muuta kuin, että olen kokenut meidät hyvin erilaisiksi ihmisiksi, enkä siksi ole ymmärtänyt sitä mitä minulta olisit halunnut.
En osaa sanoa
Anonyymi-ap
7
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitäs väliä sillä sitten on ja miksi vielä mietit anna olla jo ja unohda
- Anonyymi00002
Me ollaan kaivattuni kanssa samantyylisiä, joten ohi. Hällä lihaksia mua enemmän ja mulla jotain muuta, tosin.
- Anonyymi00003
Mä kyllä ajan kanssa ymmärsin, mitä hän oli vailla, mutta meidän tarpeet ei kohdanneet.
- Anonyymi00004
Älä ole naiivi.. pillua tietty.
- Anonyymi00005
Kunhan et mene arvioimaan erilaisuutta pelkästään etäsuhteen perusteella, koska silloin käsityksesi perustuu enemmän omaan ajatteluusi ja mielikuvitukseen kuin todellisiin tietoihin.
- Anonyymi00006
Sinut olisin..
- Anonyymi00007
Millä tavalla erilaisiksi. Itse ainakin samanlaisiksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233