Tammikuu 2026 olisi tulkinnan mukaan voinut olla poliisien ja kenties muiden aktiivinen kohta työkalenterissa, jonka aikana täytetään vankilat täyteen, kirjataan kaikki sakkolomakkeet loppuun ja tulostetaan uudet, käräjöidään päivät pitkät kaikista kaikista aiheista. Ne ovat uuvuttavia 24 h maassa liikekannallepanoa toisissa ammattiryhmissä.
Hyvin aktiivista ja täyteläistä aikaa.
Mutta jaksojen väliin mahtuu paljon rentoutusta. Suomen uteliaat katseet pyytävät nyt tietoa korviin, millä tavoin kuormitettu poliisi ottaa rennosti tappojen, vilkkujen ja käskyjen lomassa?
Tyhjän aikana ei näy poliisi autoja ja rikolliset pilkahtelevat ulos kadulle.
Aurinko paistaa kirkkaasti ja eläimet uskaltavat juosta nummelle.
Autoilijat täyttävät ilmalla keuhkoja ja mummot alkavat nauraa.
Mitä poliisi tekee vapaiden kausien aikana?
Anonyymi-ap
0
84
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3301316- 1061102
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70633
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627