Päijät-Hämeen Talvisarja 2025-2026 → 3. Heinolan osakilpailu
helmikuu 14 @ 10:00 - 12:00 Metrix: https://discgolfmetrix.com/3472628 (valitse alasvetovalikosta oikea kilpailu)
Viiden seuran yhteisvoimin järjestetty Päijät-Hämeen Talvisarja 2025-2026.
Kuka vaan voi osallistua osakilpailuihin ilman jäsenyyksiä tai lisenssejä, mutta tittelin ja rahapalkinnon saadakseen tulee kuulua vähintään yhteen seuraavista seuroista:
Orimattila Disc Club
Hyzer Hollola disc club
Lahden FrisbeeClub
Lords of Disc Golf
Padasjoen Frisbeegolf
Nastola Woodpeckers Disc Club
Bay City Flyers
DGC Birdie Hunters – Discgolf Club Birdie Hunters Iitti ry
Osallistumismaksu: 5€, (sisältää holaripotin 1€)
Max pelaajat: 72
Ajankohta: Lauantaisin klo 10:00, yksi kierros
Luokat: Kuningas, Kuningatar, Old King, Old Queen & Juniorit (18 ja alle)
Palkinnot: Sarjojen Top palkitaan rahapalkinnoin (käytetään Pdga Tour: Pro Table (Men &Women) taulukkoa palkintosummia laskettaessa KOKO kilpailun jälkeen. Juniorit tuotepalkinnot.
Lisätiedot Metrixissä: https://discgolfmetrix.com/3472628
Kippasuon frisbeegolf-puisto Kippasuonväylä 30, Heinola, Suomi
Anonyymi-ap
2
160
Vastaukset 2
- Anonyymi00003
Kippasuon porukka on nurkan valtaamassa Chain Hunters ry:tä ja levittämässä frisbeegolfin surullista ja ikävää sanomaa muihin maakuntiin. Eivät vain kerro yleisölle kuinka fribeegolf vaarantaa terveyden.
- Anonyymi00004
Liity UKKO
Kevytyrittäjäksi
Huolehdimme puolestasi
kaikesta laskutukseen liittyvästä
byrokratiasta!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398