Vai katosinko kuitenkaan?
Ehkä olin hetken poissa, vai olinko kuitenkaan?
Kun minusta ei hetkeen kuulunut, olinko kuitenkin aktiivisesti äänessä?
Nämä ovat kysymyksiä joihin itse tiedän vastauksen.
Ehkä poissa ollessani olinkin jatkuvasti läsnä äänettömänä ja hijaisena.
Ehkäpä olin se vieraasta pöydästä huutelevä häirikkö.
Ehkä olin se tarkkailija.
Tai sitten olin poissa.
On monia epäilyksiä, mutta vain yksi totuus.
:/
Nainen, hetkeksi katosin taas
5
157
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Luottamus ei niinkään merkitse vaan luotettavuus.
Kun sanon lähteväni työmatkalle sinä luotat siihen, mutta ellen ole luotettava, niin ehkäpä lähdenkin vieraan kanssa lomamatkalle.....
Mistä näitä tietää, mitkä ovat ne merkit josta ne tietää.
Monesti se sisäinen ääni kertoo siitä ja jos sitä toinen yrittää voimakkaasti hiljentää, niin se sisäinen ääni voi hyvinkin olla oikeassa.
:/- Anonyymi00002UUSI
Siksi sunkin kannattaa miettiä et oisko sekin oikeesti ollut luotettava joka suhun luottaa ja uskoo nyt jo. Eikä epäillä ilman perusteita. Kuuntele mitä sun ♡ sanoo, äläkä mitä joku vieraista pöydistä tai puskista huutelee sulle.
- Anonyymi00003UUSI
Niin ja en ikinä epäilis et lähtisit jonkun vieraan kans jonnekin, tai tutunkaan kanssa sillei...
Ei siihen ole mitään merkkejä, sen vaan tietää ja tuntee kun toiseen voi luottaa.
Enkä tiedä olitko pois vai onko sun kirjoitus,
en ole etsinyt sua nyt.
On vähän vakavampia juttuja kun joku palsta meneillään. Ja sun osaaminen olis ollut tarpeellista, ja sä olisit ollut tärkeä täs....
Ikävää ettei enää voitu jutella.
Jotenkin tosi surullista heittää jotain hyvää hukkaan.
Cmx puuvertaus siin viel sulle yks biisi.
🍗
- Anonyymi00004UUSI
Luotatko sä itseesi, että voit olla luotettava toiselle? Luotatko siihen että pystyt olemaan toisen luottamuksen arvoinen, vai mietitkö, että ehkä joku toinen, tuo tuolla olisi sittenkin mehukkaampi tyyppi.
- Anonyymi00005UUSI
Silloin kun ei tunne edes itseään, ei voi itseensäkään luottaa.
Luotan kuitenkin itseeni ja siihen että se on jotain pysyvää johon voi luottaa.
:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2393660- 573383
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I892837Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk482646Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1122387Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352042Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012001Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421865Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1041797Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711149