Tea Khalifa on suomen seksikkäin nainen!!!Onko joku samaa mieltä...sitä paitsi se on tumma ihinen...valee iho on ihan PERSEESTÄ!!!!!!!!!!!!
tea khalifa
7
1582
Vastaukset
- dfg
...perseestä löytyy enemmänkin tummaa kuin vaaleaa ihoa...
- ossi
Minä oon kyllä sitä mieltä että onhan noita kauniinpiakin nähty, mutta en kuitenkaan ole rasisti.. ei sillä värillä ole väliä, mutta eipä
se tea nyt ihan suomen seksikkäin ole minusta ainakaan.jokaisellahan on oma maku tietysti.. - maailmaa nähnyt
...nimittäin suomessa on niin hirveitä naisia että
helppo sen tean täällä on erottua edukseen.
suomalaiset naiset on piloille hemmoteltuja löysiä
ja laiskoja ämmiä joille riittä ottajia niin paljon
ettei niiden tarvitse tehdä mitään! kunhan vaan
valitsevat parhaat päältä.
suomi on epätoivoisten aikamiespoikien maa ja minä
en ainakaan suomalaista maatuskaa huoli!!!
...tean voisin ottaa. - Aika.Kapseli
Lolan tyyppisistä siis pidät.
- raivostunutttttt
Kuka homo täällä nostelee ketjuja ajalta miekka ja kivi? Ennen aikaa Youtube ja Facebook. Lopeta se, se ärsyttää minua!!!!
- Anonyymi
Eikai se homoksi tee, jos vähän nostelee?
- Anonyymi
Mitäs Tealle nykyään kuuluu? Seurusteleeko vielä Apulannan Tonin kanssa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968