Osaisiko joku arvioida kuinka paljon maksaa ostaa lintuhäkki? Suunnilleen kokoa 200 x 100 x 50 cm, voi olla myös 150 x 100 x 50 cm. Tietysti jos joku osaa arvioida paljonko tuon kokoisen häkin rakentaminen maksaisi niin hieno homma sekin.
Kiitoksia
Häkeistä
6
575
Vastaukset
- cat70
on tollanen 90X90X120 häkki, sen hinta oli aikanaan (10 v sitten) jotain 1500 markan paikkeilla, joten tuskin häkkien hinnat ainakaan laskeneet siitä ovat...
- ----------
Itse tekemällä voi säästää ja saat isomman.
- nimetön
me tehtiin meidän neidoille häkki
koko oli 1m*1m*1,5m
niin kaikkineen maksoi noin 100e- ella
Espoon eläinkeskuksen nettikaupasta osoitteessa http://www.elainkeskus.net/ löytyy ainakin erilaisia häkkejä hintoineen, joihin on hyvä verrata kustannuksia.
- Siza
ella kirjoitti:
Espoon eläinkeskuksen nettikaupasta osoitteessa http://www.elainkeskus.net/ löytyy ainakin erilaisia häkkejä hintoineen, joihin on hyvä verrata kustannuksia.
kaikille vastaajille. pitänee tutkiskella asiaa tarkemmin..
- z4ra
Siza kirjoitti:
kaikille vastaajille. pitänee tutkiskella asiaa tarkemmin..
ainakin itse löysin kirpputorilta vanhan hyllykaapin ja siitä sitten taiteilin häkin. hylly maksoi muistaakseni 8e ja verkko siihen naulat ja orret taisivat olla koko homma alle 40e :)
paljonko maksaa suunnilleen 50x50x2 cm 32x50 cm verkkoa? uutta häkkiä tässä työskentelen eikä hajuakaan hinnoista.. viimeksi sain tutun kautta kun tämä työskenteli vielä rakennusalalla ja sai itse tuolloin alennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863979
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.523295Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603012Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,622951SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772464Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52296Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621961Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1651931- 931338