Missä kannattaisi ehdottomasti käydä kun on Islannissa? Entä oletteko varanneet päivän retkiä, voitteko ehkä suositella jotain? Olen menossa elokuun lopussa.
Hyviä retkiä?!
5
913
Vastaukset
- epe
kannattaa mennä monille päivän retkille. kahden päivän retket ovatkin kalliita eivätkä rahan arvoisia (lukun ottamatta pohjois-islannin sinivalsaretkeä tai grönlannin lentoretkeä). Retkien kohteet riippuvat paljolti siitä missä päin islantia oleilee vai kierteleekö paikasta toiseen. Itsellä on kokemuksia island excursionista ja reykjavik excursionista. Ratsastamassa kannattaa ehdottomasti käydä,samoin kuin valasretkellä. Mainio on myös matka kuumille lähteille ja vesiputoukselle (strokkur ja gulfoss). Siihen retkeen kannattaa yhdistää myös blue lagoon uiskentelu. laguuni ei ole kylläkään ihmeellinen, sillä lähes sama kokemus on mennä vaikka unkarin ulkoilmakylpylöihin missä on yhtä kuumaa vettä. mitään reykjavikin kiertoajelua ei kannata ottaa sillä kaupungin kiertää nopeasti jalan.
- Tahtoo takaisin maahan..
Kävimme pari viikkoa sitten itse päivän kestävällä "Kultainen kolmio" -retkellä.
Olimme maassa vain kaksi päivää ja emme hetkeäkään katuneet yhden päivän käyttämistä kyseiseen retkeen. Paluumatkalla voit pyytää kuskia jättämään sinut Kringlan -kauppakeskuksen luokse, retken jälkeen ehtii hyvin shoppailemaan pariksi tunniksi.
Huomasimme lähtöä edeltävänä iltana, että hotellimme retkitiskiltä olisi löytynyt myös muutaman tunnin Lunni-risteily. Sinne olisimme myös halunneet mennä, mutta minkäs teet..
Ja Reykjavik "tour" kannattaa ehdottomasti tehdä jalan, kaupunki ei ole iso.
Maahan on kyllä pakko mennä uudelleenkin. - lumare
Tahtoo takaisin maahan.. kirjoitti:
Kävimme pari viikkoa sitten itse päivän kestävällä "Kultainen kolmio" -retkellä.
Olimme maassa vain kaksi päivää ja emme hetkeäkään katuneet yhden päivän käyttämistä kyseiseen retkeen. Paluumatkalla voit pyytää kuskia jättämään sinut Kringlan -kauppakeskuksen luokse, retken jälkeen ehtii hyvin shoppailemaan pariksi tunniksi.
Huomasimme lähtöä edeltävänä iltana, että hotellimme retkitiskiltä olisi löytynyt myös muutaman tunnin Lunni-risteily. Sinne olisimme myös halunneet mennä, mutta minkäs teet..
Ja Reykjavik "tour" kannattaa ehdottomasti tehdä jalan, kaupunki ei ole iso.
Maahan on kyllä pakko mennä uudelleenkin.olen menossa Reykjavikiin syyskuun puolessa välissä, vielä ei ole tarkempia suunnitelmia tekemisistä, viikko on aikaa siellä olla. Auton vuokraaminen ja sillä kiertely on varma juttu, ratsastamaan myös on melko varmasti päästävä. Eläimistö tietenkin kiinnostaa muutenkin. Ajattelin että paras ottaa vaihtoehtoja selville etukäteen, ja paikanpäällä päättää mitä tekee, turha alkaa kauheita aikatauluja väsäämään. Vai? Extempore-hommat onnistuu yleensä parhaiten! kertokaa myös, mitä ei kannata tehdä.
- Cato doi
lumare kirjoitti:
olen menossa Reykjavikiin syyskuun puolessa välissä, vielä ei ole tarkempia suunnitelmia tekemisistä, viikko on aikaa siellä olla. Auton vuokraaminen ja sillä kiertely on varma juttu, ratsastamaan myös on melko varmasti päästävä. Eläimistö tietenkin kiinnostaa muutenkin. Ajattelin että paras ottaa vaihtoehtoja selville etukäteen, ja paikanpäällä päättää mitä tekee, turha alkaa kauheita aikatauluja väsäämään. Vai? Extempore-hommat onnistuu yleensä parhaiten! kertokaa myös, mitä ei kannata tehdä.
- kellopelibanaani
Miten saisi yhteyttä Islannissa asuviin suomalaisiin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251