kellä on kokemuksia barcelona-tuolin kopioista. knoll valmistaa ns. aitoa, mutta se on minulle liian kallis.
kommentteja halvemmista (kopioista) kaivataan...
barcelona-tuoli
11
30072
Vastaukset
- mies
Alkuperäiset ovat Joseph Muellerin (Berliner Metallgewerbe) valmistamia, mutta Knoll on ainoa lisensoitu valmistaja.
Linkistä löytyy jotain vertailua Knolleista ja kopioista.
http://www.modernfurnitureclassics.com/index.php/main_page/editorial/title/Title 4 - -alissa
tällainen linkki, kun itse kävin samasta syystä etsimässä kyseistä tuolia:
http://www.timelessclassics.net/auswahl_detail.php4?lg=en&artikelnummer=124&artikelgruppe=Sessel- maallikko-sisustaja
Hei, kiitos vinkkilinkistä. Oletko tilannut ko. tuotteen sitä kautta? Menikö kaikki hyvin? Voikohan kyseessä todella olla aito tuoli vai hyvin tehty kopio. Kiitos, jos jaksat vielä jakaa kokemuksiasi.
- Keräilijä
Hei,
Kasvihuoneilmiöstä, 1-tiellä, 75 km Helsingistä -90 km Turusta löytyy kyseistä tuolia sekä sohvaa. Mustana, valkoisena ja punaisena. Sekä myös sarjaan kuuluvaa rahia. Tuoli 690 € ja saa heti mukaan.- Nimetön
kalustamo helsinki (www.kalustamohelsinki.fi) myy kysyttyä tavaraa sekä paljon muuta mielenkiintoista...
- mmm
Nimetön kirjoitti:
kalustamo helsinki (www.kalustamohelsinki.fi) myy kysyttyä tavaraa sekä paljon muuta mielenkiintoista...
Myy Kiinassa tehtyjä kopioita, laadusta ei mitään takeita..
- Anonyymi
Oliko Kasvihuoneilmiössä myynnissä aitoja vai kopioita?
- mmm
Hei! Oletko hankkinut jo barcelona tuolin?
Itse olen saman pulman edessä...mistä tiedän ostavani AIDON? Paikallinen merkkiliike myy tuolia halvimmalla nahkalla 2300€ ja netti myynnistä saa huomattavasti halvemmalla muistaakseni osoitteesta(www.modernitklassikot.com)
Eli mistähän ostaisin?- Mies VDR
Tosiaan Helsingin stokkan ikkunassa oli muistaakseni ruskealla nahalla oleva Barcelona. Sieltä siis kannattaa käydä kyselemässä.
- JJ
Mies VDR kirjoitti:
Tosiaan Helsingin stokkan ikkunassa oli muistaakseni ruskealla nahalla oleva Barcelona. Sieltä siis kannattaa käydä kyselemässä.
Stokkalta ei enää saa, eikä monesta muustakaan kaupasta. Tekijänoikeuksien takia kopioita ei enää tilata Stokkalle ollenkaan.
Taitaa mennä netistä ostamiseen... - Jeddah
JJ kirjoitti:
Stokkalta ei enää saa, eikä monesta muustakaan kaupasta. Tekijänoikeuksien takia kopioita ei enää tilata Stokkalle ollenkaan.
Taitaa mennä netistä ostamiseen...Onneksi itse ehdin ostaa kopion vielä viime vuonna Vepsäläiseltä. Heiltä sai ja saa edelleen myös aidon barcelona-tuolin Knollin valmistamana.
Kävin katsomassa Vepsäläisen myymälässä, jossa oli tuolloin myös aito tuoli esillä ja täytyy kyllä sanoa, että eroa ei kopion ja Knollin valmistamien tuolien välillä erottanut. Laadullisesti kopio on erittäin hyvä (hyvää ja kestävää nahkaa). Näitä kopioitakin toki tulee monilta eri tehtailta.
Mutta siis itse hankin hyvän kopion Vepsäläisen kautta, vielä kun niitä kopioita uskalsivat myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203