Mies minusta🥰? Entäs salmiakista ◼️⚫️?
Tykkäätkö
16
285
Vastaukset
- Anonyymi00003UUSI
Tykkään sinusta mutta en salmiakista.
- Anonyymi00004UUSI
No mä voin syödä sitten salmiakit. Harvoin niitä syön, mutta nyt iski himo.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No mä voin syödä sitten salmiakit. Harvoin niitä syön, mutta nyt iski himo.
Itsekin tykkään salmiakista, mut elimistö ei ja siksi laistan salmiakin nykyisin aina. Sivusta kommentoin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itsekin tykkään salmiakista, mut elimistö ei ja siksi laistan salmiakin nykyisin aina. Sivusta kommentoin.
Joo, eihän se hyvää tee elimistölle.
Ap
- Anonyymi00005UUSI
Mä oon kuullut että sä tykkäät suklaapatukasta
- Anonyymi00009UUSI
Tottahan ne toiset aina paremmin asiat tietää. Jatka tiedustelua 😉
Ap - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tottahan ne toiset aina paremmin asiat tietää. Jatka tiedustelua 😉
ApKertoivat että sun suosikki on Tupla
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kertoivat että sun suosikki on Tupla
Tupla on parasta, sivusta.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kertoivat että sun suosikki on Tupla
Se on niin, että kaikki käy jos on suklaasta kyse. Nyt ei tarvii enää muilta kysellä.
Ap
- Anonyymi00010UUSI
kummastakin, jälkimmäinen ja miksei ensimmäinenkin mielellään suklaan kera. 🩷 💜 🩶
https://www.youtube.com/watch?v=4TIUYz1jcX8&list=RD4TIUYz1jcX8&start_radio=1 - Anonyymi00011UUSI
Salmiakkia rakastan, mutta sinusta tykkään enemmän.
- Anonyymi00018UUSI
Hienosti sanottu.
- Anonyymi00014UUSI
ei voi tietää senkin höpö anonyymi, tykkään salmiakista, mutta liikaa en syö...
- Anonyymi00015UUSI
Sinä tarjoat vain salmiakkia! Minä annan koko elämän!
Mieheltä- Anonyymi00017UUSI
Salmiakki on vain kylkiäinen. Tietysti annan koko elämäni tappiin asti, jos hyvin menee.
Ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1273158Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk612805Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352192Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1032108Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1301978Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441951Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101192Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas67984Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville12955Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77890