Henkilön kanssa ketä et ole arvostanut missään vaiheessa. Mies on varahenkilö sinulle. Yhdessäolo, seksi, yhteiset ajatukset, yhteiset kiinnostuksen kohteet, yhteiset harrastukset ja kaikki. Mikään ei ole hyvää. Läheisriippuvaisena tarvitset vain jonkun vierellesi. Kaipaat niitä yhteisiä hetkiämme. Vertaat aina niitä nykyiseen. Mieti kuitenkin miksi meidän yhteinen matkamme päättyi. Mitättömiin asioihin. Et uskonut minua, kun kerroin mikä on minulle tärkeää suhteessa. Rakastin kyllä sinua, kanssasi oli hyvä olla ja tehdä. Kyllä joskus ajattelen mitä sinulle kuuluu miettien mistä luovuit ja minkä tähden. Olen varma, että.sinäkin ajattelet. Toukokuukin lähenee.
Mille tuntuu olla väärässä suhteessa?
24
398
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Meitä on moneen junaan. Itse en koskaan lähtisi parisuhteeseen miehen kanssa, jota en arvosta. Yksin on parempi olla.
- Anonyymi00002UUSI
Minä sen sijaan rakastin eksääni valtavasti aikani. Salamana rakastuttiin ja rakastuin siitä eteenpäin noin nelisen vuotta ihan uunona! Kunnes sitten elämässä tapahtui asioita ja vuosi vuodelta huomasin olevani yksin. Ei ollut kommunikointia ei huumoria ei mitään siitä jälellä mikä oli alussa se juttu. Pelkkää selviytymistä ja sättimistä. S.ksiä meillä oli kuitenkin loppuun asti. Ehkä se piti meidät yhdessä niinkin monta vuotta vaikka meni huonosti. Jätin mieheni ja sekosin toisesta. Oikestaan jopa jätin koska oli jo tunteita toista kohtaan kun meni silloin niin huonosti. Karma kosti ja se keheeb ihastuin vihasi minua. Sain myös lapio kaupalla kurapskaa päälle. Parisuhde ajatelmat ovat olleet todellakin jäähyllä jo pidemmän aikaa. Nyt alkaa tuntumaan että haluaisin löytää miehen. Se vaan pitäisi tuntua tiku taku keissiltä eli miehen tulee ymmärtää sekavaa maailmaani kaksijakoisena pipopäänä. Se tulee olemaan voitto kun tämmöiseen mieheen joskus ehkä tutustun rakastun ja muuta
- Anonyymi00003UUSI
Kulli
- Anonyymi00009UUSI
Pillu
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pillu
Tissi
- Anonyymi00004UUSI
Kadun loppuelämäni, että pilasin itse suhteen mieheen, joka näytti minulle mitä on rakkaus, hellyys, toisen huomiointi ja huomaavaisuus, mitä on huumorintaju, seksi, samalla aaltopituudella olo ja paljon muuta. Kadun sitä ja muistelen sitä miettien mitä maailma olisi meille antanut. En saa enää ikinä samaa nykyisen kumppani kanssa.
- Anonyymi00005UUSI
Voi sinua pikku narsistia. Et edes tiedä mitä on rakkaus ja arvostus.
- Anonyymi00007UUSI
Haluatko avata hiukan lisää, että miten tällä kertaa yritit ymmärtää tämän palstaäijän varsin epäkoherentin öö katsauksen?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Haluatko avata hiukan lisää, että miten tällä kertaa yritit ymmärtää tämän palstaäijän varsin epäkoherentin öö katsauksen?
Noh aloittaja selvästi narsisti joka halveksii toista ihmistä avoimesti omien luulojen perustella. Luultavasti ne eivät ole luuloja vaan hänen käsitys ihmissuhteista että niitä muodostetaan vain sen takia että voisi hyötyä niistä jotain. Eli niinkuin hän itse tekee. Ihminen joka rakastanut ja arvostanut ei koskaan kirjoittaisi tuollaista.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Noh aloittaja selvästi narsisti joka halveksii toista ihmistä avoimesti omien luulojen perustella. Luultavasti ne eivät ole luuloja vaan hänen käsitys ihmissuhteista että niitä muodostetaan vain sen takia että voisi hyötyä niistä jotain. Eli niinkuin hän itse tekee. Ihminen joka rakastanut ja arvostanut ei koskaan kirjoittaisi tuollaista.
Heh heh luulottele sinä noin vain. Aloittaja puhuu niinkuin tuntee ja asiat on.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin kyllä narsistit osaa puhua varsinkin toisten puolesta ja tuntea en ole sitä kieltänyt. Siihen on varmaan syy miksi hän ei kanssasi ole. Se löytyy kun vilkaiset peiliin.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kirjoitan nyt sinulle kuin olisit kaivattuni jos hän nyt sattuu noin kieroutuneesti ajattelemaan. Juu rakastin sinua. Meistä olisi voinut tulla jotain hyvää ja kaunista. Mutta et ollut valmis. Ensinnäkin se olit sinä joka heitti kaiken hukkaan. Olit niin saatnan rakastunut minuun. Ettet kestänyt kun aloin lipua pois. Päätit näpäyttää minua. Noh et onnistukaan saamaan minua enää takaisin vaikka niin luulit. Sinulle oli tärkeämpää mitä muut ajattelevat kuin minä jäin kaikessa aina varjoon. Et missään vaiheessa osoittanut minulle että olisin jotain tärkeämpää sinulle. Nyt sinua harmittaa kun löysin ihmisen joka oli arvostuksen arvoinen etkä se ollut sinä. Olet mustasukkainen. Olen ollut aikoinaan pitempiä aikoja sinkku kuin sinä ilmeisesti ikinä. Asunut yksin. En harrasta irtosuhteita ja eikä minulla olisi mitään ongelmaa olla sinkkuna nytkään eli se siitä läheisriippuvuudesta.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kirjoitan nyt sinulle kuin olisit kaivattuni jos hän nyt sattuu noin kieroutuneesti ajattelemaan. Juu rakastin sinua. Meistä olisi voinut tulla jotain hyvää ja kaunista. Mutta et ollut valmis. Ensinnäkin se olit sinä joka heitti kaiken hukkaan. Olit niin saatnan rakastunut minuun. Ettet kestänyt kun aloin lipua pois. Päätit näpäyttää minua. Noh et onnistukaan saamaan minua enää takaisin vaikka niin luulit. Sinulle oli tärkeämpää mitä muut ajattelevat kuin minä jäin kaikessa aina varjoon. Et missään vaiheessa osoittanut minulle että olisin jotain tärkeämpää sinulle. Nyt sinua harmittaa kun löysin ihmisen joka oli arvostuksen arvoinen etkä se ollut sinä. Olet mustasukkainen. Olen ollut aikoinaan pitempiä aikoja sinkku kuin sinä ilmeisesti ikinä. Asunut yksin. En harrasta irtosuhteita ja eikä minulla olisi mitään ongelmaa olla sinkkuna nytkään eli se siitä läheisriippuvuudesta.
Oletko aloittajamies? Ap. on mies.
Tekstisi on epäjohdonmukainen. Toisaalta kirjoitat, että olet löytänyt "jonkun ihmisen" eli kumppanin ja sen jälkeen kirjoitat, että "minulla ei ole ongelmia olla nytkään sinkkuna"
Öööö, mitä tarkalleen kirjoitat?
*sivusta - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko aloittajamies? Ap. on mies.
Tekstisi on epäjohdonmukainen. Toisaalta kirjoitat, että olet löytänyt "jonkun ihmisen" eli kumppanin ja sen jälkeen kirjoitat, että "minulla ei ole ongelmia olla nytkään sinkkuna"
Öööö, mitä tarkalleen kirjoitat?
*sivustaEt osaa lukea luehan tuo teksi ajatuksella uudestaan. En ole aloittaja.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En kaipaa sinua.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En kaipaa sinua.
Sehän hyvä sitten 😊
- Anonyymi00006UUSI
Elämä ei koskaan mene niinkuin toivoisi. Lähtövaihekin oli vaikea. Toki eihän se huono asia ole, oppii näkemään asioita laajemmin ja ymmärtämään muita ihmisiä. Onneksi ei minusta tullut nuorisohuligaania eikä päihdekäyttäjää, minkä todennäköisyys olisi korkea. Altistavia tekijöitä oli useampi, kun olen ottanut selvää. Hyvin kulisseja pidetään pystyssä.
Siitäkin huolimatta en ole mitään muuta kuin yrittänyt ammatteja, töitä, parisuhteita....jne. En ole vielä löytänyt henkistä kotia.
Tiedän, että ns. "terapiasuhteeni" ei ole "aito parisuhde" ja minua ahdistaa, jos mies paljastaa kaiken. Ja totta, olen läheisriippuvainen. - Anonyymi00012UUSI
Edelleen...ei ole toista kun en halua kuin P- miehen. Olen ollut tarkoituksella sinkkuna jo 2,5 vuotta.
Mn tumma - Anonyymi00014UUSI
Jotenkin tulee narsistinen viritys tästä.
- Anonyymi00015UUSI
Onneksi ei koske mua, koska olen iloisesti sinkku, eikä vika eksäkään ollut narsisti vaan juoppo.
- Anonyymi00016UUSI
Olet itsekäs. Mies olisi voinut löytää oikeaa rakkautta, jos sinä et olisi tuhonnut hänen mahdollisuuttaan siihen
- Anonyymi00022UUSI
Valehtelemalla voi menettää paljon. Pienilläkin valheilla.
- Anonyymi00023UUSI
Aika paljon tulkintoja jostain toisen ihmisen tunnemaailmasta ja kokemuksista. Kuinka paljon olette keskustelleet? Jos hän on vaikka kertonut jotain muutamilla lauseilla, sehän on harvoin koko totuus. Moni ei edes osaa sanallistaa, tai tunnistaa kaikkia puolia mitä itse kokee (ja niitä voi käsittää pikkuhiljaa, oikoa vääriä..). Sinulla voi olla kovin kapea kuva tilanteesta, en tiedä.
Voitko esimerkiksi sanoa puhtaasti läheisriippuvaiseksi? Ehkä hänellä on kuitenkin joku aito, iso tuntemus/kokemus jostain hyvästä, vaikka olisi myös eroja ja etäisyyttä, huonoa mieltäkin kyseisen miehen kanssa? Toki niissäkin tilanteissa olisi varmaan punnittava, mikä on lopulta hyvästä ettei jää ikuisesti odottamaan rauhaa. Tärkeintä on, että tuo nainen itse tietää mitä tuntee ja miten sitten toimii, eli kai se on tunteen ja järjen sopusoinnun tarkastelua.- Anonyymi00024UUSI
Miten selvästi kerroit tuntemuksesi häntä kohtaan? Miten selvästi hän kertoi omansa? Miksi pienet asiat olivat niin merkittäviä, vai oliko juurisyy joku aivan muu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2493780- 593616
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1002974Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk572718Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1252529Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352112Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012041Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441901Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1191871Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711219