Tiukassa se on auraajilla leipä. Kun aurataan, vaikka ei ole näin pakkasella edes lunta satanut.
Paljon lunta.
35
769
Vastaukset
- Anonyymi00001
...ei taida auraajat omin lupineen lähteä , tilaajan käskyä ja kutsua on odotettava ...
- Anonyymi00002
Nytkö ne innostu auraamaan🤣
- Anonyymi00003
Taitaapi olla melkoisesti työtunneissa, jos näin voipi sanoa, ilmaa.
- Anonyymi00024
Se kateus, se kateus!!
- Anonyymi00004
Onko sama homma kuin katon korjaajalla.
Sateella ei pysty ja pouta säällä ei jaksa 🤠 - Anonyymi00005
Taitaapi olla semmonen työmaa tuo auraamis homma josta et kiitosta saa, v ..... a vaan.
- Anonyymi00006
Onhan se joka aamu töihin lähdettävä auraajankin, jollakin ne laskut on maksettava
- Anonyymi00008
Kun urakoitsija jättää tarjouksen talven lumitöistä niin silloin pitää sopia onko korvaus työstä ns. "könttähinta" vai kertakorvaus jokaisesta käynnistä ja siihen on tyydyttävä..Ei kukaan maksaja luulisi hyväksyvän tätä turhanpäiväistä "tuntien tekemistä",vaikka kyse ei ole omista rahoista!
- Anonyymi00007
On tämä työmaa, ei onnistu auraaminen, ei polanteen poisto eikä liukkauden torjunta. V...u että v.....taa s.....na tulisivat ite hoitamaa. Onnistui ennen vaan ei nykypäivänä 😂
- Anonyymi00009
Nosta kuule sinäkin ne pyyhkijät ylös ja lisää potkua siihen Webastoosi niin ei poikosta harmita noin hirmusesti. 🤣
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nosta kuule sinäkin ne pyyhkijät ylös ja lisää potkua siihen Webastoosi niin ei poikosta harmita noin hirmusesti. 🤣
Hyvä !
- Anonyymi00010
Oletko yksinkertainen ?
- Anonyymi00012
Sunnuntait on parhaita. Hiljasia. Piip piip piip piip
- Anonyymi00013
Nythän ne joutaisi automiehet opettelemaan alusterän käyttöä.
- Anonyymi00015
Äitis käytti alusterää kun sut sai. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00014
Kyllä tämä on tiekunnille hyvä talvi. Rahaa säästyy.
- Anonyymi00017
Tiekunnat voi säästää mutta ei kunta?????
- Anonyymi00016
Mie nostin pyyhkijän sulat ylös. Mitä minun nyt pitää tehdä 🥶
- Anonyymi00023
Kysy mutsiltas !
- Anonyymi00018
Tuottoisa talvi auraajalle kun kymmeniä tuhansia säästyy per kuukausi kun könttä maksu per kuukausi..20-30 Tuhatta per kuukausi..maalis huhtikuu vielä tämmöistä niin hyvän lihavan tilin tekevät..plus muut ajut päälle...onkin niillä ollut monta lumista talvea
- Anonyymi00026
Miten se nyt menikään , eikö joku öljytukkainen "Itämaan ihme" tehnyt tarjouksen aurausten hoidosta ja ihan eteläpuolelta Alppeja , ei siinä vielä tänäkään vuonna "oman kylän porvarit" lihomaan pääse ?
- Anonyymi00019
Meillä tuntiveloitus. Yleensä aurausta noin 25-30 x talvessa. Nyt 7 aurausta. Mukavasti tiekunnan rahat säästyy.
- Anonyymi00020
Joo..sopparista se on myös toki kiinni..
- Anonyymi00021
5 cm uutta lunta on raja, millon voi aurata. Jos tuota ei ole sovittu, niin voihan sitä aurata vaikka pientä muutaman millin pakkaslunta, vai??
- Anonyymi00027
Risti illalla kätesi ja rukoile että tulee metri lunta niin voit lopettaa kitinän.
- Anonyymi00022
Minulla ei ole tuo kertomataulu hallinassa mutta uskonto on 10.
- Anonyymi00025
Sillä pääsee jo pitkälle
- Anonyymi00030
Missä se semmoinen auraaja on, laittakaa äkkiä juntusrannantielle!!
- Anonyymi00031
Se on melekee sama tilanne kun Itäpään keisarilla ruokapöyvässä "Sitä pittee voan syyvä vätkyttee vaekka ei ous kipenettäi ruokalystie".
- Anonyymi00035
Ei muuten sanonu nuilla sanoilla.
- Anonyymi00032
Mitä / missä on ilman tarvetta aurattu?
Kysyy tiemestari - Anonyymi00033
Nythän hyvin pärjää jolla on sopiva soppari, rahat tulee könttänä tilille eikä tarvi edes aurata, toisina talvina häviää toisina voittaa.
- Anonyymi00034
Joopa, tällaisena lumettomana mustan maan talvena joku saapi rahat iliman.
- Anonyymi00036
Onpa käyny linkomies pari kertaa tammikuussa kuura linkoamassa. Se vain aina parikymppisen velottaa/ kerta.
- Anonyymi00037
Destian aliurakoitsijat komennetaan auraushommin sillon kun Helsingissä satelee lunta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh422798Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli622147Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit521996- 921831
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411644Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö641275Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1251205Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1661195Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781135Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.641123