Hei!
Muistaakseni olen joskus nähnyt ja kuullut tuollaisesta korvanlehteen laitettavasta korvanapista...MIstähän sellaisen voi ostaa? Itse olen tavallaan käyttänyt sellaista, mutta on mennyt hukkaan. Nyt siis tarvitsisin uuden ja kun kerran sain ensimmäiseni lahjaksi, en tiedä mistä tuo oli ostettu.
Akupunktio korvanappi???
2
2421
Vastaukset
- korviin nastat
esim laihdutus, tupakka, viina jne nautintokohtiin. Ne ovat muovisia ja kestävät pesun eli niin kauan kun hoitoa tarvitaan. Sitten kun ne ovat yön aikana karisseet lakanoille ja olet saanut avun noin viikko.
Esm vanha konsti -korvanlehtien hieronta -ei ole tuulesta temmattu. - Nimetön
Hei,
puhuit akupunktiokorvanapista. Tarkoititko tuotetta, jonka voi ostaa? Saman asian ajaa pieni siemen (usein pyöreä), joka kiinnitetään korvalehteen esim sidelaastarilla (läpinäkyvä) korvaan akupuisteeseen johon hoidon vaikutus halutaan kohdistaa. Sitä sitten hierotaan muutamia kertoja per päivä. Toisaalta voi tehdä hyvää hieroa omat (tai kaverin :) ) korvat kunnolla: painellen ja korvanlehteä kevyesti vetäen eri suuntiin. Kaikki arat kohdat kannattaa hieroa, sillä kokonaisuuden hoito auttaa myös varsinaista vaivan paikkaa muualla kehossa. Pääsääntönä voi sanoa, että akupisteiden sijainti korvassa vastaa sikiön asentoa eli pääalaspäin (=korvan nipukka jne).
Tuomas K.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747