Onko siin liikaa kun syön 5 kanamunaa joka pv

Anonyymi-ap

Mun mielest kohtuullinen

24

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ihan ok jos et aamulla ala kiekumaan kuin kukko.

• Anonyymi00002
      UUSI

On liikaa. 1 kananmuna päivässä voi syödä. Se sisältää paljon kolesterolia., siksi näin.

• Anonyymi00003
      UUSI

Oletko keskustellut lääkärin kanssa tästä riippuvuudestasi.

• Anonyymi00004
      UUSI

kananmuna pierut on liikaa

• Anonyymi00005
      UUSI

Mitä väliä mun mielipiteellä on. En ole kananmunien syönnin asiantuntija ja sun nassu ja massu sen paremmin tietää onko ok. Jollekin sopii, toiselle ei. Itse ne sulattelet niin kerro sitten miten meni.

• Anonyymi00006
      UUSI

Verikokeistahan tuo selviää. Jos ei ole kolesteroliongelmaa, niin munaa suuhun vaan. Sehän on hyvä ravinnonlähde..

• Anonyymi00008
        UUSI

Vähä kohol

• Anonyymi00007
      UUSI

kakkan haju varmaan kuuden kautta viien

• Anonyymi00011
        UUSI

arvata saattaa tuon noin

• Anonyymi00012
      UUSI

Sehän on 140 munaa kuukaudessa. Alat kohta kotkottamaan ja aamulla heräät, niin sulla on siivet, mutta et pysty lentämään.
      Ihmettelen vieläkin, miten sitä on itse lapsena tullut vedettyä raakaa kananmuna-sokeri vatkulia herkkuna 🤮

• Anonyymi00014
        UUSI

. Mulle mummo juotti semmosta nihin tuli 4 mubaa sojeria, ja 1dl kuohukermaa

• Anonyymi00013
      UUSI

Kohta ei tarvitse syödä eläinkunnan tuotoksia enää😃saa kauppiaat tukehtua omaan ahneuteensa😁

• Anonyymi00015
      UUSI

Eikö ne suositukset sano, että terve ruokavalio sisältää 6 kananmunaa max. per viikko?

• Anonyymi00018
        UUSI

Emmä tiä mut jos, sit laskee mukaan ne muut ruuat mis käytetty kanamunaa ainesosana nii en mä tiiä voi ollaki et syön 12 munaa pv

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Emmä tiä mut jos, sit laskee mukaan ne muut ruuat mis käytetty kanamunaa ainesosana nii en mä tiiä voi ollaki et syön 12 munaa pv

Tai jopa enemmän

• Anonyymi00016
      UUSI

Innostuin tuosta munakokkelista niin tuossa muodossa niitä tulee syötyä aika paljon.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ei ole liikaa. Aivot tarvitsevat kolestroolia toimitsevaksi.

• Anonyymi00020
        UUSI

Hiilihydraatteja aivot tarvii.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Hiilihydraatteja aivot tarvii.

False.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

False.

Ei vaan ihan tieteen tukema juttu.

• Anonyymi00021
      UUSI

Joskus menee 10 päivässä ja 12.

• Anonyymi00022
      UUSI
      • Anonyymi00024
        UUSI

Kolesteroli ei ole sairaus, ei se välttämättä vaadi mitään

• Anonyymi00026
      UUSI

Hyvin edullista sekä terveellistä ruokaa jos vertaa lihan, kalan sekä kanan hintaan.

Teen välillä ruuaksi paistettuja kananmuna voileipiä joihin tulee juustoa väliin. Kyseessä on OOPPEERA VOILEIPÄ, mutta sitähän voi muokkailla mielensä mukaan ja laittaa ruispalan tai reissumiehen väliin.

Minun lapset halusivat aina autoon evääksi niitä voileipiä, koska niitä pystyy syömään kylmänä myös.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      253
      3875
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      60
      3781
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      114
      3068
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2748
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      130
      2615
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2152
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2061
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1921
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1910
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      71
      1279
    Aihe