kellä on kokemuksia barcelona-tuolin kopioista. knoll valmistaa ns. aitoa, mutta se on minulle liian kallis.
kommentteja halvemmista (kopioista) kaivataan...
barcelona-tuoli
11
30501
Vastaukset
- mies
Alkuperäiset ovat Joseph Muellerin (Berliner Metallgewerbe) valmistamia, mutta Knoll on ainoa lisensoitu valmistaja.
Linkistä löytyy jotain vertailua Knolleista ja kopioista.
http://www.modernfurnitureclassics.com/index.php/main_page/editorial/title/Title 4 - -alissa
tällainen linkki, kun itse kävin samasta syystä etsimässä kyseistä tuolia:
http://www.timelessclassics.net/auswahl_detail.php4?lg=en&artikelnummer=124&artikelgruppe=Sessel- maallikko-sisustaja
Hei, kiitos vinkkilinkistä. Oletko tilannut ko. tuotteen sitä kautta? Menikö kaikki hyvin? Voikohan kyseessä todella olla aito tuoli vai hyvin tehty kopio. Kiitos, jos jaksat vielä jakaa kokemuksiasi.
- Keräilijä
Hei,
Kasvihuoneilmiöstä, 1-tiellä, 75 km Helsingistä -90 km Turusta löytyy kyseistä tuolia sekä sohvaa. Mustana, valkoisena ja punaisena. Sekä myös sarjaan kuuluvaa rahia. Tuoli 690 € ja saa heti mukaan.- Nimetön
kalustamo helsinki (www.kalustamohelsinki.fi) myy kysyttyä tavaraa sekä paljon muuta mielenkiintoista...
- mmm
Nimetön kirjoitti:
kalustamo helsinki (www.kalustamohelsinki.fi) myy kysyttyä tavaraa sekä paljon muuta mielenkiintoista...
Myy Kiinassa tehtyjä kopioita, laadusta ei mitään takeita..
- Anonyymi
Oliko Kasvihuoneilmiössä myynnissä aitoja vai kopioita?
- mmm
Hei! Oletko hankkinut jo barcelona tuolin?
Itse olen saman pulman edessä...mistä tiedän ostavani AIDON? Paikallinen merkkiliike myy tuolia halvimmalla nahkalla 2300€ ja netti myynnistä saa huomattavasti halvemmalla muistaakseni osoitteesta(www.modernitklassikot.com)
Eli mistähän ostaisin?- Mies VDR
Tosiaan Helsingin stokkan ikkunassa oli muistaakseni ruskealla nahalla oleva Barcelona. Sieltä siis kannattaa käydä kyselemässä.
- JJ
Mies VDR kirjoitti:
Tosiaan Helsingin stokkan ikkunassa oli muistaakseni ruskealla nahalla oleva Barcelona. Sieltä siis kannattaa käydä kyselemässä.
Stokkalta ei enää saa, eikä monesta muustakaan kaupasta. Tekijänoikeuksien takia kopioita ei enää tilata Stokkalle ollenkaan.
Taitaa mennä netistä ostamiseen... - Jeddah
JJ kirjoitti:
Stokkalta ei enää saa, eikä monesta muustakaan kaupasta. Tekijänoikeuksien takia kopioita ei enää tilata Stokkalle ollenkaan.
Taitaa mennä netistä ostamiseen...Onneksi itse ehdin ostaa kopion vielä viime vuonna Vepsäläiseltä. Heiltä sai ja saa edelleen myös aidon barcelona-tuolin Knollin valmistamana.
Kävin katsomassa Vepsäläisen myymälässä, jossa oli tuolloin myös aito tuoli esillä ja täytyy kyllä sanoa, että eroa ei kopion ja Knollin valmistamien tuolien välillä erottanut. Laadullisesti kopio on erittäin hyvä (hyvää ja kestävää nahkaa). Näitä kopioitakin toki tulee monilta eri tehtailta.
Mutta siis itse hankin hyvän kopion Vepsäläisen kautta, vielä kun niitä kopioita uskalsivat myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834503Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263304- 202935
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt412926Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172757Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492677Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142105- 71791