En kaipaa takaisin on/off - maailmaamme.
Se söi mua solu solulta
Hävitin itseni kanssasi, en ollut enää minä.
Ääneni katosi, en saanut olla mieltä.
Voirakas, miten paljon sinä minua lokeroitkaan.
Nyt et enää pääse siihen, tilaan, jossa minut nakitetaan sämpylän väliin =)
PingPonggg
19
183
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Yhteiskunnan papa-ratsialla on Kissankokonen Ongelma. Ja se olet sä.
- Anonyymi00003UUSI
Aika korkealentoista tekstiä, mikäli et ole se joka ymmärtää nämä löyhkät palstaäijän kirjoituksiksi, vaan just se toinen kertojaääni netissä, joka pierii ns ongelmia molemmista päästä tusaten
- Anonyymi00009UUSI
Mikäli minä olen yhteiskunnan ongelma, niin
yhteiskunnalla on tosi isot ongelmat,
näemmä!
- Anonyymi00002UUSI
Eikös silloin ole kasvua ja kehitystä tapahtunut 🤭 näet muutakin kuin sämpylän ja nakin.
- Anonyymi00004UUSI
Sarjasta näkee niitten Liu'kuhihnatki. -sivu
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sarjasta näkee niitten Liu'kuhihnatki. -sivu
Sinulla muuttui taas kollektiivisesti sexuaalissävytteiseksi pakkoajatteluksi tämä- siksikö aivot tilttaa usein?
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä kehitys on silloin menny väärään suuntaan, jos ajatukset on hot dogissa=)
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä kehitys on silloin menny väärään suuntaan, jos ajatukset on hot dogissa=)
😂
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
😂
Ooks sinäkin palstaäijän teksteistä irrallisia otteita yrittävä ”vähäsen” simppeli ja pieni ihminen
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ooks sinäkin palstaäijän teksteistä irrallisia otteita yrittävä ”vähäsen” simppeli ja pieni ihminen
Oon 😆 keep it simbple 🤭
- Anonyymi00006UUSI
Kilauta hällee.
- Anonyymi00007UUSI
En tykkää tän palstan hörhöistä =) mutt aattelen, että
"kaikkia se suomi24.ruokkiikin, minuakin"
outoine ajatuksineni.
Joten... tän kummemmin hörhöilemättä
"shoot" :D- Anonyymi00012UUSI
Mikä tää ikäväpalsta oikein on. Kaikki änkää tänne, vaikka aiheena ihan muut. Tää toimii lähiöpubina, jossa sana on vapaa ja pyörät laitetaan pyörimään, vai miten se meni? 😀
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä tää ikäväpalsta oikein on. Kaikki änkää tänne, vaikka aiheena ihan muut. Tää toimii lähiöpubina, jossa sana on vapaa ja pyörät laitetaan pyörimään, vai miten se meni? 😀
Moderointi puuttuu, siksi tilanne on tämä =) ei voimitään.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Moderointi puuttuu, siksi tilanne on tämä =) ei voimitään.
Terveisin mode 🤣?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Terveisin mode 🤣?
En onneks oo tän puljun mode =)
- Anonyymi00017UUSI
"Akkunarinsessa", koukkunokka huutaa ässää hihasta rantarolexia vaihtaessaan ja anjoja apuun. Kuulemma. ;)
- Anonyymi00018UUSI
https://youtu.be/Mouf2OrB8hs?si=CxTlcourFS_ykVFK ole oma itsesi vaan
- Anonyymi00019UUSI
Mainosmogulin F lip/stories. -sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1273158Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk612805Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352192Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1032108Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1301978Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441951Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101192Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas67984Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville12955Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77890