Miksi ei uskota Jeesukseen

Anonyymi-ap

Tässä messiaaninen tohtori selittää mitä tarkoittaa todella syvällinen Juutalaisuus ja sen opiot. Jos ei osaa englantia, klikkaa ratasta ja sitten automaattinen teksti je sitten se kieli jota hallitset. https://www.youtube.com/watch?v=biUHs8Sl_sA

20

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Miksipä joku uskoisi?

• Anonyymi00003

Jeesus on kuvaelmaa elämän totuudesta, kyllä totuuteen täytyy uskoa, muutein ei elä todellisuuttaan ainaisuuttaan.

• Anonyymi00004

Koko raamatuhan on kuvaelmin kertomusta elämästä
      - ja kalliopohja siinä kertomuksissa kuvaelmissa on sitä aina olevaa ikuisuutta

• Anonyymi00005

Päivän sana
        Perjantai 26.6.2026

Minä tunnustin sinulle syntini, en salannut pahoja tekojani. Minä sanoin: ”Tunnustan syntini Herralle.” Sinä annoit anteeksi pahat tekoni, otit pois syntieni taakan.

Ps. 32:5

Missä elää käsityksen IHME

• Anonyymi00006

Päivän Sana
      Perjantai 26.06.26

Minä en häpeä evankeliumia, sillä se on Jumalan voima. Room. 1.16
      Evankeliumi lupaa surutta ihan mahdottomia. Se lupaa pelastuksen ja taivaan pelkkänä lahjana, armosta. Kun epäusko vakuuttaa, että pelkkä Kristus ei riitä, me sanomme Herraamme vedoten: mene pois saatana, väisty taaksemme meitä kiusaamasta. Jeesus on jo kulkenut uhritien loppuun saakka. Hän on jo sovittanut syntimme, meidän, ja koko maailman. Sen synti on jo otettu pois. Eikö Jumalan Pojan veri vie meitä taivaaseen? Eikö se riitä meille taistelussamme kiusauksiamme vastaan? Vie ja riittää, tietysti. Olemme hänen puolellaan, joka on sodan sielustamme jo voittanut. Voittajan joukoissa on tilaa heikommillekin aseenkantajille ja veden kärrääjille. Kaikkia tarvitaan, kaikkia kutsutaan eikä ketään ajeta pois. Ole sinäkin turvallisella mielellä. Sinun Vapahtajasi kuoli puolestasi ja nyt hän elää ja auttaa sinut varmasti kotiin.

Vähäisimmät tulevat ensimmäisiksi, TAIVAS KOOSTUU IHMEISTÄ

• Anonyymi00007

"TAIVAS KOOSTUU IHMEISTÄ"
        ///////////////
        Kuolema on osa elämää.
        Miksi sitä pitäisi pelätä.
        "ei niinku mitää järkeä"

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"TAIVAS KOOSTUU IHMEISTÄ"
        ///////////////
        Kuolema on osa elämää.
        Miksi sitä pitäisi pelätä.
        "ei niinku mitää järkeä"

Kyllä maallisuuden ns. läpi vain käymme

• Anonyymi00009

Isman on kännisen äijäjoukon idea.

Muhamed asetti itsensä ”jeesuksen” tilalle,
      eli kuten sanonta kuuluu
      kalifiksi kalifin paikalle.

Hyvin vaikea nähdä islamia
      hyvän tai mallikkaan elämän kulmakivenä.

• Anonyymi00010

Tämä on valtaisa tuhoamis järestelmä kokonaisuus oikealle ELÄMÄLLE

• Anonyymi00011

"nonyymi00009
        2026-06-26 08:56:19
        Isman on kännisen äijäjoukon idea.
        Muhamed asetti itsensä ”jeesuksen” tilalle,"
        --------------
        Islamin koraani tunnustaa jeesuksen.
        Juutalaisten talmud ei sitä tunnusta.

• Anonyymi00012

Ihmisenä olemiseen kuuluu moraali ja etiikka, ja Jeesuksessa nämä ovat täydelliset. Hän täytti ideaalin ja suoritti sen myös käytännössä. Jeesus on elämä. Raamattu on väline, jolla Jeesus saadaan sydämeen oppaaksi, valoksi. Tämä on kaiken päämäärä: päästä taivaan valtakunnan lapseksi, Jeesuksen yhteyteen, ikuisuuteen.

• Anonyymi00013

Jeesuksen Golgatan veri on armon perusta ja anteeksiannon perusta. Ilman sitä ihminen ei voi tehdä parannusta. Muuten hän jää syyn ja seurauksen lain alle, joka on täysin armoton. Mutta Jeesuksen rakkaus armo on oikeudenmukaisuutta ylempänä, korkeampana, ilman asioita.
        Usko vapauttaa ihmisen taivaan valtakunnan jäseneksi Jeesuksen yhteyteen.
        Kaikki ansio kuuluu Jeesukselle.

• Anonyymi00014

Kun allah saapuu kaupunkiin :

- kaikki jären tuhoten on hyvä laulu helvetin jakautumisesta kaupungin päälle tuhoisuuksin

• Anonyymi00015

Salaam!

Karitsan 144000 apostolia lainaavat toinen toisiltaan sanaa, siunauksia, ominaisuuksia ja lahjoja. Niinpä SUNNA ilmoittaa selkeästi, että Muhammed (saas) on profeettojen sinetti ja riittävä kaikkeen. Hän on se jonka lisäksi ei tarvita ketään toista enää.

Kristuksen ja Jehovan kannattajat ovat ottaneet tuon sunnan kohdan omaan käyttöönsä ja julistavat kumpikin: Minä olen riittävä ja minun lisäkseni ei tarvita enää ketään toista.

Heiltä jää kuitenkin huomaamatta että eräs toinen SUNNAN kohta ilmoittaa Profeetalla (saas) olevan viisi nimeä. Toinen niistä on Ahmad ja kolmas al Mahi. Viides muistusttaa sanaa KALKI. Eräät viitteet osoittavat, että ALLAH on saattanut korottaa Muhammedin (saas) olemaan jopa Intian Vishnu.

Ei ole hyvä ottaa toisen profeetan siunauksia, lahjoja ja oikeuksia omaan käyttöönsä jos ei ymmärrä asioita tarpeeksi syvällisesti. Kun Jeesus sanoo olevansa riittävä on se korni väite sillä hän lupasi lähettää Toisen Puolustajan, Totuuden Hengen, Hänet.

Jehovasta puolestaan voidaan sanoa, että kun Jeesus oli Kansojen Messias on Jehova hänen jälkeensä tuleva aina Heimojen Messiaaksi. Tämä käy ilmi Ilmestyksetä. Mutta Muhammed (saas) oli koko maailmaan tarkoitettu lähettiläs. Jopa ihmiskunnalle ja jinneille. Vasta hänestä voidaan käyttää sanaa riittävä ja lopullinen jos ottaa huomioon hänen Intia yhteytensä.

Tämä nyt on vähän saivartelua, mutta osoittaa kuitenkin, että Muhammedia (saas) ihaillaan ja hänen SUNNASTAAN ovat muut ottaneet käyttöönsä hyvin paljon. Esim. Danten Jumalainen Näytelmä ja Bunuyanin Kristityn Vaellus perustuvat erääseen SUNNAN kertomukseen.

Se korottaa Danten ja Bunyanin arvovaltaa kun he SUNNAN arvovaltaa lainaavat. Toki on myös toistapäin asia joskus. SUNNASSA on joitakin lainauksia evankeliumista. Ja Jeesus eli Isa onkin hyvin arvostettu profeetta islamin keskuudessa.

Kaikki 144000 profeettaa ovat veljiä keskenään. Kaikki he tekevät Jumalan tahdon ja siksi Jeesus kutsuu heitä veljikseen, äidikseen, sisarikseen.

• Anonyymi00016

Koitas nyt käsittää edes jotakin :

Päivän sana
        Lauantai 27.6.2026

Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.

Ef. 2:8

On turha veisailla satujaan mitä on kaiken karvaisuuden kirjoita löytänyt.

• Anonyymi00017

Päivän sana
      Sunnuntai 28.6.2026

Jeesus sanoi: ”Älkää tuomitko, niin ei teitäkään tuomita. Älkää julistako ketään syylliseksi, niin ei teitäkään julisteta syyllisiksi. Päästäkää vapaaksi, niin teidätkin vapautetaan.”

Luuk. 6:37

ARMO ANTAA ELÄMÄN PYSYVYYDEN

• Anonyymi00018

Enpä tiedä tuosta pysyvyydestä. Paavalin julistama ARMOTALOUS merkitsee että ollaan vuoron perään rikkaita ja köyhiä. Välillä paastoaa toinen mutta välillä toinen. Vuoron perään. Suomi on elänyt muilta saadun armon varassa aina. Eihän talvella kasva mikään ja vitamiineja ei ole tarpeeksi. Nykyisin eletään hulppeasti velaksi, mutta monet ulkomaat neuvoo jo menemään paastoon. Suomi vain ei suostu.

Armosta pitää todella kiittää Jumalaa joka päivä. Hän on tehnyt Suomesta jopa lepokodin ja lintukodon. On hienoa että saadun armon vastineeksi Suomi on ottanut maahansa vastaan ulkomailta pakolaisia ja siirtolaisia jonkin verran. Itse olen saanut ajatuksen että 200000 venäläisen lisäksi olisi kymmenen 100000 henkilön heimoa uutta Suomessa. Yhteensä viidesosa eli reilu miljoona olisi ulkomailta lepäämään tulleita siirtolaisia.

Tämä näkökulma on myös Kalevalassa sen englanninnoksessa huomioitu. Armoa armon lisäksi ja totuutta totuuden lisäksi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Enpä tiedä tuosta pysyvyydestä. Paavalin julistama ARMOTALOUS merkitsee että ollaan vuoron perään rikkaita ja köyhiä. Välillä paastoaa toinen mutta välillä toinen. Vuoron perään. Suomi on elänyt muilta saadun armon varassa aina. Eihän talvella kasva mikään ja vitamiineja ei ole tarpeeksi. Nykyisin eletään hulppeasti velaksi, mutta monet ulkomaat neuvoo jo menemään paastoon. Suomi vain ei suostu.

Armosta pitää todella kiittää Jumalaa joka päivä. Hän on tehnyt Suomesta jopa lepokodin ja lintukodon. On hienoa että saadun armon vastineeksi Suomi on ottanut maahansa vastaan ulkomailta pakolaisia ja siirtolaisia jonkin verran. Itse olen saanut ajatuksen että 200000 venäläisen lisäksi olisi kymmenen 100000 henkilön heimoa uutta Suomessa. Yhteensä viidesosa eli reilu miljoona olisi ulkomailta lepäämään tulleita siirtolaisia.

Tämä näkökulma on myös Kalevalassa sen englanninnoksessa huomioitu. Armoa armon lisäksi ja totuutta totuuden lisäksi.

Ikuisuuden kaareen elämässä sisältyy kyllä kaikki mausteet ihmiselle

Ikuinen jotos kulku on JÄNNÄÄ KAIKIN PUOLIN

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ikuisuuden kaareen elämässä sisältyy kyllä kaikki mausteet ihmiselle

Ikuinen jotos kulku on JÄNNÄÄ KAIKIN PUOLIN

Luojan luomassa elämänkaaressa olemme turvassa elikkä koska elämä aina voittaa

JA JOS EI VOITTAISI EI IKUISUUTTA OLISIKKAAN

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Päivän Sana
        Sunnuntai 28.06.26

Tokihan minäkin osaisin puhua juuri noin. Jos te olisitte minun asemassani, kuinka taitavasti puhuisinkaan teille! Osaa ottaen nyökyttelisin teidän onnettomuudellenne. Minä rohkaisisin teitä kauniilla sanoilla. Minä lohduttaisin teitä huulteni puheilla. Job 16.4–5

Vilpittömän taitamattomat lohduttelijat voivat tajuamattaan vahvistaa tuskaa. Eivät he sitä itse näe, koska ovat hyvällä asialla. Heillä saattaa olla paljon kerrottavaa, mutta vain vähän ymmärrystä olla hiljaa, kuunnella ja rukoilla. Lohduttaminen ei ole puhumista, vaan se on tarjolla olemista. Paljot sanat saa unohtaa, kauniiksi muokatut lohdutuslauseet samoin. Surevaa ei tule peittää niihin, vaan ottaa syliin. Niin, että tämä voi jäädä toisen varaan, joka on hetken vahva hänen puolestaan. Lohduttaminen ei vaadi myöskään tiettyä luonteenpiirrettä, vaan se kysyy uskallusta läheisyyteen. Sanoille on kyllä oma aikansa, Jumalan sanan lohdutukselle myös. Niitä tulee vain jakaa viisaasti sen mukaan, miten ne kyetään ottamaan vastaan. Ensin on surun aika, sitten lohdutuksen.

Sehän on selvää joota ELÄMÄ KÄYPI KAIKEN YLI KORKEUKSIN
        - mitä raamatun kirjoituksin kuvaelmin tuodaan esille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2179
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      190
      1655
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1309
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1025
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      780
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      756
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe