Käytiin pienellä porukalla syömässä sellaisessa paikassa kuin Pressan pizza. Oli kyllä kokemus! Paikalla ei ollut muita asiakkaita, mutta yhtään ainoota siistiä pöytää ei lafkasta löytänyt. Tiskin takana nuokkui pari toimetonta teiniä tylsistyneen näköisinä.
Pressan pizza
9
2184
Vastaukset
- entinen asiakas
Koin aivan saman,viestisi oli kuin itseni kirjoittamaa.
- Pikkusonni
Olen käynyt aina ennen Jazzien aikaan Porissa ja syömässä ko paikassa. Kävin nytkin. En käy enää. Pöydät olivat törkeässä kunnossa eikä ketään näyttänyt kiinnostavan niiden siivous. Lattialla oli kaiken näköstä töhnää jota kukaan ei viitsinyt edes harjata pois näkyvistä. Pizzani piti olla rapeaksi paistettu. Sain puoliraakaan taikinaa eteeni. Miksi ihmeessä entinen hyvä paikka on näin surkeaksi pilattu???
- Juppe Puputti
Pikkusonni kirjoitti:
Olen käynyt aina ennen Jazzien aikaan Porissa ja syömässä ko paikassa. Kävin nytkin. En käy enää. Pöydät olivat törkeässä kunnossa eikä ketään näyttänyt kiinnostavan niiden siivous. Lattialla oli kaiken näköstä töhnää jota kukaan ei viitsinyt edes harjata pois näkyvistä. Pizzani piti olla rapeaksi paistettu. Sain puoliraakaan taikinaa eteeni. Miksi ihmeessä entinen hyvä paikka on näin surkeaksi pilattu???
Mä en voi kun suositella MestariPizzoja Länsipuistossa.
- Pikkusonni
Juppe Puputti kirjoitti:
Mä en voi kun suositella MestariPizzoja Länsipuistossa.
Kävin Länsipuiston pizzamestareissa ja sain tilaamani fantasia 5:n juuri niinkuin halusin. Rapealla pohjalla ja ekstralisukkeita oli riittävästi. Se tuli nopeasti ja sain lähteä hyvillä mielin syömään sitä Oli muuten hyvää. Suosittelen.
- varusmiespalvelus
Asiaan on jo puututtu.
Paikat siivottu, ja henkilökunnalle kerrottu heidän toimenkuvansa - uudelleen.
Lattilla oleva tavara ei näkynyt tiskin yli, ja siten sekin on siivottu pois lattialta. - Oksennus lensi
Käytiin siellä kans kavereitten kanssa "syömässä", salaatti oli aivan mustaa ja kämästä.... Pizzat paistettu kovaksi kuin kanelikorput! En suosittele, ainakaan ihmisravinnoksi!!!
- Presidentinvävy
Kaupungin paras kotimainen pizzeria.
Omistajat ovat täysin suomalaisia, ja siten ihan on paras.- mmiska
Eipä se suomalaisuus näytä mitenkään positiivisesti vaikuttavan ko. paikan toimintaan. On hassua sanoa, että roskat eivät näkyneet tiskin toiselle puolelle ;.)))
Kyllä siellä toisellakin puolella pitää silloin tällöin käydä !!! Ja hoitaa esim. juuri pöydät siisteiksi.
- Pizzaface?
Aina tulee joka ruokapaikassa joskus negatiivisia kokemuksia. Olen syönyt useasti PP:ssa, viimeksi keväällä ja pizzat ovat olleet maukkaita. Ei ole negatiivista kuvaa ko.paikasta.
Mestaripizzat taitaa silti olla Porin suosituin pizzeria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819