ett on mies tai että kohde on nainen?? Luetun ymmärtämistä lisää.

• Anonyymi00002

Huomasin että hän oli mukava heti alussa mutta mitään tunteita ei heti kehittynyt enkä sellaisia hänessäkään huomannut. Siihen meni kokonainen vuosi että tunteeni heräsi.

• Anonyymi00005

Miksi niin myöhään

• Anonyymi00003

Ohi. En tykkää huomiosta. Vaivaannuttavaa.

• Anonyymi00004

Milloin? Ja missä?

• Anonyymi00007
        UUSI

Useampi vuosi sitten, yhteinen asia yhdisti. Mutta ei enää.

• Anonyymi00006
      UUSI

Se oli se sama kerta kuin sinullakin minun suhteen. Kun ekaa kertaa juttelimme ja kiinnitimme huomion toisiimme. Olin ensin vähän epäuskoinen että mitäs ihmettä tämä on, kun aloit flirttailla :)

• Anonyymi00008
      UUSI

Miten tästä nainen päästäis eteenpäin?

• Anonyymi00009
        UUSI

Onko siitä yli 10 vuotta aikaa?

• Anonyymi00010
        UUSI

No ota yheyttä nyt ensiksi, katsotaan siitä sit eteenpäin.😉

• Anonyymi00011
      UUSI

On yli 10 vuotta ♥️

• Anonyymi00012
      UUSI

näytän mielisairaalta melko monen miähen mielestä. 🤪🤪🤪

• Anonyymi00016
        UUSI

Se on varmaankin huolimattomasti pukeutuva ransusetä totta, aja edes partas ensin

• Anonyymi00013
      UUSI

Minä en ole erityisen hyvännäköinen, mutta voin kertoa, että olen joskus saanut kuulla joltain vastatavatulta miespuolisilta vaikuttaneeni, että puoleltani tuntui ihastusta (ja sitä ei ollut oikein ollenkaan). Joskus saattaa erehtyä tulkitsemaan toista väärin -ehkä omat toiveet tai pelot sotkee suuntaan tai toiseen. Vähemmän kuin näissä anonyymien teksteissä, mutta kuitenkin. Osalla meistä on herkemmät reseptorit toisten tunteille, ilmeille… sekin on tavallaan taito.

Jonkun ihanuuden olen itse huomannut vasta ajan kanssa. Ensi kohtaamisissa keskittymiseni oli aivan muissa asioissa, että en edes muista yhtään mitään niiltä ajoilta. ❤️

• Anonyymi00015
        UUSI

Toki alitajuntani saattoi huomata kaiken oleellisen jo ensi kohtaamisella, ja se saattoi näkyä myös minun käytöksessäni, olemuksessani. Ehkä talletin kaikki huomioni sinusta huomaamattani, ja ne nousivat pintaan, kun niille oli tilaa.

• Anonyymi00014
      UUSI

Samoin mies. Niin hätkähdin minäkin, ja olin hämmästynyt sinusta ja huomiosta, mutta koska nolotti tuijottaa, niin käänsin katseeni pian pois. Katsoin ikkunasta ulos. Liittyykö tähän seuraavan päivän jäätymiset ja jodlla testailut?

• Anonyymi00018
      UUSI

Kuinka monta kertaa työpaikoilla ei ole hyväksikäytössä aloitteellinen nainen?
      Herää kysymys kun ilmoitiskynnys on niin pieni

• Anonyymi00019
      UUSI

Olin tosi vaikuttunut koko olemuksestasi 💖

• Anonyymi00020
      UUSI

Näytit jotain ja katsoit silmiin. Kuittasin sen hetken omasta mielikuvituksesta johtuvaksi. En uskonut itseäni, enkä oikeastaan usko vieläkään.

• Anonyymi00021
      UUSI

Olin naimissa ja sain lääkkeet joilla sain AVIO-ERON jostain syystä aikaan.
      Sama lääkäri kielsi lopettamasta tupakointia ja en ole siitä valittanut, koska ei tupakointi ole vaikuttanut minun terveyteen millään tavalla.

Mielummin tupakoin, kuin SYÖN LÄÄKKEITÄ jotka muuttaa minua ihmisenä niin MIELLYTTÄIS IHMISIÄ JOILLA EI OLE KOSKAAN OLLUT MITÄÄN MERKITYSTÄ MINUN ELÄMÄSSÄ.

On paljon terveempää kävellä toiseen suuntaan tai olla niin, kuin koko IHMISTÄ EI HUOMAIS.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3103
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2778
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2081
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    6. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1930
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      1075
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      974
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      908
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe