Miten suhtautuisit, jos tietäisit

Anonyymi-ap

Että kaivattusi muuttaisi naapuriisi? Entä jos hän muuttaisi siihen yhdessä puolisonsa kanssa?

42

553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ostaisin rasvaa ja köyden.

• Anonyymi00002

Miksi? Mikä siinä järkyttäisi?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miksi? Mikä siinä järkyttäisi?

Minun ei ole tapana arvostella ihmisiä, mutta sinä et taida käydä ihan täysillä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minun ei ole tapana arvostella ihmisiä, mutta sinä et taida käydä ihan täysillä.

Jos kaipaa jotakuta, niin yleensä silloin haluaa nähdä häntä, jota kaipaa. Jos asuu naapurissa, niin silloinhan se onnistuu useammin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos kaipaa jotakuta, niin yleensä silloin haluaa nähdä häntä, jota kaipaa. Jos asuu naapurissa, niin silloinhan se onnistuu useammin.

Joo 😃 Oltais vuoroin kylässä.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Joo 😃 Oltais vuoroin kylässä.

Ei onnistu minun luo ainakaan.Olen tekemässä teatteria ja kulissit on siihen pystytetty.Näytelmäni on huippu salainen ehkä sitten kesällä sitten.En voi päästää edes putkimiestä sisälle.

• Anonyymi00004

Olis kyllä aika kamalaa. Ei voisi välttyä kohtaamisilta ja aina tuntuisi pahalta.
      Kai siitä silti joskus yli pääsisi.

• Anonyymi00005

Muuttaisin pois. En kestäisi.

• Anonyymi00006

Voi että olen kokenutkin sen että hän sitoutuukin jonkun muun kanssa, enää puuttuu juuri tuo tuollainen. En ihmettelisi yhtään jos noin tapahtuisi, olen tottunut kaikenlaisiin tuollaisiin hänen puoleltaan.

• Anonyymi00008

Silkkaa kiusantekoa tuo.

• Anonyymi00009

Miehet jotenkin usein kuvittelevat niinkuin heidän käytöksensä tai tapansa toimia ei loukkaisi muiden tunteita. Samaa sarjaa Trumpit ym.

• Anonyymi00038

Trump on kuin maanpäällä uudesti syntynyt Jeesus, kukaan ei ihmiskunnan historiassa ole pyrkinyt edistämään rauhaa niin monissa sodissa ja päättämään diktaaturien hallintoja. Trumpin ei olisi pakko tehdä näitä laupeudentekoja, kuten ei edeltäjänsä Bidenkään tehnyt.

• Anonyymi00010

Niin on tainnut jo muuttaa. Eikait siinä. Ihan kiva.

• Anonyymi00011

Jos kaivatullani olisi puoliso, niin olisin kyllä jo päästänyt irti aiemmin.

Jos muuttaisi naapuriin puolisonsa kanssa, niin se olisi aika hyvä motivaattori keskittyä ihan muihin asioihin elämässä kuin kaipaamaan häntä. Kunnioitan toisten parisuhteita.

• Anonyymi00015

Eli et ole ihastunut tai rakastunut keneenkään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eli et ole ihastunut tai rakastunut keneenkään.

Olen ihastunut useamman kerran ja rakastunut kerran.

• Anonyymi00012

Se olisi kivaa, voisin kurkkia häntä ikkunasta.

• Anonyymi00013

Pyytäisin kaksinkertaisen vuokran koska omistan naapuriasunnon.

• Anonyymi00014

Kaivattu ei välttämättä tarkoita, että näkisi oman ja kaivatun elämän sopivan yhteen, joten...tulen toimeen ajatuksen kanssa. Toivon hänelle hyvää, vaikka en tuo sitä julki(ääneen).

• Anonyymi00018
    • Anonyymi00019

En usko että hän/he ovat vuokra-asunnossa asujia.

• Anonyymi00023

Aika monet rikkaat haluavat asua vuokralla. Esim. monissa kaupungin asunnoissa asuu rikkaita. Rikkaat ottaa samalla tavalla kaikki mahdolliset tuet kuten muutkin. Pienikin määrä rahaa on kuitenkin rahaa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aika monet rikkaat haluavat asua vuokralla. Esim. monissa kaupungin asunnoissa asuu rikkaita. Rikkaat ottaa samalla tavalla kaikki mahdolliset tuet kuten muutkin. Pienikin määrä rahaa on kuitenkin rahaa.

Niissä kaupungin asunnoissa on tulorajat ja tukia varten maksaja näkee tulotiedot ja pankkivarat, joten kommenttisi ei taida koskea oikeasti rikkaita.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kukaan rikas ei halua kaupungin vuokraluukkuun asumaan somalien, mustalaisten, päihdeongelmaisten ja vassarien joukkoon. Tämä on 100% varmaa.

• Anonyymi00020

rasvaa jakötden noniiin älä vimmastu.

• Anonyymi00021

Onnittelin heitä tietysti. ❤️

• Anonyymi00022

Eihän se muuta vaikka asuisi seinän takana jos yhteyttä ei ole. Puolison vaikutus on yleensä negatiivinen, menee mielenkiinto molempiin.

• Anonyymi00024

En minä kaipaa semmoista ihmistä, heitä varmasti kyllä ärsyttäisi valtavasti siunattua sinkkuelämääni vain katsoa vierestä.😄

• Anonyymi00025

Aivan, aivan ihana vapaus. Pahinta olisi selailla matkailuesitteitä vessassa ja huomata et pahus, vessapaperi on loppu… naapurissa seinän takana lapset puolestaan rääkyvät ja sieltä kuuluu myös jonkun naisen ja miehen ääniä, tosiaan ei toisiaan kovasti kehuva ääni 🤔

• Anonyymi00026

Mitä sillä olisi merkitystä, kun muut kuviot.

• Anonyymi00027

Vinguttaisin pirunviulua joka aamu heidän ikkunan alla.

• Anonyymi00028

Tajusin juuri etten taida enää kaivata ketään.

Koska ei tuntuisi missään.

Elämä liikkuu eteenpäin niin on meidän täällä olevien ihmistenkin tehtävä.

• Anonyymi00029

Olin varhaisteininä itse tuollainen joten ymmärrän yskän. Seurustelin, mutta olin ihastunut ihan toiseen. Kuvittelin hänet aina siihen silloisen tilalle.

• Anonyymi00031

Hyvin epätodennäköistä olisi. Hänestä ei olisi maalla asujaksi. Tuskin hänen puolisostakaan. Maalla naapuri muutenkin asuu helposti noin puolen kilometrin päässä. Hyvä jos pari kertaa vuodessa tulee pari sanaa vaihdettua naapurin kanssa. Enemmän olisin tekemisissä jos asuisi vaikka 20 km: n päässä, kaupungissa.

• Anonyymi00032

Äkkiä se mies olisi jokin ojossa oven takana. Näin se vaan menee.

• Anonyymi00033

Ihan sama. Suunnittelen itse muuttavani tästä pois parin kolmen vuoden kuluessa. En vaan ole vielä varma. Ehkä hän ja puolisonsa antaisi sen lopullisen sykäyksen lähdölle.

• Anonyymi00035

Mehän ollaan jo kolmarit.Sehän kruunasi elämän täysin.Rahaa säästyisi omakotitalon ostoon myöhemmin ja hyvältä paikalta.Sitä ennen nauttittaisiin koska me ollaan nynfoja.

• Anonyymi00036

Niin mitä siitä sitten miten sen pitäs mitenkään muhun vaikuttaa ja tietääkseni ainakaan täsä ei tai ol tyhjillään ny huoneistoja toki vuokrattuna forenomille että tarvittaessa joutuu väistymään ensisijaisesti kun kunnan/kaupungin vuokrahuoneistot on tarkoitettu kuntalaisten käyttöön ei ulkopuolisen yritystoiminnan en tiedä kuinka nää laki sorvaukset siihen vaikuttaa muutenkaan kuinka forenomin kaltaiset toimijat voisivat vuokrata kaupungilta huoneistoja jatkossa

• Anonyymi00037

Muuttaisin pois

• Anonyymi00039

ois aika raskasta

• Anonyymi00041

Se olisikin mielenkiintoista, jos he muuttaisivat naapuriimme.. Ja erikoista. Heillä kun on jo pysyvä asunto, josta eivät kyllä ikinä muuttaisi pois. No, vaikka naapuriin muuttaisivatkin, niin emme me ole muidenkaan naapureidemme kanssa paljoa tekemisissä olleet. Mutta näkisimme ehkä useammin :) ..vaikka emme nytkään niin kovin kaukana toisistamme asu.

• Anonyymi00043

Muuttaisin itse Timbuktuun tai vähintään hiippailisin vain öisin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      179
      4989
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      4075
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      73
      2785
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      231
      2210
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      2038
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      246
      1267
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      905
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      836
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      24
      825
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      805
    Aihe