Huippu kivaa elämää♥️.. jos jossain toisessa elämässä niin..., mä haluan olla uskollinen nyt ja keskittyä siihen, että parisuhde onnistuu.
Olet tärkeä🤗..
Mä niin toivon sinulle
46
521
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuulosti ihan kaalimadon mainokselta. Mutta joo, sen miehen kanssa vois olla huippukivaa.
- Anonyymi00002UUSI
Naurattaa😂 itse mietin samaa.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Naurattaa😂 itse mietin samaa.
Ja oot sitten varmaan se mun huippukiva mies 🤣
- Anonyymi00004UUSI
Ei kiinnosta.
- Anonyymi00026UUSI
Onpa kumma 😅
- Anonyymi00030UUSI
Aika harvaa kiinnostaa nämä palstaäijän hömpän pömppä- avaukset yhtä intensiivisesti kuin sinua, erään sortin ilmapiirivaikuttaja.
- Anonyymi00005UUSI
Kenelle toivot?
- Anonyymi00011UUSI
Elämäni piristäjälle.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Elämäni piristäjälle.
Mene jo pois ja hae piristyksesi muualta.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mene jo pois ja hae piristyksesi muualta.
Mikä voisi olla mielestäsi sopivampi paikka piristyä mitä tulee aloittajaäijään? Kerro ihmeessä kun kerran taas aloitit
- Anonyymi00006UUSI
On vain yksi elämä, enkä käytä sitä odottamiseen. Hyvästi jää.
- Anonyymi00041UUSI
Ei pidäkkään! Kannattaa, keskittyä rakkauteen, jos sellaisen löytää. Tämäkään ei ole itsestään selvyys
- Anonyymi00007UUSI
toiset kuuluu yhteen ja toiset ei. jousimiehet vesimiehet ja kaksoset on miehistä sopivimmat. heitä iloisesti jahdaten
- Anonyymi00022UUSI
Niitä onkin paljon😂
- Anonyymi00008UUSI
tai iloisesti ohittaen… riippunee
- Anonyymi00009UUSI
Kenelle tää meni?
- Anonyymi00010UUSI
Tiedätkö aloittaja, minulla on eräästä varatusta naisesta nuo ajatukset. Voi kun olisin nuorempi tai olisin nuorempana kohdannut joskus sellaisen naisen kuin mitä hän on. Niin ei vain käynyt.
Arvostan todella paljon ihmisiä jotka ovat luotettuja ja uskollisia kumppaneilleen. Ihmiset sanovat että elämässä on vain yksi oikea, mutta kyllä niitä oikeita voi olla useampikin ,mutta valitset niistä sen yhden ja yrität parhaasi mukaan kiinni siitä yhdestä kuin takiainen.
Mutta jos suhde on hyvä ei siitä kannata ehdottomasti luopua.
Tiedän ja olen varma että se varattu nainen ei kaivannut minua vaikka sain aika paljon merkkejä että kiinnostusta oli, ainakin joskun taannoin.
Ja vaikka tiedän että tuo on vain kielikuva niin ei ole mitään toista elämää. On vain tämä, tässä ajassa, tässä kehossa ja tällä mielelleä. Tee parhaasi sillä mitä sinulle on satettu antamaan ,se riittää.- Anonyymi00027UUSI
Olipa hieno kirjoitus.
- Anonyymi00012UUSI
Vanhat miehet joka päivä unelmoimassa sivuilla.
Elämä on tuolla ulkona mut ei taida pikkutyttöjen kanssa se flaksi käydä joten auotte päätä täällä. Lässytätte ette tiedä kenelle toiselle sedälle. No mut jokainen tehköön minkä parhaaks näkee.
Onnee
ja Moro!- Anonyymi00013UUSI
keski-ikää lähestyvät möllykkä, yhäri ja nuoret plösöt naiset haaveilevat varatuista tai pelimiehistä palstalle.
Tiedä kenelle teinille lässytätte asioita. - Anonyymi00020UUSI
Äläs nyt jormahannele vedä sukkiksia solmuun. Löydät vielä omasi täältä kun jaksat palstailla. Ja jaksathan sinä.
sivu-uuno - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Äläs nyt jormahannele vedä sukkiksia solmuun. Löydät vielä omasi täältä kun jaksat palstailla. Ja jaksathan sinä.
sivu-uunoOlen mä jo löytänyt☺️Mun punainen sydän on täynnä rakkautta☺️💜💕
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
keski-ikää lähestyvät möllykkä, yhäri ja nuoret plösöt naiset haaveilevat varatuista tai pelimiehistä palstalle.
Tiedä kenelle teinille lässytätte asioita.Näinkö aloittajaäijä tämän aloituksesi tunneskaala pitäisi ottaa vastaan ns?
- Anonyymi00014UUSI
Aloituksesta loistaa negatiivisuus vaikka se yritetään peittää esim. emojilla. Suomalaisuutta tuntien ap on tehnyt jotain ikävää jollekin ihmiselle ja yrittää saada siitä vielä jotain vahingoniloa käänteisen kerronnan kautta. Ah, niin hyväluonteisia ihmisiä.
- Anonyymi00016UUSI
Sama tuli mieleen.
- Anonyymi00033UUSI
Erikoisen paljon te jotkut lukijat tunnutte saavan näitä nyansseja irti palstaäijän teatterista, näitä nk äänestäjiä lähinnä meinaan, aloittajaäijä. Heh heh
- Anonyymi00036UUSI
Plaap, nyt arvasit väärin, mutta niin olen, kun pidän muiden kanssa yhteyttä, vaikka on oma puoliso. Haluan parantaa tapani.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Erikoisen paljon te jotkut lukijat tunnutte saavan näitä nyansseja irti palstaäijän teatterista, näitä nk äänestäjiä lähinnä meinaan, aloittajaäijä. Heh heh
Toiset ovat vaan herkempiä vaistoamaan asioita. Toiset eivät tiedä edes mitä vaisto on tai ehkä tarttuvat vaistomaisesti pulloon.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Plaap, nyt arvasit väärin, mutta niin olen, kun pidän muiden kanssa yhteyttä, vaikka on oma puoliso. Haluan parantaa tapani.
Miksi se pitää muiden kanssa yhteyttä? Mieti vaikka sitä hetki.
- Anonyymi00017UUSI
Trolli tollo.
- Anonyymi00035UUSI
Joko sinä trolli olet saanut lanseerattua pakkoajatuksesi palstaäijän aloituksia kohtaan laajemminkin ympäristöön? Onhan siinäkin missiota kerrakseen, internetin abbedissa.
- Anonyymi00018UUSI
Oletko varattu?
- Anonyymi00037UUSI
Oon kai mä
- Anonyymi00019UUSI
Miksi meidän parisuhde ei onnistuisi?
- Anonyymi00040UUSI
Minun ja hänen. Sen tiesi jo heti, ettei onnistu.
- Anonyymi00021UUSI
Voi olla kiva ❤️ tai ilkeämielinen kommentti. Riippuu motiivista. Ei kannata omia ikävää luuloa täältä. Oikeassa elämässä asiat sovitaan, jos sille on tarve.
- Anonyymi00023UUSI
Juu samoin olihan meillä kiihkeää monta palsta orgasmia ja riitaa saatii aikaiseksi. Enkä edes nimeäsi tiedä 🤭
- Anonyymi00029UUSI
😂🤭
- Anonyymi00024UUSI
aivosi joutaisi pellolle. pistelen ne vielä.🐝
- Anonyymi00038UUSI
Tsot tsot, kielenkäyttö.
- Anonyymi00028UUSI
Kirjoitusvirheet toivottavasti viimeistään selventävät, että ei ole multa tämä mauton aloitus. 😉
Nainen - Anonyymi00034UUSI
Kiitos. Samaa toivon sinulle. 😍
- Anonyymi00039UUSI
Tämä oli aito toivotus!
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tämä oli aito toivotus!
Niin se oli. Vaikka tuon äskeisen laittoi joku muu. AI?
- Anonyymi00043UUSI
Hyvä kirjoitus sinulta. Jatka samaan malliin...
- Anonyymi00044UUSI
Älä tee noin mulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2493770- 583593
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I992962Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk552709Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1252519Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352102Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012041Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441901Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1161861Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711219