Hyvää iltaa ja Yötä ja romantiikkaa ja rakkautta

Anonyymi-ap

Hyvää iltaa ja yötä ja romantiikkaa ja rakkautta ja kaikkia positiivisia asioita elämään.

5

247

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Vedä kätees

• Anonyymi00002
      UUSI

Oikeinko ILOA, ONNEA ja OLAVIA toivotat?

En minä tähän sentään OLAVIA enään kaipaa.
      Olavi on kuollut ja hän oli aikoinaan mennyt yhteen asuntovaunuun naisiin ja kyseinen nainen oli minun sisko.
      Hän vei TIEDON mukanaan hautaan eli OLIKO HÄN SISKONI KANSSA PUUHAILLUT JOTAIN SEKSIIN LIITTYVÄÄ.
      Kaikki vain puhu siitä, kun VALO YÖSSÄ OLI muka HUUDON KANSSA TULLUT ASUNTOVAUNUSTA PIHALLE.

Hän oli minunkin vanhoja kavereita ja minä olin muistaakseni eronnut ensimmäisestä ex-miehestä.
      Kaikki alko sen jälkeen loukkaamaan minun kunniaa, koska ex-mieheni kävi minun kunnian päälle ja hän käy vieläkin!

Minä erosin -92 tai -93 vuonna ensimmäisen kerran ja minä olisin saanut vanhan AVIOERO LAIN mukaan myös.
      Olisin eronnut aiemmin jos minä olisin tiennyt, että AVIOEROON EI TARVINNUT SYYTÄ.
      Lapsi jäänyt tekemättä, koska minä olin jo vuoden päästä valmis eroamaan.
      Poliisien kanssa menin kerran kotia sisälle, koska mies oli muovisella pyykkinarulla köyttänyt asunnon oven sisäpuolelta kiinni.
      Päästiin sisälle niin mies poliisi sanoi, että : Mitä helevettiä? Tämähän on PYYKKINARUA millä se on sitonu ovet kiinni.
      En voinut antaa viedä häntä putkaan, koska minä olisin joka tapauksessa selekään.
      Tuo oli vielä vuonna -88 tai -89 ja siihen aikaan vaimot olivat nyrkin ja hellan välissä.
      Jos et tullu samalla oven avauksella sisälle, kun mies meni kotia niin EI TARVINNUT TULLA VASTA, kun aamulla.
      Kaikki tutut asui toisella puolella kaupunkia ja yöllä ei mennyt edes bussia. Minuthan sinne putkaan olis pitänyt POLIISIEN KANSSA VIEDÄ, koska mehän sinne mentiin riehumaan ja remuamaan.

• Anonyymi00004
        UUSI

Lisään, että YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan saan hakea KUNNIAT TAKAISIN MIEHENI KANSSA SIELTÄ ASTI, kun meillä oli entisessä elämässä ISO KOMEA KARTANO JA PALJON TILUKSIA. MEILLÄ OLI NIIN PALJON RAHAA JA OMAISUUTTA, ETTÄ KÖYHÄT TULI YMPÄRI MAAILMAN MEIDÄN OVEN TAAKSE KYSYMÄÄN NÖYRÄSTI, ETTÄ : EI TEILLÄ SATTUS OLEMAAN TÖITÄ MEILLEKIN!

En ole ihan varma, että muistaako mieheni noin vanhoja asioita enään.
        Erottiin sovussa, koska aina kun me mentiin johonkin yhdessä viettämään vapaata niin joku tuli aina kysymään, että : Ei teillä sattuis olemaan TÖITÄ meille?
        Me oltiin ylityöllistettyjä ja meidän avioliittokin kävi jo työstä!
        Mieheni sanoi, että : Jää sie tähän niin mie lähen töihin tienaamaan ja mie tuun hakemaan, kun mie oon saanut tienattua rahaa niin paljon, että EI TARVI AINAKAAN AAMULLA ENSIMMÄISENÄ MIETTIÄ, että ONKO TÖITÄ!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Lisään, että YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan saan hakea KUNNIAT TAKAISIN MIEHENI KANSSA SIELTÄ ASTI, kun meillä oli entisessä elämässä ISO KOMEA KARTANO JA PALJON TILUKSIA. MEILLÄ OLI NIIN PALJON RAHAA JA OMAISUUTTA, ETTÄ KÖYHÄT TULI YMPÄRI MAAILMAN MEIDÄN OVEN TAAKSE KYSYMÄÄN NÖYRÄSTI, ETTÄ : EI TEILLÄ SATTUS OLEMAAN TÖITÄ MEILLEKIN!

En ole ihan varma, että muistaako mieheni noin vanhoja asioita enään.
        Erottiin sovussa, koska aina kun me mentiin johonkin yhdessä viettämään vapaata niin joku tuli aina kysymään, että : Ei teillä sattuis olemaan TÖITÄ meille?
        Me oltiin ylityöllistettyjä ja meidän avioliittokin kävi jo työstä!
        Mieheni sanoi, että : Jää sie tähän niin mie lähen töihin tienaamaan ja mie tuun hakemaan, kun mie oon saanut tienattua rahaa niin paljon, että EI TARVI AINAKAAN AAMULLA ENSIMMÄISENÄ MIETTIÄ, että ONKO TÖITÄ!

Unohdin, että minä saan sentään mieheltänikin kunniaa ja hän saa sentään KUNNIAN OLLA HAUTAAN ASTI TÖISSÄ, koska minä tiedän 2 facebookissa jotka ovat olleet eläkkeellä ja käyneet vielä töissä ja TYÖT LOPPUI SIIHEN, kun HEIDÄN OMAISET OLIVAT ILMOITTANEET, että he kuolivat.

Minun tätini joka Ruotsissa kuoli oli sentään jäänyt ELÄKKEELLE TYÖSTÄÄN ja hänen FB profiili on edelleen olemassa.
        Minä olin hänen kaverinsa FB:ssä ja en kai minä sentään KUOLLEEN TÄTINI KAVERIKSI JÄÄ FB:HEN ROIKKUMAAN.

Tätini kanssa minä pystyn keskustelemaan muutenkin, mutta hänellä on Taivaassa vähän kiireitä, koska hänen miehensä lensi hänen luo SIELUNA TAIVASEEN.
        Tätini on semmonen höselö, että hän kyllä osaa pistää vaikka TAIVAANKIN sekaisin ja hän sanoo vielä, että : Suomalaiset FB:n kautta vaatii työtöntä kunnioittamaan HEITÄ niin he saavat KUNNIAN TEHDÄ TÖITÄ!

Ainaki SUOMALAISTEN SOMETTAJIEN TYÖMORAALIT ON KOHDILLAAN!
        He voivat varmaan keskenään hoitaa työsyrjintä asiansa sekä muut asiansa SOMESSA.

En minä tiedä, että kehtaanko minä mieheni kanssa alkaa käräjöimään aiheesta, että : Lopettaako hän some työt vai jatkaako, koska minä en tuohon enään kyllä lähde!

• Anonyymi00003
      UUSI

Samoin, positiivisia ajatuksia ☺️ 🌹💘 🎶

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      74
      2791
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      28
      2527
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2271
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2044
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      110
      1529
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1383
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1062
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      1034
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      15
      836
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      110
      824
    Aihe