Ei ollut hoitokuuri kesken kun en ollut hutskilla hoidossa vaan säilytyksessä.

Anonyymi-ap

Minä olin hutskilla politisista syyistä ja menin Lattusen Baarin juoman kalja ja ostin yhden kaljan kun Läski Hannu joka istui sinä pyöreässä pöydässä joka on sannut perintöä ja hakannut oma metsä joka on Lattusen Baarin vakio asiakas ja spurgujen pomo sanoi myyjälle että ei minulle saa myydä kun minulla on hoitokuuri kesken ja hän tietä kuuten kaikki Vaasalaiset että olen hutskilla politisista syyistä ja myyjä sanoi että ei minä sitten voi minulle enempää myydä ja kun ei minulla ole mitän sellaista lääkitystä mitä ei sovi alkoholin kanssa että ei sillä myyjällä ole mitän juridista estettä myydä minulle ja se lääkitys jatkuu koko loppu elämän että ei se hoitokuuri ikinä pääty että kun ajatele kaikki jotka ovat ollet hutskilla hoidossa ja he syövät lääkkeet koko loppuelämän niin ei ne ikinä saisi käydä kaljalla kun niille ei saisi myydä kun nillä on hoitokuuri kesken mutta mistä eri Baarien myyjät voi tietä kenellä on lääkitys ja kenellä ei ole lääkitys mutta jos on hoidossa hutskilla niin ei silloin saisi kesken hoidon käydä kaljalla mutta minähän olin siellä 4 vuotta kun minulla oli vähän normaalia pidempi hoitojakso kun olin siellä politisista syyistä että ei minä ollut siellä hoidossa vaan säilytyksessä että ei minulla ole mikän hoitokuuri kesken kun minä en ollut edes hoidossa vaan säilytyksessä siellä hutskilla mutta Läski Hannu on kova ryyppäämään ja hänellä on sokeritauti niin hän sitten kuoli että hyvä että karma kosti hänelle ja jos on oikein hyvä säkä niin hän on helvetissä että hyvä että karma kosti hänelle kun hän vasikoi minut.

3

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun sinä olet politisista syyistä niin sinä olet aina saairuuden tunnoton jokainen samaistettan sihen sittä ei tarvitse eriksen mainita kaikki tietä mikä se väittee tarkoitta.

• Anonyymi00002

Jos virkamies sano ennen kun joutu pöpilän minulle että minä joudun politisesta syystä pöpilän niin pitäkö sen virkamiehen perua puhet sen takia että trollit tällä suomi24 sano että kukan ei joudu pöpilän politisista syyistä suomessa kumpi te enemmin uskotte nittä trolleija vai sittä virkamiestä?

• Anonyymi00003

Rikospoliisi Eero Välimäki Vaasa....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe