”Sinne ei meikäläiset enää mene” -otsikon alla oli suomalaisten valitusvirsi, miksi ne eivät enää mene Thaimaahan. Luulin ensin, että ehkä maahantulomuodollisuuksien takia, niitä kun menevät aina vain hankalammaksi. Mutta ei – kyse onkin jostain muusta. Maa ei kuulemma ole enää entisenä, liikaa venäläisiä, musiikki ja ruokalistat ovat venäjäksi, valitaan buffetruokailun huonoista tavoista (varmasti nekin koskevat venäläisiä), Thai-tyttöjä tai -poikia ovat tarjolla kuulemma jo, kun lentokentältä tulee, väkivaltaisuus on lisääntynyt, hinnat ovat nousseet ja niin poispäin. Sanon vain, että OMA SYY! Miksi pitää työntää väkisin näihin ”P..” ja ”K…” nimisiin paikkoihin, pitäisi jo tietää, että siellä on (liikaa) turisteja. Itse olin viisaampi jo lähes 20 vuotta sitten, menin ihan muualla (ja menen edelleen), paikan nimi jätän nyt mainitsematta. Siellä ei ole paljon muuttunut 20 vuodan ajan, paitsi että on tullut tietysti paljon uusia rakennuksia. Baarikatu (ja siis ”tyttö”katu) on vain yksi, muualla ei niitä näy. Liikenteestä ei ole paljon haittaa, kun pääväylä ei ole ihan lähellä, meno on rauhallinen, venäläisiä en koskaan nähnyt enkä koskaan mitään väkivaltatekoja. Hinnat ovat kohtuullisia ja koronan jälkeen vain vähän nousseet, vielä saa länsimaalainen ruoka-annos ja iso olut hintaan 300 Baht ja thai-ruoka vielä halvemmalla. Toki paikka on monien mielestä vähän tylsä, vaikka on lukuisia hotellia ja ravintoloita, ”villi” yöelämä puuttuu – se vietetään hyvässä seurassa rentoutuen.
Iltalehden Thaimaa-kirjoitus 2.2.
Anonyymi-ap
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085