Kirjoitinkin tuonne sisustus osioon samasta asiasta.. Eli vinkkejä nyt tulemaan että mistä löydän sellaisia ihme-pusseja joihin voi tunkea vaikka peiton ja sitten puristetaan ilmat pihalle ja sitten tulee pieni ja tiivis paketti ja tilaa säästyy... Olen muuttamassa puolet pienempään asuntoon jossa on vain pieni vaatehuone ja sinne täytyisi sulloa tavaraa... Kertokaa hyvät ihmiset mistä löydän niitä pusseja... Tai kertokaa muita hyviä vinkkejä säilytykseen.
Kiitän.
Vaatteiden säilytys
4
668
Vastaukset
- Oikea osoite
Sieltä löysin kaksi vuotta sitten, mutta en tiedä vieläkö löytyisi. Kun lensin Amerikkaan suurien villashaalien kanssa, ne pussit olivat loistavia juttuja, samoin, kun toin tuliaisia takaisin. Koeta kysyä sieltä, jos löydät numeron, minä en enää itseltäni löydä.
- Nitronen
Ostoskanavalta tietenki, tai sitte mm. Prismoissa myydään niitä samoja Pack-Maxeja!
- Pack-Maxille
seuraavassa nettiosoitteesta löydät Pack-Max-paketin, jos haluat sen tilata, http://www.mediashop.fi/main_shop.php?command=shop_products_showFull&productId=177&parentUrl=/main_shop.php?command=shop_products_showFull&productId=111&
- AinaAjankohtainenAihe
http://www.aurealkv.fi/blogi/kodin-sailytys-tekstiilit/ niitä muita vinkkejä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885