Miksi halusit

Anonyymi-ap

Tätä kautta tehdä asiat niin vaikeaksi?

43

322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tämä tuntui ainoalta tieltä, jossa voimme kohdata.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ainakin palstasetä innostui tuottamaan tällaista palstaorientoitunutta todellisuutta muita kauemmas realiteeteista juoksuttaen. Surullista.

• Anonyymi00002
      UUSI

Koska rakkaus tietenkin. Sitten tietenkin se, palstaäijä, että kun pöliset lapsestani nettiin samalla kun hoonailet minun identiteetillä niin latu on auki. Tämä tiedoksi ihan jokaiselle sivustaseuraajallekin.

• Anonyymi00011
        UUSI

Jaa kuka pölisee ja kenen lapsesta ja minne netti on toki nykyaikana se tapa millä yrittävät vaikuttaa itsetuntoon negatiivisesti kasvottomina ja nimettöminä mä en minnekään kisjoita tai puhu kenellekkään mitään sellaista mitä en pysty kysyttäessä toiselle sanomaan kasvotustenkin miksi toimin näin koska jotkin sanomiseninsaatetaan kokea loukkaavina nykyisen kaltaisessa mielensäpahoittajien yhteiskunnassa ollu ihan normaaleja tapani kakskytluvulta ainakin kuuskytluvulle asti

• Anonyymi00016
        UUSI

Voi kun saisit apua tuohon....

• Anonyymi00018
        UUSI

Luuletko palstaäijä, ettei tästäkin sönkötyksestä näy läpi sinun fiksaatiosi perheenäitiyteen ja muuhun teemaan kuuluvaan? Herätkääppä tähän päivään jo

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jaa kuka pölisee ja kenen lapsesta ja minne netti on toki nykyaikana se tapa millä yrittävät vaikuttaa itsetuntoon negatiivisesti kasvottomina ja nimettöminä mä en minnekään kisjoita tai puhu kenellekkään mitään sellaista mitä en pysty kysyttäessä toiselle sanomaan kasvotustenkin miksi toimin näin koska jotkin sanomiseninsaatetaan kokea loukkaavina nykyisen kaltaisessa mielensäpahoittajien yhteiskunnassa ollu ihan normaaleja tapani kakskytluvulta ainakin kuuskytluvulle asti

Onko teidän mielestänne tässä palstaäijän monologissa jokin koherentti kerronnan tms kulku? Oukki doukki mikäli näin. Naiselta

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Älä palstasetän höpinän kautta maalittaja yritä tuota passiivisaggressiivista huolipuhetta tai jopa sosiokulttuurista innostamista, eli ikäänkuin rivien välissä olisi toive, että huoli-ilmoitelkaa lukijat. Hae sinä tamma itse apua. T

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Älä palstasetän höpinän kautta maalittaja yritä tuota passiivisaggressiivista huolipuhetta tai jopa sosiokulttuurista innostamista, eli ikäänkuin rivien välissä olisi toive, että huoli-ilmoitelkaa lukijat. Hae sinä tamma itse apua. T

Ja btw- lähtikö montakin messiin narsistin marssitukseen 1-3 vähintään?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Luuletko palstaäijä, ettei tästäkin sönkötyksestä näy läpi sinun fiksaatiosi perheenäitiyteen ja muuhun teemaan kuuluvaan? Herätkääppä tähän päivään jo

Edelleenkään en ole äijäsi. Jos tämä on jotenkin vaikea sisäistää että tämä palstaäijä tätä harrastaa, niin herää vaan kysymys että onko oma lehmä rotkossa miksi tätä tuubaa pitää soveltaa nimenomaan minun kommentteihin, kuomaseni.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko teidän mielestänne tässä palstaäijän monologissa jokin koherentti kerronnan tms kulku? Oukki doukki mikäli näin. Naiselta

Ihanaa. Selostaja saapui.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mihin tarkalleen ottaen. Luulisi tulleen jo selväksi että sitä tulee ihan valtakunnallisesti...

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ihanaa. Selostaja saapui.

Itsepä yksäri aloitit taas juontamisen

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mihin tarkalleen ottaen. Luulisi tulleen jo selväksi että sitä tulee ihan valtakunnallisesti...

No juu, johonkin valtakuntahahmon tapaiseen ajattelin ko kommentin liittyvän ja nousi tunteet pintaan kaiken maailman selostajien takia, joille mm toisten lasten lukumäärä ja iät on vähintään suhteellinen käsite. Valtakuntahahmon 9-11 lasta kun nimittäin oli jollekin relevanttia tietoa ns

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No juu, johonkin valtakuntahahmon tapaiseen ajattelin ko kommentin liittyvän ja nousi tunteet pintaan kaiken maailman selostajien takia, joille mm toisten lasten lukumäärä ja iät on vähintään suhteellinen käsite. Valtakuntahahmon 9-11 lasta kun nimittäin oli jollekin relevanttia tietoa ns

Kun tämä loppuun asti ajatteleminen tuo haasteita välillä itse kullekin ja tulee otettua takapakkia. Eilen oli puhetta ohimennen. Eteenpäin jos millään sopii

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kun tämä loppuun asti ajatteleminen tuo haasteita välillä itse kullekin ja tulee otettua takapakkia. Eilen oli puhetta ohimennen. Eteenpäin jos millään sopii

Eteenpäin koko ajan. Jotkut asiat on silti henkilökohtaisia mitä en niele purematta tai millään muillakaan tavoin, tällä tarkoitan yksinomaan palstasekopååtå. Enkä muuten sulata mitään muutakaan mustamaalausta, vaikka olisi helppo tuudittautua oman agendan läpiajamiseen mielummin kuin haluta ymmärtää tätä vtun sairasta nettimaailmaa.

Reagointi prseilyyn ei ole sitä..

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Eteenpäin koko ajan. Jotkut asiat on silti henkilökohtaisia mitä en niele purematta tai millään muillakaan tavoin, tällä tarkoitan yksinomaan palstasekopååtå. Enkä muuten sulata mitään muutakaan mustamaalausta, vaikka olisi helppo tuudittautua oman agendan läpiajamiseen mielummin kuin haluta ymmärtää tätä vtun sairasta nettimaailmaa.

Reagointi prseilyyn ei ole sitä..

Joo. Jokseenkin samoin sanoin- sellaista ei voi eikä tarvitse hyväksyä, että palstaäijän tekstejä sovelletaan juurikin omaan agendaan ja en ehkä edelleenkään tarkoita sinua, vaan tätä ympärillä vellovaa ja koko ajan vellonnutta faktojen soveltamista näin laveasti kuvaten.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Joo. Jokseenkin samoin sanoin- sellaista ei voi eikä tarvitse hyväksyä, että palstaäijän tekstejä sovelletaan juurikin omaan agendaan ja en ehkä edelleenkään tarkoita sinua, vaan tätä ympärillä vellovaa ja koko ajan vellonnutta faktojen soveltamista näin laveasti kuvaten.

Ja lisätään vielä varoiksi lisähuomio, että tästä tahosta riippumatta- vale on vale piste

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ja lisätään vielä varoiksi lisähuomio, että tästä tahosta riippumatta- vale on vale piste

Hier hier ja achtung. En ole myöskään natsi, soosoo historiasta kiinnostuneet..

• Anonyymi00003
      UUSI

Kulli

• Anonyymi00004
      UUSI

Olin pitkään aika hajalla kaikesta, selitän sulle kaiken pian, jos vaan jaksat kuunnella.

• Anonyymi00006
      UUSI

hyi vityu en ole ikinä nähnyt katsrampia ihmisiä missään, jos noita edesihnisiksi voi kutsua. hyi helvetti. onnex joka kerrastaon hakattu niihin takaisin ja kaikkeen mihin ovat ottaneet hakattu pahaa. ja hakataan lisää 😂

• Anonyymi00008
        UUSI

Älä ota enää.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Älä ota enää.

Tämä uutisankka palstaäijän puutaheinääsetteihin nojaten taisi kosahtaa jo, elät menneessä ”mestari”

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tämä uutisankka palstaäijän puutaheinääsetteihin nojaten taisi kosahtaa jo, elät menneessä ”mestari”

It must called like a thousand time yesturday

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

It must called like a thousand time yesturday

Pick up pick up babyy

• Anonyymi00007
      UUSI

Sinun kanssasi ei pystynyt puhumaan. Yritin. Peruit aina.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kuka jos mua tarkoitat ehkä siksi että olen vaikea ihminen muutenkin vaatii hyvää kykyä sietää jos ajatteli että mua jaksaa samankaton alla mulla on ollu vilkas mieli aina ja koska olen jo pienestä/nuoresta alkanu aikuisviihdettä katsomaan ni silloin taas kun olen parisuhteessa ei mulla juurikaan muu mielessä ole kuin pillu miksi turhaan olla parisuhteessa jos ei seksiä saa jotenkin itseni kohdalla näen sen järjettömänä ei mulla ole ainakaan pienintäkään potenssi ongelmaa vaikka nekin kuulemma jo nykyään alkaa jossain kohti kolmenkympin jälkeen helpompaa olla ilman kun ei kiusaus ole kokoajan vieressä

• Anonyymi00014
      UUSI

Liittyykö tämä kysymyksesi kenties siihen, että kuvittelet jonkun naisen tilittävän täällä lähtökohtaisesti yötäpäivää?

• Anonyymi00027
        UUSI

Joi,ap itserakas

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Joi,ap itserakas

Eli kokee jonkun naisen tilittävän itselleen tai itsestään vai just toisinpäin kuten erään pikanttiiin tiedottamiseen ”aloittajasta” voisi kuulua?

• Anonyymi00030
      UUSI

nyt viime päivien hakkaukswt tänne, tuo teille roppakaupalla pahaa ja ikäviä asioita. osa lähti juuri kuoleman kierrokselle mukaan. pidän peukut pystyssä että kuolee

• Anonyymi00032
      UUSI

kaikki koeroksella olijat käyvät lähellä kuolemaa. varoitettiin jo. sinne päätyy tosi moni teistä ja näistä hakkaajista. osa kuolee pois.

• Anonyymi00034
      UUSI

puulistat sitä opea mutta se muista ja pilaa elämiä, joten jos hakkaat sen puolesta saadaan teidöt hakata, se ope mukaan lukien. jos se vaikeuttaa, muiden töitä, se saadaan hakata töihinsä. niin se menee kaikilla.

• Anonyymi00035
      UUSI

sama, muille jos estävät rahaa tai pilaavat töitä, sama saadaan tehdä niille. ja saavat samaT tappiot ja väkivaltaa ja, estettä. niin se menee kaikilla.

• Anonyymi00036
      UUSI

aina jos syövät ja hakkaavat, saadaan tehdä niille takaisin ja osalle tulee automaattisesti.

• Anonyymi00038
      UUSI

oikeasti siinä touhussa ei ole ihmisryhmiä tai ylempöälasria, eli se mitä tekevät muille tulee niille takaisin ja saadaan tehdä takaisin. jos syöväkivaltaisesti, aiheuttaa ongelmia uhrilleen, hakkaa kun yrittää suostuttava, tahtoonsa, pahimmat kuolee pois. ei ole mitään sopimuksia vastentahtoa. eli sama määrä minne takaisin hakkauksia tai joku on uhrattu ja hakattu johonkin, saavat sitä itse. jos kostavat sitä, hakataan vielä lisää ja lopulta kuolevat.

• Anonyymi00041
      UUSI

Ite halusit!

• Anonyymi00045
      UUSI

Tiesin aina ettet oikeasti välitä. Siksi en edes kokenut tarpeellisena yrittää selvittää asiaa.

• Anonyymi00046
      UUSI

Itse ohitit. Mielenkiinto loppu siihen.

• Anonyymi00048
        UUSI

Koska koskaan ei voi tietää onko siellä nainen vai mies vastassa vai molemmat, esittämässä naista.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Koska koskaan ei voi tietää onko siellä nainen vai mies vastassa vai molemmat, esittämässä naista.

Etkö luota ihmiseen, jonka kanssa haluaisit selvittää asioita?

• Anonyymi00047
      UUSI

Itseppähän pelleilit turha mua syyttää

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      127
      3158
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      61
      2805
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2192
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      103
      2108
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      130
      1978
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1951
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      10
      1192
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      984
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      12
      955
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      890
    Aihe