Ollappa venäläinen nainen ;)

suomalainen yh-äiti

Olenpa tietysti vain kateellinen, kun monella palstalla miehet jauhaa venäläisten, thaimaalaisten jne. neitokaisten ihanuudesta. Samalla mollataan meitä synnyttäneitä, selluliitti-peppuisia suomalaisia naisia. Minua siis oksettaa. Mutta olenhan tietysti vain kateellinen...Kumma vaan, miten venäläiset miehet ei sytytä edes minua, muotopuolta suomalaista ;)

54

5394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainen Mies 38

Minulla on venäläinen vaimo, jolla on lapsi.
      Ikää vaimolla on 40 . Tyytyväinen olen valintaani.

Keskustelupalstaa selaillessa olen erittäin tyytyväinen, että valitsin 'ulkomaalaisen vaimon'. Suomessa on kaikki arvot sekaisin. Hälläväliä meininki vallitsee. Siksi en edes harkitse enää suomalaista kumppania, jos ero kohdalle tulisikin. Etsin uudelleen ulkomaalaisen. En usko suomalaiseen hyvään kumppaniin enää.

Kaikesta huolimatta Hyvää Kesää ja Onnea Kumppanin etsintään.

• on kasvanut munat

suomalaisten parien keskuudessa vallitsee tasaarvo eli nainen määrää ja mies häärää, ja tämä on varmaan syy miksi miehet haikailevat esimerkiksi Thaimaalaisten naisten perään.

• Animus

Me suomalaiset naiset ollaan käyty vuosikymmeniä etelässä huokailemassa tummien miesten perään, miksei suomalaiset miehet voisi tykätä ulkomaalaisista naisista? Mitä nyt lehtien palstoilla on nähnyt kuvia näistä thainaikkosten miehistä niin en kamalasti ihmettele että piti kaukaa lähteä hakemaan. Tämä ei ole yleistys ;))

Suomessa on tasa-arvo viety jo liian pitkälle, eikä mies enää tiedä miten päin oisi. Kohtuus kaikessa, mun mielestä.

• Tuo ulkonäkökysymys..:DDDD

Toisaalta - ellei perämetsän/-kammarin kasvatti löydä suomivaimoa, niin "so whattia"?

Vahinko vain, että liian usein eksoottisen vaimon vaikutin liittoon ei ole rakkaus..:(

• Mies 40

Ei kannata olla kateellisia ulkomaalaisille sopusuhtaisille naisille. Menkää suomi mammat itteenne ja kattokaa mitä elintaso on jääkaappeihinne kantanu. Miettikää mistä se selluliitti sinne peppuun kertyy. Ylös, ulos ja lenkille!!! Suomestakin löytyy kauniita selluliitittömiä neitoja ja naisia. Se kumpi määrää tai on määrättävänä on outo juttu. Eiks aikuiset ihmiset voi elää määräämättä toisen elämää. Eläkäämme toisillemme!

• Animus

Mun mielestä selluliitti/läski -kammo on lähinnä lapsellista, sori vaan. Se on sellasta turhaa nuoruudenihannointia, pinnallista ja erittäin rasittavaa. Kait kunnon naisella on muutakin tekemistä kun hinkkailla reisiä päivät pitkät...

Selluliitti kunniaan!!!

• Animus
        Animus kirjoitti:

Mun mielestä selluliitti/läski -kammo on lähinnä lapsellista, sori vaan. Se on sellasta turhaa nuoruudenihannointia, pinnallista ja erittäin rasittavaa. Kait kunnon naisella on muutakin tekemistä kun hinkkailla reisiä päivät pitkät...

Selluliitti kunniaan!!!

Itekseni täällä nauran ääneen noita mun kommentteja ;))))))

• Mies 40
        Animus kirjoitti:

Itekseni täällä nauran ääneen noita mun kommentteja ;))))))

kuuluu noihin omiin juttuihinsa. Ei ne selluliitit hinkkaamisella mihkään lähde tai sit sen pitää olla sellasta rodeoo jossa pumppu hakkaa 160 ja kuoleman välillä ainakin puoltoista tuntii.
        Homma on asenteesta kiinni, lapset kans pois päätteen ääreltä ja aikuiset mukaan leikkeihin. Jos juostas samat matkat tenavien kanssa siinä selluliitti karisee jo alta kuukauden.
        Syö vähemmän, liiku enemmän!

• Mies 40
        Mies 40 kirjoitti:

kuuluu noihin omiin juttuihinsa. Ei ne selluliitit hinkkaamisella mihkään lähde tai sit sen pitää olla sellasta rodeoo jossa pumppu hakkaa 160 ja kuoleman välillä ainakin puoltoista tuntii.
        Homma on asenteesta kiinni, lapset kans pois päätteen ääreltä ja aikuiset mukaan leikkeihin. Jos juostas samat matkat tenavien kanssa siinä selluliitti karisee jo alta kuukauden.

siitä liikunnasta ja "nuoruuden ihannoimisesta"
        Kun ihminen huolehtii omasta fyysisestä vireydestä ja terveydestä se ei nuorenna ketää yhtään enempää. Kuitenkin se tuo myöhemmille varttuneimmille vuosille enemmän laatua ja elämisen iloa. Liialla liikkumisella ja väärillä ruokatottumuksilla vanhettaa myös itsensä ennen aikojaan.
        Kun kasvattaa lapsia, pitää heille olla esikuvana myös itsensä hoitamisessa.

• Animus
        Mies 40 kirjoitti:

Siis aikuisen naisen pitäisi kirmailla kedoilla KUTEN LAPSET päivät pääksytysten? Miksi ihmeessä? Mistäs sen ajan kahta työtä tekevä ja opiskeleva yhäri löytää? Pitääkö vaihtaa työ selluliitin poistoon? Saako siitä jotain korvausta? ;))

Minä en helposti kovalla työllä ja runsaalla panostuksella hankitusta selluliitista luovu. Mulla ei oo minkäänlaista tarvetta näyttää Jarmila Kratochilovalta. Jos 20km päivittäinen pyöräily, puutarhanhoito ja koiralenkit ei riitä liikunnaksi saa mun puolesta olla.
        Sitäpaitsi hiilihydraatit on suurin syy selluliittiin...

:)))))))))))))))))))))))

• Animus
        Mies 40 kirjoitti:

siitä liikunnasta ja "nuoruuden ihannoimisesta"
        Kun ihminen huolehtii omasta fyysisestä vireydestä ja terveydestä se ei nuorenna ketää yhtään enempää. Kuitenkin se tuo myöhemmille varttuneimmille vuosille enemmän laatua ja elämisen iloa. Liialla liikkumisella ja väärillä ruokatottumuksilla vanhettaa myös itsensä ennen aikojaan.
        Kun kasvattaa lapsia, pitää heille olla esikuvana myös itsensä hoitamisessa.

Mä uskon nykynormeja vähemmän esikuvan voimaan ja käytän omaa lapsuutta siitä esimerkkinä. Mun mielestä jokainen ihminen valitsee oman tiensä. Ei siinä auta lapsuuden "karkeista pidättäytyminen" tai "kasvisten syöminen" tai "tupakka ja viina on pahasta" yhtään mitään.

• Mies 40
        Animus kirjoitti:

Siis aikuisen naisen pitäisi kirmailla kedoilla KUTEN LAPSET päivät pääksytysten? Miksi ihmeessä? Mistäs sen ajan kahta työtä tekevä ja opiskeleva yhäri löytää? Pitääkö vaihtaa työ selluliitin poistoon? Saako siitä jotain korvausta? ;))

Minä en helposti kovalla työllä ja runsaalla panostuksella hankitusta selluliitista luovu. Mulla ei oo minkäänlaista tarvetta näyttää Jarmila Kratochilovalta. Jos 20km päivittäinen pyöräily, puutarhanhoito ja koiralenkit ei riitä liikunnaksi saa mun puolesta olla.
        Sitäpaitsi hiilihydraatit on suurin syy selluliittiin...

:)))))))))))))))))))))))

syy olla niissä hiilihydraattien ahmijoissa. Tosin tuttavapiirissäni on yks vegaani joka liikkuu myös paljon, on aika pyöreessä kunnossa. Ja lihoohan se kanikin vaikkei kinkkua ja rasvaa saiskaan.

• läskimahat?
        Animus kirjoitti:

Selluliitti kunniaan!!!

Ja miehille julmetut läskimahat? Niinhän..??

Se tasa-arvo....

• Animus
        läskimahat? kirjoitti:

Ja miehille julmetut läskimahat? Niinhän..??

Se tasa-arvo....

...eikö niillä muka jo ole?

• yksi puuttuu
        Animus kirjoitti:

...eikö niillä muka jo ole?

mulla ei ole vielä. mutta kohta on, ootas vain!
        kasvatankin pitäjän isoimman samantien, jää moni mammakin kakkoseksi! ;)

• ollikolli-63

Ensinnäkin mulla on käsitys että on miehessä vikaa jos vaimoa ei muka suomesta löydä.

Toiseksi muistetaan elin olot kyseisissä maissa..
      Aivan varma on että neitokaiset tulee miehen kuin miehen luo tänne hyvän elintason maahan,funtsaa et niillä jotka tekevät työtä esim.venäjän karjalassa on kk ansiot muistaakseni samaaluokkaa kuin päivän palkka täällä.

Ja käsittääkseni heidän keskenään jutellessa ei suomi-poika nouse kovin korkealle.

Ennenkuin joku älähtää niin poikkeuksiakin on heissäkin..minunkin lähellä eräs pariskunta..

Minua he eivät upeasta ulkomuodostaan huolimatta kiinnosta..kulttuuriero on sen verran huima..

Tasavertainen sen naisen pitää olla :))

• tuo olli-kolli on viisas mies... :)

• leijonaNa-leijonille

Kun katsoo pitkään Suomessa asuneita venäläisnaisia ei heitä erota suomalaisista muuta kuin murteellisen ääntämisen vuoksi . Siinä vaiheessa kun nainen ei ole enää taloudellisesti täysin riippuvainen miehestä hän muuttuu omannäköisekseen . Minihameet ja helyt vaihtuvat tuulipukuun ja verkkareihin . Meikki kevenee mutta kroppa muuttuu raskaammaksi : ) Ihmisenä he eivät ole silloin huonompia , tuskin vaimonakaan . Tämä on otettava huomioon venäjältä vaimoa haviteltaessa . Suomessakin tytöt ovat usein nuorena sieviä ja somia .

• Doe-01

olla kateellinen.Itse olen ollut virolaisten naisten kanssa,mutta kyllä kyseessä on ollut vain alitajuinen tarve siihen,että voi myöhemmin kavereille kehuskella.

Oma kultani on aito suomalaisnainen,jolle olen sydämeni antanut.Ei mikään Eestiläinen kukkakeppi.

• Kateellinen :)

Oletteko muuten koskaan katelleet niitä miehiä, joilla on semmoinen thaityttö tai virolaiskimuli käsikynkässä. Jessus sentään! En ottas minä ainakaan semmoista reppahousua. Suomalaisnainen ei alistu niinkuin nämä typykät... minen ainakaan nuole mieheni varpaanvälejä niinkus oon kuullut näiden tekevän... hyi helvetti!!! Jotain rajaa sentään!!!

• Animus
        Kateellinen :) kirjoitti:

Oletteko muuten koskaan katelleet niitä miehiä, joilla on semmoinen thaityttö tai virolaiskimuli käsikynkässä. Jessus sentään! En ottas minä ainakaan semmoista reppahousua. Suomalaisnainen ei alistu niinkuin nämä typykät... minen ainakaan nuole mieheni varpaanvälejä niinkus oon kuullut näiden tekevän... hyi helvetti!!! Jotain rajaa sentään!!!

...kyllä mä voisin nuolla varpaita tai olla nuoltavana ;)))) Varpaat on aika erogeenista aluetta...

• Kateellinen :)
        Animus kirjoitti:

...kyllä mä voisin nuolla varpaita tai olla nuoltavana ;)))) Varpaat on aika erogeenista aluetta...

Makunsa kullakin... :o Nauttia voi ihan muustakin kuin toisen hikisistä varpaista..

• en kenenkään mieliksi enää

sitten haukutaan ruipeloksi ja käsketään katsomaan kasvoja kun kaikki roikkuu!Huomio!Maailman pisimpään ollut aviossa olevan pariskunnan:vaimo määräsi ja mies kiltisti totteli.Molemmat pitkäikäsiä kaiken päälle!

• Kateellinen :) kirjoitti:

kyllä ku katsoo niitä miehiä,niin ei
        yhtään ihme että ovat joutuneet
        hakemaan akan muualta!!!!

• Birke
        Animus kirjoitti:

varpaat on niin ihanan erogeeniset, että taju lähtee, kun mies varpaita suukottelee.
        En minäkään hikisiä alkais imeskeleen, mutTa puhtaat ja hoidetut, kuten ihminen itsekin.
        Ja kylpyammeessa se on kivaa istua vastakkain "varpaat suussa".
        ;) Kantsii kokeilla, mutta se kylpy voikin sitten venähtää pikäksi....

• hertti leijaa!
        Kateellinen :) kirjoitti:

Voi sentään kun oli yleistävä ja katkera viesti! :)
        Oletko ihan varma että olisit parempi kuin ulkomaalainen nainen..? Katkeana, ennakkoluuloisena, kälättävänä, paheksuvana ja kateellisena? :)

• hertti leijaa! kirjoitti:

Voi sentään kun oli yleistävä ja katkera viesti! :)
        Oletko ihan varma että olisit parempi kuin ulkomaalainen nainen..? Katkeana, ennakkoluuloisena, kälättävänä, paheksuvana ja kateellisena? :)

itsestäsi puhu!!! :D

• teitä naisia
        mii-su kirjoitti:

itsestäsi puhu!!! :D

Niin ilkeitä, niin pahoja. Kaikki maailman pahuus on miesten syytä, naiset niin herttaisia ja hyviä.
        Miksi te suodatatte mielestänne viestit missä naiset hakee ulkomaalaista miestä, tai pelkkää panoa, tai varattua miestä. Mikä teitä vaivaa? Molemmat sukupuolet aivan yhtä moraallittomia.

• oma maa mansikka

Kelpaa meikäläiselle takuuvarmasti eikä tartte muualta etsiä. Ei me miehetkään mitään loppuun asti trimmmattuja olla (kuten ei muuallakaan normaalit miehet...gigolot sitte oma lukunsa). Jokaisella on omat heikkoudet . :))

• Yh-äiti

Oliskos se niin että ruoho on vihreämpää aidan takana eli mikä on erilaista/eksoottisempaa kuin tuikitavallinen on kiehtovaa?

Meillä suomalaisilla on muuten taipumus moittia oman kansan edustajia. Ja esiintyy huonommuudentunnetta. Sellaiseksi tulkitsen esim. toisilla palstoilla esiintyvän asenteellisen yksinhuoltajien (äitien) mollauksen. Siis kun ollaan itse huonommuudentuntoisia pitää yrittää löytää joku jolla asiat olisi (muka) vielä vähän huonommin.

Emmä tiedä, neljänkympin rajan jälkeen ulkonäkö on itselle aina vaan vähemmän tärkeä asia. Jos joku tykkää niin kiva, muutoin EVVK. Tärkeämpi on kaikinpuolin hyvä olo. Ja rodut on myös erilaisia: Onhan aasialaisneidot usein tosi siroja ja naisellisen kauniita tummine kiiltävine hiuksineen. Ja myös pitkät ja hoikat itänaiset. Tosin sitten kyllä itänaapurissa monet vanhemmat ovat tuhteja tätejä, joten miten lie geenit jalostuneet... Ehkä voitaisiin soveltaa sellaista "tuotekehittelyä" tännekin ;-)

Toisaalta joskus olen kauhistellut millaista asenteellista mollausta vieraiden maiden naiset joutuvat joskus tuntemattomilta ukoilta kuuntelemaan. Aina löytyy kännisiä tai muuten juntteja jotka haukkuvat myös heitä.

• aivan uskomattomia

naisena ihmettelen teidän ruikutusta, kuinka olette lihavia selluperseitä ja ei enää edes kiinnosta oma ulkonäkö ja itkette kun nuoret ja ulkomaalaiset on niin kauniita! Ei voi olla totta. Tollasten korvienvälissä ei ole muutakun oma onneton kuvottava olemus ja mitään ette voi tehdä. Ei kukaan pakota teitä istumaan netin ääressä koko kesää itkemssä tai massäämässä kaikkea paska ruokaa sohvalla tv:n ääressä. Kuinka te voitte niin huonosti? Kuinka te olette niin kateellisia kauniille naisille ja annatte itsenne rupsahtaa täysin... katsokaa amatsonimammat peiliin. Nythän se on hyvä syyttää miehiä kun he hakeutuvat ulkomaalaisten naisten seuraan... mutta heissä on asennetta ja elämän iloa! Miten on Litmasen kanssa, onko hänkin lökäpöksy joka teille ei kelpaisi...ym muita esimerkkejä löytyy paljon. Jos mä olisin mies, en sormenpäällänikään koskisi varmaan teistä kehenkään, ennen kun asenne muuttuisi ja pikkasen vois alkaa itsestä huolehtimaan! Hävettää olla kaltaistenne joukossa!

• muka ihmettelet...

Hohhoijaa...Ykskään fiksu nainen ei kommentoi tuolla tavoin...Vai että nainen olet...juupa juu...

• (.)Y(.)

• Tottuus

Tuskinpa se selluliitistä on kiinni. Se on kiinni luonteesta! Katsokaa mitä suomalaiset naiset etsii senssipalstoilla: pitkää, tummaa, komeaa ja rikasta miestä.
      Miten käy keskipitkien, vaaleiden, normaalinäköisten ja normalipalkkaisten miesten? No he ottavat mukavan ja kauniin ulmaalaisen naisen!

Tapelkoot suominaiset niistä muutamasta ihanne miehestä, ja lopulta itkekööt kun se hyppäsi seuraavaan naiseen. Sillä eihän sellainen mies yhteen tyydy kun joka mutkassa nainen on nostamassa hametta.

• olipa rumasti sanottu....

• mii-su kirjoitti:

olipa rumasti sanottu....

tämän tälle "tottuudelle"

• koskettaa
        mii-su kirjoitti:

olipa rumasti sanottu....

Totuus ei ole aina kaunista kuultavaa, totuus sattuu usein :)

• musta mies!

Naiset tappelisi minusta eivätkä antaisi käyttää kumia! Kaikki ihanat suomineidot jonossa tukkanuottasilla.
      Huokaus...

Tai edes höyhän versio mustasta, joku hikinen italiaano.

• "Tai edes höyhän versio mustasta, joku hikinen italiaano."

*REPS* :DDD
        heheh, vähänkö repesin ;D

• teoreetikko

"Samalla mollataan meitä synnyttäneitä, selluliitti-peppuisia suomalaisia naisia ... minua, muotopuolta suomalaista ;)"

Jokin ei täsmää. Kerrotko sinä vai kerronko minä mikä se on?

• ggnojoP

Rubens'in perintö.. ;)

• VENAKKO

Toisaalta tällaisena köyhänä tavallisena palkansaajana, joka kitkuttaa juuri ja juuri päivästä toiseen. Avoliitossa kylläkin (vielä). Kaikki maksetaan puoliksi ja tasan tarkkaan. Mieheni sukulaisella on virolainen vaimo ja hänellä lapsi. Hän ei käy töissä, nukkuu aamulla niin pitkään kukn huvittaa (lapsi on jo 14 v). Käy ostoksilla ja mies maksaa kaikki viulut. Ostaa koruja, vaatteita, ulkomaanmatkoja. Ollappa toisaalta virolainen nainen (nainen ei ole edes kaunis). Minä suht. kaunis suomalainen nainen. Itsestäni huolehtiva: missä mättää olenko vain niin tyhmä että joudun kaiken kustantamaan itse ja raatamaan kynnet verillä elantoni. Naisen tehtävä on vain laittaa ruokaa ja pitää koti kunnossa. Hän käy jollain kielikurssilla ja jotain muuta harrastusta. Opiskelee. Hän kyllä kertoo, että ei ole "vapaa". mutta vapaa en ole minäkään, joka askeleesta pitäisi tilitys tehdä. Harrastuksia ei saisi töitten jälkeen olla. Olenkin päättänyt ottaa eron tästä suomalaisesta miehestäni ja sen käytännössä olen jo tehnytkin. Miehet haluavat alistaa naisensa siitä kaikki jutut juontaa. Minunkin avomieheni lempilaulu on Irwinin: perheriidan tulos on täällä ilmat ulos. Ennen oli maailma miesten ja akka pantiin kuriin vaikka piesten, piesten. Huh huh.

• ggnojoP

vaatetta tekstissä.

En tiedä, yritetäänkö nimimerkillä johdattaa har-
        haan, mutta suomalaiselta naisen itkuvirreltä tä-
        mäkin kuulostaa.

Jos avomies on saamaton luuseri, sitä formaattia
        ei kuitenkaan pidä mennä sotkemaan kaikkiin suoma-
        laisiin miehiin. Itse en miehenä lähtisi huonon
        kokemuksen perusteella nimittelemään koko nais-
        sukukuntaa.

Ihminen tekee valintansa, joskus liian pikaisesti,
        joskus miettimättä, joskus tietämättömänä tosi-
        asioista ja luurangoista kaapissa. Se ei ole kui-
        tenkaan kenenkään muun valinta. Itse siinä vastuu
        kannetaan, eikä muita kannata syyllistää.

Jos vielä venakoista pitäisi jotain sanoa, niin
        tunnen ainakin pari tapausta, joilla yhteinen ni-
        mittäjä on boheemi elämäntapa. Ei siivota, ei teh-
        dä ruokaa ja miehen pitää maksaa viulut ja viihde
        tai uutta osoitetta etsimään. Toisen kohdalla tämä
        konkretisoitui jälkikasvua myöten.
        En kuitenkaan menisi osoittelemaan suoraan, sillä
        olen kuullut myös mukavista tapauksista.

• Kotiprostituutio

Sitähän se on, prostituutiota kotona. Mies maksaa ja nainen pitää hyvänä.
        Suomalainen mies ei vain ei ole hoksannut että se onnistuisi suomalaisten naistenkin kanssa jos sen naisensa oikein hoitaa!

Ystävättäreni, inkeriläinen nainen, on kertonut että venäläistä miestä parempaa ei Baltian alueelta löydy (Suomi kuuluu tässä Baltiaan) sillä kun nämä haluavat naisen, alkaa sellainen pyöritys että oksat pois! Jos nainen osaa hoitaa oman osuutensa eikä ala vaatimaan ihan älyttömiä, tulee liitosta onnistunut. Mies pitää kunnia-asianaan huolehtia vaimon tarpeet mutta haluaa vastavuoroisesti kunnollista ja oikeudenmukaista kohtelua itselleenkin. Nainen elää silloin kuin kuningatar.

Mutta, tässäkin on taas muistettava että sielläkin puhutaan silloin muista kuin yhteiskunnan pohjasakasta, jossa vaimo koulitaan hellan ja nyrkin väliin. Ihan sama kuin missä päin maailmaa vaan. Joten jos joku nyt aikoi puhua venäläismiesten väkivaltaisuudesta, on muistettava hakea sitä malkaa omastakin silmästä.

Mielelläni minäkin toimisin kodin hengettärenä. Vaimona, joka saa keskittyä perheen hyvinvoinnin edesauttamiseen. Mielelläni kävisin kosmetologeilla, plastiikkakirurgeilla ja kampaajilla, pedikyristeillä ja manikyristeillä, herkkuaterioiden valmistuskurseilla jne. Ja takaan että mies olisi minulle kullankallis paapottava! Kaikkeni tekisin sellaisen miehen hyväksi.

• myös!
        Kotiprostituutio kirjoitti:

Sitähän se on, prostituutiota kotona. Mies maksaa ja nainen pitää hyvänä.
        Suomalainen mies ei vain ei ole hoksannut että se onnistuisi suomalaisten naistenkin kanssa jos sen naisensa oikein hoitaa!

Ystävättäreni, inkeriläinen nainen, on kertonut että venäläistä miestä parempaa ei Baltian alueelta löydy (Suomi kuuluu tässä Baltiaan) sillä kun nämä haluavat naisen, alkaa sellainen pyöritys että oksat pois! Jos nainen osaa hoitaa oman osuutensa eikä ala vaatimaan ihan älyttömiä, tulee liitosta onnistunut. Mies pitää kunnia-asianaan huolehtia vaimon tarpeet mutta haluaa vastavuoroisesti kunnollista ja oikeudenmukaista kohtelua itselleenkin. Nainen elää silloin kuin kuningatar.

Mutta, tässäkin on taas muistettava että sielläkin puhutaan silloin muista kuin yhteiskunnan pohjasakasta, jossa vaimo koulitaan hellan ja nyrkin väliin. Ihan sama kuin missä päin maailmaa vaan. Joten jos joku nyt aikoi puhua venäläismiesten väkivaltaisuudesta, on muistettava hakea sitä malkaa omastakin silmästä.

Mielelläni minäkin toimisin kodin hengettärenä. Vaimona, joka saa keskittyä perheen hyvinvoinnin edesauttamiseen. Mielelläni kävisin kosmetologeilla, plastiikkakirurgeilla ja kampaajilla, pedikyristeillä ja manikyristeillä, herkkuaterioiden valmistuskurseilla jne. Ja takaan että mies olisi minulle kullankallis paapottava! Kaikkeni tekisin sellaisen miehen hyväksi.

Avot! Jos nainen antaisi luottokorttinsa käyttööni, ostaisi minulle urheiluauton, veisi minut lomailemaan ulkomaille, maksaisi minut gourmet ruokakurssille, jne. Kyllä pitäisin naistani hyvänä!!

Mutta ei :( Nalkutinalkutinalkuti.....

• Suomalainen Mies 38

Kitkerän katkeran tuntuisia kommentteja tuli joiltain. Miksi? Eikö saa olla tyytyväinen, että on löytänyt venäläisen vaimon?

Joku kommentoi, että venäläiset naiset ovat vain rahan perässä. Jotkut heistä varmaan ovatkin, mutta niin myös jotkut suomalaiset naiset ovat vain rahan perässä. - ei eroa

Toisaalta pitää muistaa, että Venäjällä on myös todella rikkaita ihmisiä, jotkut rikkaampia kuin Suomessa.

Kansalaisuuden perässä heistä jotkut voivat myös olla. Kumppaneiden välillä jos on suuri ikäero (mies 40-60 v. ja nainen 20 ) voi olla kysymyksessä (melkein varmasti on) vain kansalaisuuden saaminen. Suhteen toimimista samanlaisella ikäerolla suomalaisen kumppanin kanssa voisi myös yhtälailla epäillä.

Huomasiko kukaan, että vaimoni on minua vähän vanhempi. :)

Toiseksi venäläisiä naisia on jo melko paljon Suomessa. Heillä joillain on oleskelulupa ja joillain on myös valmiiksi Suomen kansalaisuuskin.

Mihin peilaan. Peilaan suhteeseeni suomalaisen naisen kanssa, joka kesti yli 13 vuotta ja josta omasta ratkaisustani erosin. Mielestäni vertailupohja on jonkinmoinen.

Kelpaamiseeni tai kelpaamattomuuteeni suomalaisnaisille voisin todeta, että ottajia olisi ollut ja on myös suomalaisnaisissa.

Naisen alistamista en hyväksy, mutta en myöskään hyväksy miehen alistamista. Molemmilla on perheessä roolit ja asioita tehdään yhdessä ja erikseen tilanteen mukaan. Kädessäni pysyy ruuvimeisselin lisäksi yhtähyvin mm. pölyrätti, pölyimuri, vessaharja, kauha, kattila, silitysrauta, paistinpannu..

Joku toi esille, että alkoholiongelmaiset ja väkivaltaiset miehet hakevat naisen venäjältä..

Omalta kohdaltani voin sanoa, että en ole alkoholiongelmainen, mutta en ole myöskään absolutisti. Kyllä, lasi viiniä ruuan kanssa on mukava. Väkivallasta totean omalta osaltani, että en ole ikinä naista lyönyt.

Miksi venäläinen?

- Ensinnäkin perhearvot ovat kohdallaan.
      - Käyttäytyminen on ystävällistä, asiallista ja kohteliasta.
      - Pukeutuminen on huoliteltua ja tyylikästä. Hän tietää ja näyttää olevansa Nainen.
      - Hänelle tasa-arvo ei merkitse kaiken jakamista 50 % tarkkuudella puoliksi vaan tästä löytyy joustoa. Samallalailla minä en laske kaiken menevän tasan puoliksi vaan minäkin joustan. Voin tehdä kaikki kotityöt ja hän voi levätä tai toisinpäin ilman valittamista.

Joku toi esiin, että suomalaiselle naiselle on "kasvanut munat". Minä olen samaamieltä kommentin esittäneen kanssa. Minä olen heteromies ja haluan elää parisuhteessa naisen kanssa, en miehen kanssa.

Lopuksi haluaisin todeta sen, että en näe häntä jokapäiväisessä elämässäni venäläisenä naisena vaan näen hänet vaimona, naisena ja ihmisenä.

Rakastan häntä sellaisena kuin hän on.

Kesäterveisin Suomalainen Mies 38

• KAUNIS SUOMINAINEN

Niin minäkin olisin suhteessani halunnut toimia. Minä olen nainen, jonka käteen sopii ruuvimeisseli, vaihdan auton renkaat: teen ns. miesten töitäkin. Imuroin, tiskaan teen kaikenlaisia kotitöitä. Mutta miesten kanssa on ollut suunnatonta epäonnea (pukeuden kauniisti, meikkaan ja laitan itseäni, käytän jopa korkokenkiä (en tietenkään silloin kun korjaan autoani) mutta muutoin olen kaunis nainen (tämä ei ole omaakehua). Teen kotona kaikki kotityöt,ruuat( no kone kyllä luojan onneksi tiskaa astiat ja pyykkikone vaatteet). Meillä on ollut ns. kahden ihmisen huusholli (olen nyt vasta eronnut), joten ei siinä nyt työt paljon rasittaneet, vaikka päivätöissä kävinkin. Mies ei käynyt enää töissä, mutta ei sen vertaa viitsinyt näiden 9 vuoden aikana edes imuroida kuin varmasti 2 kertaa. Autoani ei laittanut koskaan. Kerran vei puolestani huoltoon. Se näistä suomalaisista miehistä, SUOMALAINEN MIES HALUAA ALISTAA NAISEN KAIKKEEN VALTAANSA. Hän saa nuoren naisen valtaansa maksamalla kaikki hänen kulunsa ja rakkauden huumassa kaikki tuntuu merkityksettömältä, Aikansa nuori kaunis nainen katselee ja sitten tapahtuu: hän jättää vanhan ruman miehensä ja lähtee kohti uusia seikkailuja. Voihan toki olla, että on rakkauttakin mene ja tiedä.

• Suomimies
        KAUNIS SUOMINAINEN kirjoitti:

Niin minäkin olisin suhteessani halunnut toimia. Minä olen nainen, jonka käteen sopii ruuvimeisseli, vaihdan auton renkaat: teen ns. miesten töitäkin. Imuroin, tiskaan teen kaikenlaisia kotitöitä. Mutta miesten kanssa on ollut suunnatonta epäonnea (pukeuden kauniisti, meikkaan ja laitan itseäni, käytän jopa korkokenkiä (en tietenkään silloin kun korjaan autoani) mutta muutoin olen kaunis nainen (tämä ei ole omaakehua). Teen kotona kaikki kotityöt,ruuat( no kone kyllä luojan onneksi tiskaa astiat ja pyykkikone vaatteet). Meillä on ollut ns. kahden ihmisen huusholli (olen nyt vasta eronnut), joten ei siinä nyt työt paljon rasittaneet, vaikka päivätöissä kävinkin. Mies ei käynyt enää töissä, mutta ei sen vertaa viitsinyt näiden 9 vuoden aikana edes imuroida kuin varmasti 2 kertaa. Autoani ei laittanut koskaan. Kerran vei puolestani huoltoon. Se näistä suomalaisista miehistä, SUOMALAINEN MIES HALUAA ALISTAA NAISEN KAIKKEEN VALTAANSA. Hän saa nuoren naisen valtaansa maksamalla kaikki hänen kulunsa ja rakkauden huumassa kaikki tuntuu merkityksettömältä, Aikansa nuori kaunis nainen katselee ja sitten tapahtuu: hän jättää vanhan ruman miehensä ja lähtee kohti uusia seikkailuja. Voihan toki olla, että on rakkauttakin mene ja tiedä.

Just noin, olet malliesimerkki! Noinhan te naiset koulutatte miehen, ensin äiti ja sitten vaimo. Miksi mies tekisi mitään kun tietää että naiset tekee kaiken?!
        Hyviä miehiä on, mutta hehän eivät kelpaa, sen täytyy olla renttu. Sitten kun mies ei muutukaan, kuten nainen on ihanissa haaveissaan haaveillut, aletaan nalkuttamaan ja valittamaan.
        Ja ne parhaat miehet, ei niin komeat mutta fiksut, ovat niilä vähemmän kauniilla naisilla..

Katsokaa peiliin niin näette syyllisen :)
        Ja suomalainen renttupoika sen kuin porskuttaa tyytyväisenä.. ;)

• Yh-äiti
        Suomimies kirjoitti:

Just noin, olet malliesimerkki! Noinhan te naiset koulutatte miehen, ensin äiti ja sitten vaimo. Miksi mies tekisi mitään kun tietää että naiset tekee kaiken?!
        Hyviä miehiä on, mutta hehän eivät kelpaa, sen täytyy olla renttu. Sitten kun mies ei muutukaan, kuten nainen on ihanissa haaveissaan haaveillut, aletaan nalkuttamaan ja valittamaan.
        Ja ne parhaat miehet, ei niin komeat mutta fiksut, ovat niilä vähemmän kauniilla naisilla..

totuuttakin mukana tuon "Miksi mies tekisi mitään kun tietää että naiset tekee kaiken?!" osalta...

On joo sellaisia naisia jotka suhteen alusta pitäen tekevät kaiken. Mutta se mielenkiintoinen pointti on se, että miksi näin...? Onko se "talvisodan kotirintamahengen peruja" vai marttyyriutta "ansaintaperiaatteella"...? Se on kyllä selvä, että sinkkuna/yh:na pitää osata ja tehdä kaikki mitä tarvitaan kodin ylläpitämiseksi - tai pitää osata hankkia/pyytää apua. Mutta MINKÄ TAKIA toinen tekee kaiken jos huushollissa on myös puoliso?

Ei kotihommia voi jakaa paperilla laskien 50-50 vaan joustoa tulisi löytyä kumpaankin suuntaan. Perheen voisi nähdä "tiiminä" jossa kaikki kantavat kortensa yhteiseen kekoon. Omasta teinistä ei ainakaan tule uusavutonta, vaan hän osallistuu kotitöihin jotka eivät ole "äidin auttamista". Toivottavasti hänestä kasvaa hyvä mies jollekin naiselle :-)

• Suomalainen Mies 38
        KAUNIS SUOMINAINEN kirjoitti:

"SUOMALAINEN MIES HALUAA ALISTAA NAISEN KAIKKEEN VALTAANSA."

Tämä selittää aika paljon. Aseenteellisuus.

Kommentti: Nimimerkillle "suomimies" : Elinkumppanin voi löytää muualtakin kuin Suomesta.

• Animus
        Suomimies kirjoitti:

"Ja suomalainen renttupoika sen kuin porskuttaa tyytyväisenä.. ;)"

Ahaa. Mäkun oon luullu että suomalaiset miehet tekee (unkarilaisten jälkeen) eniten itsemurhia maailmassa, hukuttaa murheensa alkoholipitoisiin juomiin ennätysmäisesti ja muuta sen sellaista mukavaa.

Mutta siis suomalaismies onkin onnellinen!?

Tää oli ihan valaiseva tieto, kiitos.

• tuleva anoppi

olet löytänyt aarteen ja oikean rakkauden. Olen töissäni tavannut useamman venäläisen/virolaisen/afrikkalaisen naisen ja todennut, että heissä ei ole mitään vikaa sen vuoksi, että ovat ulkomaalaisia. Jokainen on oma persoonansa, ihan niinkuin suomalainenkin nainen. Ei me kaikki olla ihania tai riivinrautoja, vaan molempia löytyy. Poikani seurustelee aivan ihanan virolaisen tytön kanssa. Toivon, että suhde jatkuu ja he menevät naimisiinkin jonakin päivänä. Ennakkoluulot on ihan turhia, kohdataan ihmiset ihmisinä hyvät ihmiset.

• hanakkapunakkatanakka

Melkein tuli kolari taas kun kun katse harhaili kesäisesti pukeutuneen nuoren äidin suuntaan.
      Kyllä meidän juttien kelpaa sillä Suomen tytöt/naiset on NAM!

• Marke.

vaan etsi itsekin ulkomaalainen mies, mutta älä mitään välimeren, turkin, marokon matsoa vaan ihkas tavallinen mannermainen mies. Itse saksalaisen kanssa naimisissa jo 27 v ja edelleen viihdymme keskenämme, lapset jo aikuistuneet.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe