Sisko on saanut uuden elämän. Lapsen . Terveen tytön. Hänellä on myös hyvä mies, parisuhde kukoistaa
Minulla on jo aikuinen poika. Miestä ei ole . Enkä aio muuttaa mihinkään parisuhteen vuoksi.
On se yksinäistä tässä kirjoitella tälle palstalle.
Läheiset asuvat kaikki jonkun läheisen kanssa. Minä en. Haluan muutoksen tähän elämään.
Sisko asuu tosi kaukana minusta
.tuntuu vain, että se on saanut kaiken niin helpolla .
Kade siskolle
Anonyymi-ap
1
193
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Oot naulannut itsesi tilanteeseesi.
Sitten hyväksyt luonteesi kateuden synnin ja tiriset liemissäsi, selitellen asiaa itsellesi jollain siskosi elämän itse kuvittelemallasi helppoudella.
Lopeta.
Katso itseäsi ja käsittele kateutesi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881378
- 681136
- 65951
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste162841Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66695Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103634Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37616- 80609
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova54575- 77568