Tanskan myydymmästä sähköautosta TESLA MODEL Y hylätään eka katsastuksessa 44,6 %. Vastaavasti toiseksi myydyimmästö VW ID 4 vain 2,5 %
Sama tilanne SAKSASSA Teslasta hylätään 49,1 % eka katsastuksessa ja VW 2-3 %.
Kyllä Teslan ostajat löivät kätensä pahemman kerran paskaan.
Vaihdossa ei saa tulevaisuudessa mitään, kun kukaan ei niitä huoli.
TESLA SÄHKÖAUTO
5
239
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Autoliikkeet eivät ota enää vaihdossa Tesloja.
- Anonyymi00003
Kävi ylpeä sähköautonomistaja etelästä kyläilemässä pari yötä. No joku kupponenkin nautittiin ja ja keskusteltiin mielettömästä pörssisähkön hinta hyppelystä. Sähkötankki oli tyhjä ja tankkasi pörssiä autoon kun vieraili sukulaisissa meiltä käsin. Minä kun pistän kulutuksen ylös joka vuorokausi samaan aikaan aamulla. Olipa sähköpiilin tankkiin lörähtäny sähkölöpöä 200 kwh. Minun neljän päivän pakkaskulutus. Mietin tuossa, että on tämä kohtapuoliin joillekkin työnantajille kallista hupia kun sähkömobiileja rupeaa työpaikkojen parkeissa
viljalti olemaan ja erillismittauksia ei ole. - Anonyymi00004
Tesla on halutuin vaihtoauto👌 Sorry
- Anonyymi00005
Varmaan! 🤣🤣🤣
- Anonyymi00006
Ilman kohta annetaan hullu Muskin luomuksia joista ei kolarin jälkeen ees ovet aukea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459