barcelona-tuoli

l m v d r

kellä on kokemuksia barcelona-tuolin kopioista. knoll valmistaa ns. aitoa, mutta se on minulle liian kallis.

kommentteja halvemmista (kopioista) kaivataan...

11

29862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies
    • -alissa
      • maallikko-sisustaja

        Hei, kiitos vinkkilinkistä. Oletko tilannut ko. tuotteen sitä kautta? Menikö kaikki hyvin? Voikohan kyseessä todella olla aito tuoli vai hyvin tehty kopio. Kiitos, jos jaksat vielä jakaa kokemuksiasi.


    • Keräilijä

      Hei,

      Kasvihuoneilmiöstä, 1-tiellä, 75 km Helsingistä -90 km Turusta löytyy kyseistä tuolia sekä sohvaa. Mustana, valkoisena ja punaisena. Sekä myös sarjaan kuuluvaa rahia. Tuoli 690 € ja saa heti mukaan.

      • Nimetön

        kalustamo helsinki (www.kalustamohelsinki.fi) myy kysyttyä tavaraa sekä paljon muuta mielenkiintoista...


      • mmm
        Nimetön kirjoitti:

        kalustamo helsinki (www.kalustamohelsinki.fi) myy kysyttyä tavaraa sekä paljon muuta mielenkiintoista...

        Myy Kiinassa tehtyjä kopioita, laadusta ei mitään takeita..


      • Anonyymi

        Oliko Kasvihuoneilmiössä myynnissä aitoja vai kopioita?


    • mmm

      Hei! Oletko hankkinut jo barcelona tuolin?
      Itse olen saman pulman edessä...mistä tiedän ostavani AIDON? Paikallinen merkkiliike myy tuolia halvimmalla nahkalla 2300€ ja netti myynnistä saa huomattavasti halvemmalla muistaakseni osoitteesta(www.modernitklassikot.com)
      Eli mistähän ostaisin?

      • Mies VDR

        Tosiaan Helsingin stokkan ikkunassa oli muistaakseni ruskealla nahalla oleva Barcelona. Sieltä siis kannattaa käydä kyselemässä.


      • JJ
        Mies VDR kirjoitti:

        Tosiaan Helsingin stokkan ikkunassa oli muistaakseni ruskealla nahalla oleva Barcelona. Sieltä siis kannattaa käydä kyselemässä.

        Stokkalta ei enää saa, eikä monesta muustakaan kaupasta. Tekijänoikeuksien takia kopioita ei enää tilata Stokkalle ollenkaan.

        Taitaa mennä netistä ostamiseen...


      • Jeddah
        JJ kirjoitti:

        Stokkalta ei enää saa, eikä monesta muustakaan kaupasta. Tekijänoikeuksien takia kopioita ei enää tilata Stokkalle ollenkaan.

        Taitaa mennä netistä ostamiseen...

        Onneksi itse ehdin ostaa kopion vielä viime vuonna Vepsäläiseltä. Heiltä sai ja saa edelleen myös aidon barcelona-tuolin Knollin valmistamana.

        Kävin katsomassa Vepsäläisen myymälässä, jossa oli tuolloin myös aito tuoli esillä ja täytyy kyllä sanoa, että eroa ei kopion ja Knollin valmistamien tuolien välillä erottanut. Laadullisesti kopio on erittäin hyvä (hyvää ja kestävää nahkaa). Näitä kopioitakin toki tulee monilta eri tehtailta.

        Mutta siis itse hankin hyvän kopion Vepsäläisen kautta, vielä kun niitä kopioita uskalsivat myydä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe