Itseäni vanhempi ihanuus. Hyvin tietää miten houkuttavan ihana ja eroottinen hän mielestäni on. 🔥🌋
Mielessä yhä vaan
35
881
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä hän tietää, että sinun mielestäsi on eroottinen?
- Anonyymi00005
Vastaisit edes tähän?
a) kosketukset
b) puheet
c)katseet
d) eleet ja ilmeet
e)viestit - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vastaisit edes tähän?
a) kosketukset
b) puheet
c)katseet
d) eleet ja ilmeet
e)viestitAloitus ei ole minulta, mutta taidan olla aloittajan kanssa samanlaisessa tilanteessa. Mun vastaus olisi kosketukset (keskustellessa meinaa koskettaa… kuluu hetki ja hänen kätensä on olkapäälläni). Katseet ( katsoo suoraan silmiin vilpittömästi hymyillen joskus silmät suihkivat iloa). Eleet ja ilmeet ( hiusten sukiminen, kasvojen koskettelu, selkä suoraksi ja jalat haaralleen). Puheet
( kiusoittelu ja välillä jopa hieman omistava puhe eli meidän… tyyliin, puhuu tuhmia ajoittain, kiinnostunut mun siviilielämästäni, kehuu minua).
Viestit ( aika normaaleja kai… mutta puhelut voivat venyä ohi soitettavan asian).
Kunpa nämä olisivat ne merkit että hän haluaa tilanteesta huolimatta edes vähän! - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aloitus ei ole minulta, mutta taidan olla aloittajan kanssa samanlaisessa tilanteessa. Mun vastaus olisi kosketukset (keskustellessa meinaa koskettaa… kuluu hetki ja hänen kätensä on olkapäälläni). Katseet ( katsoo suoraan silmiin vilpittömästi hymyillen joskus silmät suihkivat iloa). Eleet ja ilmeet ( hiusten sukiminen, kasvojen koskettelu, selkä suoraksi ja jalat haaralleen). Puheet
( kiusoittelu ja välillä jopa hieman omistava puhe eli meidän… tyyliin, puhuu tuhmia ajoittain, kiinnostunut mun siviilielämästäni, kehuu minua).
Viestit ( aika normaaleja kai… mutta puhelut voivat venyä ohi soitettavan asian).
Kunpa nämä olisivat ne merkit että hän haluaa tilanteesta huolimatta edes vähän!Pahus... Muuten kuulostaa aika lähelle menevältä, mutta ei olla soiteltu puhelimella.
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vastaisit edes tähän?
a) kosketukset
b) puheet
c)katseet
d) eleet ja ilmeet
e)viestitSiinähän se lista onnnnn
- Anonyymi00031
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pahus... Muuten kuulostaa aika lähelle menevältä, mutta ei olla soiteltu puhelimella.
Miksi et ole soittanut
- Anonyymi00002
Nähdäänkö P ❤️🥰
- Anonyymi00003
Nähdään rakas
-sivusta P - Anonyymi00004
Yes pliis. ❤️❤️❤️
- Anonyymi00006
Petri?
- Anonyymi00018
Kun aika on sopiva, nähdään! 😘 Ei tarvi enää kauaa odottaa... Lähdetään ajelulle kesällä? 🚗
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kun aika on sopiva, nähdään! 😘 Ei tarvi enää kauaa odottaa... Lähdetään ajelulle kesällä? 🚗
Ehdottomasti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Petri?
No mikäli näissä aloittajaäijän monologilangoissa on tullut sellainen nimi esiin, niin varmaankin. Hanki joku oikea harrastus hyvä ihminen
- Anonyymi00029
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siitä onkin jo 2,5 vuotta kun viimeksi...odotan sinua rakas P~ mies ❤️.
Mn tumma - Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
En noin kauan odottele.
- Anonyymi00032
Anonyymi00006 kirjoitti:
Petri?
Petra
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Siitä onkin jo 2,5 vuotta kun viimeksi...odotan sinua rakas P~ mies ❤️.
Mn tummaPaavo Väyrynen
- Anonyymi00007
Oletko ihan varma, että tietää?
- Anonyymi00012
Olen, tuli silloin ilmaistua se, aika suoraankin. Houkuttaa liikaa!🔥
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen, tuli silloin ilmaistua se, aika suoraankin. Houkuttaa liikaa!🔥
Jos se vihje oli tuijotella mun peppua, niin match, tai punnertaa ilkikurinen ilme naamallasi, niin match.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos se vihje oli tuijotella mun peppua, niin match, tai punnertaa ilkikurinen ilme naamallasi, niin match.
Ei kumpikaan punnertanut, eli tuo jälkimmäinen vihje ei pidä vettä... Mutta muuten...
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Et taida palstaäijä tehdä salilla paljoa muuta kuin pälyillä naisten periä. Onko tullut jopa sanomista jo? Luulen, että on
- Anonyymi00009
Sä taas oot komea nuorempi mies ❤️😘
- Anonyymi00010
Itse sen tiedät 😄
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itse sen tiedät 😄
Jeppp
- Anonyymi00035
Petri
- Anonyymi00019
Ehkä en kuitenkaan tiedä, ehkä aattelin että et ollu tosissas.
- Anonyymi00020
Kun et sä mitään suoraan oo sanonut.
- Anonyymi00021
entä joku arvaus-numeroleikki ei kirjaimet 0 on kiva olla agentti 007
- Anonyymi00026
T-nainen on eksynyt tähänkin ketjuun. Kirjoitustyylistä tunnistaa. Voihan palstasetä/guppe…
- Anonyymi00027
Ei taida olla jostain sattuneesta syystä 😪
- Anonyymi00036
Tanja
- Anonyymi00028
T nainen ei oo kirjoittanut tänne mitään.
- Anonyymi00037
Toini Mamia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1838433Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2574290Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1333632Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1053399Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi182421Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42235100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es272076Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei401774Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik571624Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481577