Mutta silti ihan siedettävä.
Olen myös arvaamaton ja yllätyn joskus itsekin.
Oon julistanut nyt Suomeen kansallisen terveydellisen hätätilan ja määrännyt alustavan hoitomuodon otettavaksi käyttöön.
Katsomme kauanko menee hätätilan julistuksesta tarvittaviin toimenpiteisiin.
:/
Nainen, oon vähän nuhjuinen
70
642
Vastaukset
- Anonyymi00002
Hiukseni ovat olleen kauan leikkaamatta.
Olen Tarzan, tämän viidakon kuningas!
UGH!
En tarvitse edes puukkoa, sillä minulla ei ole vihollista joka uskaltaisi käydä kimppuuni.
UGH!
Joka Tarzaniin kajoaa saa tuntea nahoissaan viidakon lain!
Se kuuluu näin: Me Tarzan, king of the jungle and there is no other king beside me.
I will make mine arrows drunk with blood, and my sword shall devour flesh; and that with the blood of the slain and of the captives, from the beginning of revenges upon the enemy.
UGH!
:/ - Anonyymi00003
Tarzan puree
- Anonyymi00004
Voi kun sä soittaisit mulle.
Oo arvaamaton ja tee sillei.
Yllätä mut ja itteski ja anna mahdollisuus ystävyyteen edes. - Anonyymi00005
Suukko sun hätätilaas 😘💋❣️ Kohta helpottaa🤗
- Anonyymi00006
Jollain on hätätila, niin mikset voi auttaa sen verran edes että pääsisin kuopasta ylös ja olis mahdollisuus ees jonkinmoiseen ihmisarvoiseen elämään. Ei sun tarvii pelastaa, vaan auttaa kun sä osaat ja mä en. Ja tulla oikeesti vaik sinne lääkäriin mukaan et pääsisin kuntoon.
Tarttisin myös sun puheenlahjojas että saisin pitää kotini enkä joutuis pihalle asuu.- Anonyymi00011
Huoli ilmoitus, siitä se lähtee.
Suomessa sulla on oikeudet ja niiden tulee toteutua.
Pidät niistä kiinni.
Kun sinusta on tehty huoli ilmoitus, silloin viranomaiset hoitavat asioitasi kuntoon.
Ne tulee sinne lääkäriinkin mukaan.
Ja sun tapausta kirjataan ylös ja ne kirjaukset ovat sitten ihan virallista todistematskua tilanteestasi ja avusta jota olet siihen saanut jne.
:/ - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pidät niistä kiinni.
Kun sinusta on tehty huoli ilmoitus, silloin viranomaiset hoitavat asioitasi kuntoon.
Ja sun tapausta kirjataan ylös ja ne kirjaukset ovat sitten ihan virallista todistematskua tilanteestasi ja avusta jota olet siihen saanut jne.
:/Silloin kun susta on huoli ilmoitus, niin sehän tulee juuri sen takia että et itse osaa tai pysty ja tarvitset asioittesi hoitamisessa ammattiapua.
Muuttaminen edullisempaan asuntoon jonka vuokrataso oikealla tasolla on yksi toimenpide joka voisi sua auttaa.
Saat silloin myös siihen muuttamiseen tukea.
:/ - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Silloin kun susta on huoli ilmoitus, niin sehän tulee juuri sen takia että et itse osaa tai pysty ja tarvitset asioittesi hoitamisessa ammattiapua.
Muuttaminen edullisempaan asuntoon jonka vuokrataso oikealla tasolla on yksi toimenpide joka voisi sua auttaa.
:/Se on maksettu jo se palvelu verorahoista, sun täytyy vaan työllistää heitä sen huoli-ilmoituksen myötä.
Huoli ilmoitusta tehtäessä tuokin mitä kirjoitit on hyvä alku ja sitten päälle sun rapistelu kirjoitukset ja muut niin pääset hoitoon kertomaan tarkemmin asioistasi.
Mä antaisin sulle jo monta diagnoosia.
Montakohan niitä oli 16.
:/ - Anonyymi00014
Jollain on hätätila, niin mikset voi auttaa sen verran edes että pääsisin kuopasta ylös ja olis mahdollisuus ees jonkinmoiseen ihmisarvoiseen elämään.
*sinulla on hätä eikä ihmisarvoinen elämäsi toteudu*
Suomessa sinun tulee saada apua ja ihmisarvoisen elämän tulee toteutua.
Ei sun tarvii pelastaa, vaan auttaa kun sä osaat ja mä en. Ja tulla oikeesti vaik sinne lääkäriin mukaan et pääsisin kuntoon.
*et osaa tai kykene huolehtimaan itsestäsi asioistasi ja terveydestäsi, tarvitset tukea*
Suomessa sinun tulee saada tilanteessasi apua.
Tarttisin myös sun puheenlahjojas että saisin pitää kotini enkä joutuis pihalle asuu.
*tähänkin tarvitset apua koska et siihen itse kykene*
Suomessa et voi joutua pihalle asumaan, paitsi tahtoessasi. Vuokralaisella on kovat oikeudet ja vuokrarästeihin voi saada apua, mutta muuttaminen kohtuuhintaiseen asuntoon boidaan vaatia.
Palatsit ja kattohuoneistot ja niissä kalliimmissa asunnoissa asuminen ja sen asumisen tukeminen kuuluu Suomessa lähinnä vain somaleille että ne jotenkin kotoutuisi eikä elintasonsa romahtaisi Suomeen tullessa ja voisivat täten kotoutua paremmin.
Sulle kuuluu suomalaisena joku pikku halppis yksiö jossain ongelma alueella.
Eli niitä Suomen slummialueita jonne viranomaiset mielellään "ongelmat" piilottavat pois näkyviltä, jonne kukaan ei halua muuttaa.
:/ - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on maksettu jo se palvelu verorahoista, sun täytyy vaan työllistää heitä sen huoli-ilmoituksen myötä.
Huoli ilmoitusta tehtäessä tuokin mitä kirjoitit on hyvä alku ja sitten päälle sun rapistelu kirjoitukset ja muut niin pääset hoitoon kertomaan tarkemmin asioistasi.
Mä antaisin sulle jo monta diagnoosia.
Montakohan niitä oli 16.
:/Haluatko listan niistä tähän?
Kirjasin niitä 7.8.2025 ylös.
tunnistat varmaan niistä itseesi sopivat diagnoosit ja saat ehkä hieman varmuutta siihen että varmasti saat apua jos ne myös myönnät ja lääkärille niistä kerrot.
:/ - Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pidät niistä kiinni.
:/Eipä oo kuule auttanut. Yhtään mikään.
Jos en merkitse mitään niin sit en. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eipä oo kuule auttanut. Yhtään mikään.
Jos en merkitse mitään niin sit en.16 kohtainen diagnoosilista ja pääset vaikka piipaa autolla suoraan suljetulle.....
;/ - Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Silloin kun susta on huoli ilmoitus, niin sehän tulee juuri sen takia että et itse osaa tai pysty ja tarvitset asioittesi hoitamisessa ammattiapua.
:/Kun ei nyt oo tollasesta kyse.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jollain on hätätila, niin mikset voi auttaa sen verran edes että pääsisin kuopasta ylös ja olis mahdollisuus ees jonkinmoiseen ihmisarvoiseen elämään.
*sinulla on hätä eikä ihmisarvoinen elämäsi toteudu*
Suomessa sinun tulee saada apua ja ihmisarvoisen elämän tulee toteutua.
Ei sun tarvii pelastaa, vaan auttaa kun sä osaat ja mä en. Ja tulla oikeesti vaik sinne lääkäriin mukaan et pääsisin kuntoon.
*et osaa tai kykene huolehtimaan itsestäsi asioistasi ja terveydestäsi, tarvitset tukea*
Suomessa sinun tulee saada tilanteessasi apua.
Tarttisin myös sun puheenlahjojas että saisin pitää kotini enkä joutuis pihalle asuu.
*tähänkin tarvitset apua koska et siihen itse kykene*
Suomessa et voi joutua pihalle asumaan, paitsi tahtoessasi. Vuokralaisella on kovat oikeudet ja vuokrarästeihin voi saada apua, mutta muuttaminen kohtuuhintaiseen asuntoon boidaan vaatia.
Palatsit ja kattohuoneistot ja niissä kalliimmissa asunnoissa asuminen ja sen asumisen tukeminen kuuluu Suomessa lähinnä vain somaleille että ne jotenkin kotoutuisi eikä elintasonsa romahtaisi Suomeen tullessa ja voisivat täten kotoutua paremmin.
Sulle kuuluu suomalaisena joku pikku halppis yksiö jossain ongelma alueella.
Eli niitä Suomen slummialueita jonne viranomaiset mielellään "ongelmat" piilottavat pois näkyviltä, jonne kukaan ei halua muuttaa.
:/Näinhän se on, että täällä on epätasapuolista asuntojen jakaminen. Valitettavasti vuokranantajatkaan eivät välttämättä suosi suomalaistaustaisia vaan sinisilmäisinä vuokraavat asuntoja diilereille sukulaisineen, jotka pesevät rahaa. Huumerahoilla vuokraennakkoja maksetaan. Samaan aikaan on suomalaisia asunnottomia. Olen tehnyt huoli-ilmoituksia ja pelastanut yhden kaverin asunnottomuudesta.
*sivusta nainen - Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Haluatko listan niistä tähän?
tunnistat varmaan niistä itseesi sopivat diagnoosit ja saat ehkä hieman varmuutta siihen että varmasti saat apua jos ne myös myönnät ja lääkärille niistä kerrot.
:/Kyl mä luulen et mun psykka on parempi diagnosoimaan kun sä.
Ja tohon aikaan me olla oltu ees sun kans tekemisissä. - Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Haluatko listan niistä tähän?
:/Jos sulla on ongelmia mt osalta ja tarviit hoitoa ni ei se tarkoita että mä tarviin.
Ja tollasesta tunteettomasta Ja julmasta mä välitin. - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyl mä luulen et mun psykka on parempi diagnosoimaan kun sä.
Ja tohon aikaan me olla oltu ees sun kans tekemisissä.Ei pidä paikkaansa, sillä sä et välttämättä kerro niille kaikkea.
Ja toisaalta, mä olen sellainen joka huomaa sen mitä muut eivät huomaa.
Esim. sairaalassa ollessa siellä oli yks potilas jolle kannettiin vaippoja.
Mä tiesin heti että sillä oli sen lääkkeistä johtuva ripuli tai antibioottiripuli koska se oli jatkuvaa, mut ne kanteli sille vaan vaippoja.
Mä olisin tarkistellu ja vaihtanut sen lääkkeitä mut ne hoiti homman vaipoilla.
Mulla on näyttöä myös että ei ne psykiatritkaan osaa, mä olen niidenkin kanssa väitelly.
Ei ne tykkää siitä yhtään, mutta tietävät tasan tarkkaan, että olen oikeassa.
:/ Anonyymi00018 kirjoitti:
16 kohtainen diagnoosilista ja pääset vaikka piipaa autolla suoraan suljetulle.....
;/Mulla ei ole tosiaankaan tarve mihkäå suljetulle, edelleenkään.
Mikä lie sulla nyt on sit ongelmana kun pitää mustamaalaa ja loukata tahallaan.
Ainutta joka sun puolella on ollut ja välittänyt susta aidosti.- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos sulla on ongelmia mt osalta ja tarviit hoitoa ni ei se tarkoita että mä tarviin.
Ja tollasesta tunteettomasta Ja julmasta mä välitin.Mitä jos sä et tiedä tai myönnä?
Alanko luettelemaan diagnooseja ja jos olet rehellinen niin myönnät sen ja kieltäessäsi todistan sulle sen oikeaksi?
:/ - Anonyymi00028
originalpieninainen kirjoitti:
Mulla ei ole tosiaankaan tarve mihkäå suljetulle, edelleenkään.
Mikä lie sulla nyt on sit ongelmana kun pitää mustamaalaa ja loukata tahallaan.
Ainutta joka sun puolella on ollut ja välittänyt susta aidosti.Avolle pääset mut suljetun kautta sinnekin mennään.
Ei se oo mustamaalaamista vaan sillee tää toimii.
Suljetun kautta se mt-hoito yleensä alkaa, ainakin täällä päin.
:/ - Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näinhän se on, että täällä on epätasapuolista asuntojen jakaminen. Valitettavasti vuokranantajatkaan eivät välttämättä suosi suomalaistaustaisia vaan sinisilmäisinä vuokraavat asuntoja diilereille sukulaisineen, jotka pesevät rahaa. Huumerahoilla vuokraennakkoja maksetaan. Samaan aikaan on suomalaisia asunnottomia. Olen tehnyt huoli-ilmoituksia ja pelastanut yhden kaverin asunnottomuudesta.
*sivusta nainenSivusta seuranneena, voit varmasti myös yhtyä tuohon että huoli ilmoituksella tämä tapaus saataisiin hoidettua pois palstalta.
Sen jälkeen kirjoitukset muuttuisivat.
Hätätila loppuisi, asunnottomuuspelko ratkeaisi ja lääkäriin tulisi mukaan hoitaja ja sos puolen ammattihenkilö jotka kertoo sen mitä hän ei osaa tai uskalla kertoa.
Ja se palvelu on jokaiselle ja jokaista varten, jotta se ihmisarvoinen elämä Suomessa toteutuisi.
Se on jokaisen perusoikeus ja sen tulee toteutua taikka siitä seuraamuksina Suomelle tulee mainehaitta ja sakkoa.
:/ Anonyymi00031 kirjoitti:
Sivusta seuranneena, voit varmasti myös yhtyä tuohon että huoli ilmoituksella tämä tapaus saataisiin hoidettua pois palstalta.
Hätätila loppuisi, asunnottomuuspelko ratkeaisi ja lääkäriin tulisi mukaan hoitaja ja sos puolen ammattihenkilö jotka kertoo sen mitä hän ei osaa tai uskalla kertoa.
Ja se palvelu on jokaiselle ja jokaista varten, jotta se ihmisarvoinen elämä Suomessa toteutuisi.
Se on jokaisen perusoikeus ja sen tulee toteutua taikka siitä seuraamuksina Suomelle tulee mainehaitta ja sakkoa.
:/Mut pois palstalta?
- Anonyymi00032
Mut pois palstalta?
Älä takerru tuohon, lue ja yritä ymmärtää kokonaisuus.
Sä et enää kirjoittaisi ongelmasta jota ei ole, koska se on hoidettu.
Toi on yks sun diagnooseistasi joka näkyy tällä, sä otat kaiken itseesi tulkitsemalla niitä itseäsi vastaan.
Se on sellaista joko itsesyyttelyä, itsesääliä taikka huonoa itsetuntoa joka näkyy tuossa toiminnassasi.
Huono itsetunto kääntää sinut itseäsi vastaan ja sen myötä sä näet ja oikein etsit niitä kohtia jotka tukee sitä.
Se on kuin itse itseään ruokkiva kierre mistä sä et oo päässy pois.
Sä leikkasit muut asiat pois ja jätit vain sen negaviivisen ja takerruit siihen.
Kokonaisuus on tämä.
Sivusta seuranneena, voit varmasti myös yhtyä tuohon että huoli ilmoituksella tämä tapaus saataisiin hoidettua pois palstalta.
Sinun tulkinta.
Mut pois palstalta?
:/ - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Toi on yks sun diagnooseistasi joka näkyy tällä, sä otat kaiken itseesi tulkitsemalla niitä itseäsi vastaan.
Se on sellaista joko itsesyyttelyä, itsesääliä taikka huonoa itsetuntoa joka näkyy tuossa toiminnassasi.
Huono itsetunto kääntää sinut itseäsi vastaan ja sen myötä sä näet ja oikein etsit niitä kohtia jotka tukee sitä.
Sä leikkasit muut asiat pois ja jätit vain sen negaviivisen ja takerruit siihen.
Kokonaisuus on tämä.
Sinun tulkinta.
Mut pois palstalta?
:/Se vaikuttaa tosi voimakkaasti sun käyttäytymiseen ja elämään.
Se vaikuttaa suoraan siihen miten sä asiat näet ja tulkitset.
Se vääristää sun näkökykyä nähdä ja käsittää asioita oikein.
Se täytyy korjata ja siihen sä tarviit apua.
Ja se on vasta yksi niistä diagnooseista joita olen sulle tehnyt.
Niitä on yhteensä ainakin 17.
Lisäsin tänään sinne yhden minkä aikaisemmin jo sulle sanoin Obsession.
:/ Anonyymi00032 kirjoitti:
Kokonaisuus on tämä.
Sinun tulkinta.
Mut pois palstalta?
:/Ota asioista selvää enneku valehtelet ja väität omias kuvitelmies perusteella pskaa toisista.
- Anonyymi00034
Ota asioista selvää enneku valehtelet ja väität omias kuvitelmies perusteella pskaa toisista.
Masennus, itsetuhoiset kirjoitukset.
Myönnätkö vai kiellätkö?
Pitääkö rapistelemalla virkistää muistia?
Ellet myönnä, niin sinulla ei ole myöskään sairaudentuntoa.
Ja mitä enemmän kiellät, sitä enemmän tarvitset apua ja huoli-ilmoituksen tarpeellisuus kasvaa.
Ja vielä on 15 diagnoosia jäljellä antamatta.
:/ - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Myönnätkö vai kiellätkö?
Ja mitä enemmän kiellät, sitä enemmän tarvitset apua ja huoli-ilmoituksen tarpeellisuus kasvaa.
:/Obsession.
Minä olen sen kohteena.
Vai kiellätkö?
:/ Anonyymi00034 kirjoitti:
Myönnätkö vai kiellätkö?
:/Edelleen ota selvää asioista jos väität jotain.
Sä voit virkistää mun muistia oikeassa elämässä.
Jos nyt sä osaat enää elää muuta kun netissä.- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Obsession.
Minä olen sen kohteena.
Vai kiellätkö?
:/Unihäiriöt, vaikeudet nukkua.
Myönnätkö vai kiellätkö?
Kuinka paljon laitetaan.
Laitan niitä jotka on palstalla tullut sinusta esiin.
:/ - Anonyymi00038
Edelleen ota selvää asioista jos väität jotain.
Sä voit virkistää mun muistia oikeassa elämässä.
Jos nyt sä osaat enää elää muuta kun netissä.Mua ei pian ole, millään ei ole väliä, ei se välitä ym. tuon tyyliset kirjoitukset vahvistavat ne mun antamat diagnoosit.
Jos sä et suostu näkemään sitä tai myöntämään sitä, niin sekin on ongelma.
Sulla ei ole joko sairaudentuntoa taikka toisesta syystä kiellät ne vaikka kirjoituksesi todistaa ne oikeiksi.
Harhaluulot.
Harhaluuloinen pitää päänsä ja pysyy harhassaan vaikka vahvat todisteet esitettäisiin niitä vastaan.
Kyllä sä pääset hoitoon.
:/ - Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mua ei pian ole, millään ei ole väliä, ei se välitä ym. tuon tyyliset kirjoitukset vahvistavat ne mun antamat diagnoosit.
Jos sä et suostu näkemään sitä tai myöntämään sitä, niin sekin on ongelma.
Sulla ei ole joko sairaudentuntoa taikka toisesta syystä kiellät ne vaikka kirjoituksesi todistaa ne oikeiksi.
Harhaluulot.
Harhaluuloinen pitää päänsä ja pysyy harhassaan vaikka vahvat todisteet esitettäisiin niitä vastaan.
Kyllä sä pääset hoitoon.
:/Sairaus, muu sairaus.
Josta olet menossa lääkärille mutta et usko selviytyväsi siitä yksin tai osaa kertoa, tarvitset tukea.
Ilmeisesti siinä on myös jonkinlainen pelko taustalla, ehkä sos tilanteiden pelko ja saatat mennä lukkoon tai et pysty puhumaan tai kertomaan asiaasi tms.
Mutta siitä johtuen se haittaa asiointiasi ja asioittesi hoitoa ja tarvitset tukea sen vuoksi.
Sos tilanteiden pelko saattaisi olla kyseessä.
Kyllä näitä riittää sitä mukaan niitä ilmenee kun vain kirjoitat.
:/ Anonyymi00034 kirjoitti:
Myönnätkö vai kiellätkö?
:/Kai sitä jokainen vähän masentuu kun läheinen kuolee.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sairaus, muu sairaus.
Josta olet menossa lääkärille mutta et usko selviytyväsi siitä yksin tai osaa kertoa, tarvitset tukea.
Ilmeisesti siinä on myös jonkinlainen pelko taustalla, ehkä sos tilanteiden pelko ja saatat mennä lukkoon tai et pysty puhumaan tai kertomaan asiaasi tms.
Mutta siitä johtuen se haittaa asiointiasi ja asioittesi hoitoa ja tarvitset tukea sen vuoksi.
Sos tilanteiden pelko saattaisi olla kyseessä.
Kyllä näitä riittää sitä mukaan niitä ilmenee kun vain kirjoitat.
:/Stressitila.
Asiat jotka stressaavat, johtavat myös unettomuuteen ja unihäiriöihin ja syömishäiriöihin.
Apua on saatavilla, mutta ei sieltä mihin sinulla on pakkomielle.
Sieltä saat kuitenkin ohjeet ja alustavat diagnoosit jotka voit tarvittaessa tulostaa ja näyttää lääkärille ja tarkentaa itse tilannetta.
:/ - Anonyymi00043
Kai sitä jokainen vähän masentuu kun läheinen kuolee.
Suru tulee mutta ei aina masennusta eikä pitkäksi ajaksi pitäisi masentua.
Silloin se vaatii jonkinlaista hoitoa kuitenkin, terapia saattaa riittää ja normaaliin kiinnipääseminen.
Jos todella läheinen tai se ainoa läheinen kuolee, se masentaa kovin ja pitkäksikin aikaa jos se on elämässä hirmuinen romahdus.
:/ Anonyymi00043 kirjoitti:
Suru tulee mutta ei aina masennusta eikä pitkäksi ajaksi pitäisi masentua.
Silloin se vaatii jonkinlaista hoitoa kuitenkin, terapia saattaa riittää ja normaaliin kiinnipääseminen.
Jos todella läheinen tai se ainoa läheinen kuolee, se masentaa kovin ja pitkäksikin aikaa jos se on elämässä hirmuinen romahdus.
:/Niin, silloin olis kiva olla se ihminen jolle voi puhua ja johon luottaa. Ystävä. Sellanen joka pystyy rauhoittaa mielen ja saa hymyilee.
Mut sit se vaan lyttää lisää.- Anonyymi00048
Niin, silloin olis kiva olla se ihminen jolle voi puhua ja johon luottaa. Ystävä. Sellanen joka pystyy rauhoittaa mielen ja saa hymyilee.
Mut sit se vaan lyttää lisää.No sitten se ei oo sun ystävä jos se kerran vaan lyttää.
Ja silloin sun täytyy kääntyä ammattilaisten puoleen ja kertoa heillekin miten se sua lyttää.
Ota nämä kirjoitukset sinne lääkäriin todisteeksi siitä lyttäyksestä mukaan.
:/ Anonyymi00048 kirjoitti:
No sitten se ei oo sun ystävä jos se kerran vaan lyttää.
Ja silloin sun täytyy kääntyä ammattilaisten puoleen ja kertoa heillekin miten se sua lyttää.
Ota nämä kirjoitukset sinne lääkäriin todisteeksi siitä lyttäyksestä mukaan.
:/En oo menossa lääkäriin enää.
Tai pyydä muualtakaa enää apua.
Jos se ois ystävä tai välittäisi yhtään nii se puhuis mulle muualla. Eikä vaa väittäis et mul päässä vikaa.- Anonyymi00049
En oo menossa lääkäriin enää.
Tai pyydä muualtakaa enää apua.
Jos se ois ystävä tai välittäisi yhtään nii se puhuis mulle muualla. Eikä vaa väittäis et mul päässä vikaa.No eikö sulla sitten ole päässä vikaa?
Ei mitään diagnoosia?
Mitä se psykka puhe sitten oli?
Kamoon nyt.
Eikö se jo todista jotain?
Ellet myönnä niin sulla on tosi vahvat harhaluulot.
- Anonyymi00007
Siks ku oltaisiin siellä kaks siipirikkoa. Ei musta ole apua sulle jos aina käyn puhumassa sun puolesta. Oletko ajatellut että opettelet tekemään sen itse? Kyllä, se on täysin opeteltavissa oleva taito. Auta itseäsi rakas ihminen!
- Anonyymi00008
Sä nyt tuskin oot aloittaja vai ????
Ja toisekseen kukaan ei ole koskaan mun puolesta puhunut missään. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sä nyt tuskin oot aloittaja vai ????
Ja toisekseen kukaan ei ole koskaan mun puolesta puhunut missään.En, mutta onko montussa olevakaan vinosuu?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En, mutta onko montussa olevakaan vinosuu?
Onhan tuo joka laittoi :/ aloittaja....
- Anonyymi00025
Mitä pitää sisällään arvaamattomuus? Minä olen rauhallinen ja pidän siitä, että asioista keskustellaan ja käsitellään heti kun sellaiseen on tarvetta. Sellainen auttaa ymmärtämään toista ihmistä. Kaikenkaikkiaan vuorovaikutus tekee elämästä helpompaa.
- Anonyymi00029
niin jos tul mielen jotain hassuja vasnhoja pelejäkin, niin sivusto:
https://www.myabandonware.com/
voi kokeilla vanhoja kun niin todellakaan uusissa peleissä ei ole hyviä ideoita ollenkaan, vain röminää, kuin uusissa James 007 elokuvissakin pääasia on röminä. - Anonyymi00039
Hauska oot 😃
- Anonyymi00042
Vai että siedettävä. Narsisti ja julma ainakin.
- Anonyymi00045
Julmuus on sellainen piirre, josta en todellakaan pidä. Se ei mahdollista tutustumista!
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Julmuus on sellainen piirre, josta en todellakaan pidä. Se ei mahdollista tutustumista!
Vihainen Tarzan on hirmuinen kostaja, joka kostaa vihamiehilleen raaimmalla tavalla ja nostaa kepinnokkaan varoitukseksi muillekin, että viidakon lakia noudatetaan ja Tarzania kunnioitetaan sen kuninkaana tai seuraukset ovat hirmuiset.
Tarzan armeijoineen pitää huolta, että valtakunnassaan tasapaino pysyy ja säilyy.
UGH!
:/ Anonyymi00047 kirjoitti:
Vihainen Tarzan on hirmuinen kostaja, joka kostaa vihamiehilleen raaimmalla tavalla ja nostaa kepinnokkaan varoitukseksi muillekin, että viidakon lakia noudatetaan ja Tarzania kunnioitetaan sen kuninkaana tai seuraukset ovat hirmuiset.
Tarzan armeijoineen pitää huolta, että valtakunnassaan tasapaino pysyy ja säilyy.
UGH!
:/Mitäs mä olen tehnyt sulle mistä kostat?
Mulla on oikeus olla palstalla niiku muillakin.- Anonyymi00052
Mitäs mä olen tehnyt sulle mistä kostat?
Mulla on oikeus olla palstalla niiku muillakin.Tottelemattomuus, järjen äänen torjuminen.
Itselle ja terveydelleen vahingollisten päätösten tekeminen.
Se kostaantuu ihan itsestään, ns. karman laki ja karmakin palvelee Tarzania.
(et menekään lääkäriin). Syy?
Tarzan tietää syyn ja on sen jo ilmoittanut.
Tarzanin suusta lähtee totuus.
UGH!
Hoidossa pääset edelleen palstalle kirjoittelemaan, mutta myös muuhun toimintaan.
Siellä myös saat apua ahdistukseen ja sos tilanteen pelkoihin.
Tapaat uusia ihmisiä ja saat vertaistukea.
Se on kiva paikka, siellä Tarzankin oli jo möyhöämässä ja laittamassa paikkoja kuntoon.
:/ Anonyymi00052 kirjoitti:
Tottelemattomuus, järjen äänen torjuminen.
Itselle ja terveydelleen vahingollisten päätösten tekeminen.
Se kostaantuu ihan itsestään, ns. karman laki ja karmakin palvelee Tarzania.
(et menekään lääkäriin). Syy?
Tarzan tietää syyn ja on sen jo ilmoittanut.
Tarzanin suusta lähtee totuus.
UGH!
Hoidossa pääset edelleen palstalle kirjoittelemaan, mutta myös muuhun toimintaan.
Siellä myös saat apua ahdistukseen ja sos tilanteen pelkoihin.
Tapaat uusia ihmisiä ja saat vertaistukea.
Se on kiva paikka, siellä Tarzankin oli jo möyhöämässä ja laittamassa paikkoja kuntoon.
:/Älä vttu jaksa valehdella.
Mun fyysiset kivut ei oo mikää osasto peruste. Vaik kuin koitatkin kääntää siihen.
Mulla oli vertaistuki ihminen jo, mut se hylkäs mut kun ei ite enää tarvinu mua.- Anonyymi00056
Älä vttu jaksa valehdella.
Mun fyysiset kivut ei oo mikää osasto peruste. Vaik kuin koitatkin kääntää siihen.
Mulla oli vertaistuki ihminen jo, mut se hylkäs mut kun ei ite enää tarvinu mua.No hyvä että pääsit siitä eroon.
- Anonyymi00054
Mitähän mun tarzani touhuaa tällä hetkellä. No eipä tarvinnu kun ajatella taas 😆🤭
- Anonyymi00057
Eli määräsit pakkopiikitykset taas really???? En mene.
- Anonyymi00058
En vaan verensuodatuksen ja puhdistuksen, että saadaan mikroveritulpat ja piikkiproteiinit pois .
- Anonyymi00060
Jokaisella on oma tapansa olla rohkea. Terveys on tietenkin asia minkä kustannuksella ei pitäisi leikkiä. Vaikka kuinka hyötyisi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719