Tässä havainnointeja härkä-merkistä kun olen itte härkä. Kerron myös kokemuksiani muista tuntemistani häristä.
Nuoruudessa samaa ala-astetta kävin samanikäisen härkä-pojan kanssa jolla oli sama taipumus kuin minulla; mukavuudenhalu ja erakkoluonne että kotona sitten pysyttii visusti eikä menty kodin ulkopuolelle. Lisäksi tietty jääräpäisyys yhdisti meitä ja maanläheisyys.
Naapurissa nuoruudessani asui härkätyttö joka täysin samanlainen kuin minä eli vakavuuteen taipuvainen ja kotona paljon sekä hidas ja jäärä. Aika lempeänä muistan hänet.
Yläasteella muistan eräs matin joka härkä mut hän tais olla melko sosiaalinen tapaus. En kovin hyvin päässyt tuntemaan häntä kun jäi etäiseksi. Kiusasi minua valitettava kyllä. En tykännyt oikein hänestä. Pahansuopa.
Ja minä itte härkänä eli jäärä, hidas, mukavuudenhaluinen ja kotihiiri. En oikein liiku kotoani minnekään. olen kai erakkoluonne. Pohjimmiltani kaipaan seuraa mutta jotenki jäänyt jumittunut kotia. Kiusaamiskokemukset voi olla yksi syy etten ole liikkunu minnekään.
Härkänä en osaa heittäytyä asioille että ainoa asia jossa heittäydyn uteliaisuudella asiaan on musiikki.
Ja tässä lisää tuntemista häristä kokemuksia...
naapurissa asui härkä-pariskunta. Kovia oli riitelemään aina. Nuorin lapsi lempein luonne. Maanläheinen.
Tchaikovsky venäläinen edesmennyt säveltäjä joka oli maanläheinen ja koko ajan kotona ja usein joi alkoholia suruun. Taipumusta melankoliaan. Pijettiin erakkona mut osas toimia myös ihmisten parissa.
En sano nimeä mut eräs entinen huippu-urheilija joka iloinen ja positiivinen sekä sosiaalinen mutta häräksi siinä mielessä tyypillinen koska tosi jääräpää ja peräänantamaton sekä hidas.
Eräs tunnettu härkä suomen eduskunnassa perussuomalaisten leirissä joka tyypillinen härkä eli hidas, jääräpää mutta jollain tapaa hyvä neuvottelija kuitenkin silti. Herkkä ja melankoliaan taipuvainen. Pidetään hieman tosikkona.
Eräs poliitikko joka härkä myös joka ei toimi enää politiikassa, oli 90-luvulla tunnettu murahtelija eli hänen small -talk oli niukkaharvasanaista mut oli takakireä hieman eli korotti välillä ääntä ja härän tapaan hidas, jäärä ja maanläheinen.
Eräs härkä entinen huippu-urheilija tyypillinen perushärkä.
Härkiä paljon urheilussa ja musiikin ammateissa. Sellainen havainto.
kirjoitan omalta kokemuspohjoltani millainen on härkä koska oon ihte härkä
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Härkänä sanon myös näin ;
Minusta tekoäly ja robotit voi viedä ihmiskunnan&koko maailman tuhoa kohti. Vievät työpaikkoja ihmisiltä.
Minä vaikka oonkin erakko, en kuitenkaan inhoa ihmisiä ja haluan puolustaa ihmisiä.
Hitaana jääränä ja muuttumattomana ymmärrätte varmasti etten ole kovin muuttuvainen ihminen että se meinaa usein esim sitä että haluaisin että maailma ei muuttuisi liikaa että minä henkisenä ja maanläheisenä ihmisenä pidän yksinkertaisista asioista millainen maapallo oli alussa että ihmisten elämä oli helpompaa koska ei ollut monimutkaisuuksia että pääelinkeino oli lähinnä maanviljely ja oli myös säveltäjiä ja muita taiteilijoita.
Köyhyyttä oli varmasti paljon enemmän mutta se olikin hyvä asia ettei raha ohjannut maailmaa silloin.
Vanhassa ajassa oli myös huonot puolensa. Köyhyyden takia esim jotkut ihmiset saattoi kärsiä siitä. Tosin mun isä kertoi että 50-ja 60-luvulla hänen henkisesti sairas isoveljensä asui äitinsä kanssa ja hänellä ei ollut mitään vaikeuksia rahallisesti koska asui äitinsä ja isäni kanssa. Tuohon aikaan myös muiden perheiden sairaat asui kotona äidinsä ja isänsä nurkassa ja vaikka valtion tukirahasummat oli olemattomia tuolloin, niin kumman hyvin he silti selviytyivät. Osa sairaista saatettiin siirtää hoitolaitoksiin tuolloin.
Yksi idea olisi se että tuollaiset ihmiset kuten vammaiset ja sairaat saisi elää ilmaiseksi. Silloin ei tarvis valittaa kustannuksistakaan koska oikeisto usein valittaa että kustannukset liian suuria kun pitää elättää ihmisiä.
Minä härkänä ihan tosissaan pelkään tekoälyä ja robotiikkaa että se vie tuhoon ihmiskunnan. Jos esim Elon muskin kaltainen ihminen pääsis valtaan, se voisi viedä pian tuhoon ihmiskunnan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505257Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813064Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3091624Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751224Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781156Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1311093
- 1711074
- 49944