Mun mielest kohtuullinen
Onko siin liikaa kun syön 5 kanamunaa joka pv
24
180
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ihan ok jos et aamulla ala kiekumaan kuin kukko.
- Anonyymi00002UUSI
On liikaa. 1 kananmuna päivässä voi syödä. Se sisältää paljon kolesterolia., siksi näin.
- Anonyymi00003UUSI
Oletko keskustellut lääkärin kanssa tästä riippuvuudestasi.
- Anonyymi00004UUSI
kananmuna pierut on liikaa
- Anonyymi00005UUSI
Mitä väliä mun mielipiteellä on. En ole kananmunien syönnin asiantuntija ja sun nassu ja massu sen paremmin tietää onko ok. Jollekin sopii, toiselle ei. Itse ne sulattelet niin kerro sitten miten meni.
- Anonyymi00006UUSI
Verikokeistahan tuo selviää. Jos ei ole kolesteroliongelmaa, niin munaa suuhun vaan. Sehän on hyvä ravinnonlähde..
- Anonyymi00008UUSI
Vähä kohol
- Anonyymi00007UUSI
kakkan haju varmaan kuuden kautta viien
- Anonyymi00011UUSI
arvata saattaa tuon noin
- Anonyymi00012UUSI
Sehän on 140 munaa kuukaudessa. Alat kohta kotkottamaan ja aamulla heräät, niin sulla on siivet, mutta et pysty lentämään.
Ihmettelen vieläkin, miten sitä on itse lapsena tullut vedettyä raakaa kananmuna-sokeri vatkulia herkkuna 🤮- Anonyymi00014UUSI
. Mulle mummo juotti semmosta nihin tuli 4 mubaa sojeria, ja 1dl kuohukermaa
- Anonyymi00013UUSI
Kohta ei tarvitse syödä eläinkunnan tuotoksia enää😃saa kauppiaat tukehtua omaan ahneuteensa😁
- Anonyymi00015UUSI
Eikö ne suositukset sano, että terve ruokavalio sisältää 6 kananmunaa max. per viikko?
- Anonyymi00018UUSI
Emmä tiä mut jos, sit laskee mukaan ne muut ruuat mis käytetty kanamunaa ainesosana nii en mä tiiä voi ollaki et syön 12 munaa pv
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Emmä tiä mut jos, sit laskee mukaan ne muut ruuat mis käytetty kanamunaa ainesosana nii en mä tiiä voi ollaki et syön 12 munaa pv
Tai jopa enemmän
- Anonyymi00016UUSI
Innostuin tuosta munakokkelista niin tuossa muodossa niitä tulee syötyä aika paljon.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole liikaa. Aivot tarvitsevat kolestroolia toimitsevaksi.
- Anonyymi00020UUSI
Hiilihydraatteja aivot tarvii.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hiilihydraatteja aivot tarvii.
False.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
False.
Ei vaan ihan tieteen tukema juttu.
- Anonyymi00021UUSI
Joskus menee 10 päivässä ja 12.
- Anonyymi00022UUSI
Kolesteroli vaatii liikuntaa. Kananmuna on hyvää kolesterolia. Läskimahoille on aina akuuttia avanto. Nyt on parhaimmat avantokelit. Sillä selvä.
https://m.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0A- Anonyymi00024UUSI
Kolesteroli ei ole sairaus, ei se välttämättä vaadi mitään
- Anonyymi00026UUSI
Hyvin edullista sekä terveellistä ruokaa jos vertaa lihan, kalan sekä kanan hintaan.
Teen välillä ruuaksi paistettuja kananmuna voileipiä joihin tulee juustoa väliin. Kyseessä on OOPPEERA VOILEIPÄ, mutta sitähän voi muokkailla mielensä mukaan ja laittaa ruispalan tai reissumiehen väliin.
Minun lapset halusivat aina autoon evääksi niitä voileipiä, koska niitä pystyy syömään kylmänä myös.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2533875- 603781
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1143068Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk572748Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1302615Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352152Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012061Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441921Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1251910Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711279