missä ovat kaikki naapuria kyttäävät tyypit ollaan huoleistuneita kun meistä ei ole mitään tarkkaa tietoa olemmeko ehkä ihan oikeiden omien vaikeuksiemme kanssa tulleet vaikeeksi mussutettaviksi vai onko ihan oma elämä vienyt huomionne mutta kyllä ehkäpä pitäisi villä pieni huomio tai jopa mussutus päästää ilmoille ja pieni muistutus olemme heikkoja mutta emme todellakaan voimattomia
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Joopa on aika kummaa että joku viitsii jaksaa mussuttaa ja valittaa naapurista kun voisi ihan naamakkain kertoa omista huolistaan mutta kaitpa siinä joku oma paremmuus tai jotain on edessä kaitpa tuntee ittensä ihan hirmusen paremmaksi
- Anonyymi00002
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi00003
On niin makeeta seurata naapurin touhuja ja jospa mistään voisi keksiä jotain narisemista niin jopa se omaa oloa helpottaisi ja muutenkin mukavalta tuntuisi eli kyttäys vaan kunniaan
- Anonyymi00004
Onneks asun talossa missä on 32 asuntoa ja kaikki kulkee hissillä. En koskaan näe naapureita enkä kyttää heidän tekemisiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532