Varokaa heikkoja jäitä

🤔☎📣 Täällä Espoossa retkiluistelija on pudonnut jäihin ja onnistunut pysymään pinnalla pelastuslaitoksen tuloon asti. Jäällä kannattaa olla mukana naskalit, pilli ja vedeltä suojattu puhelin. Mielellään siis kännykkä, eikä vanhanaikainen johdollinen puhelin. Uutinen asiasta linkin takana:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011799151.html

Mulla on profiili täyttynyt yöllä kaikennäköisillä linkeillä epäilyttäville suhdesivuille. Kaikki jätetyt kommentit eivät siellä jonkun vian takia näy, mutta näitä on kertynyt satamäärin . Ilmankos ikävään ei lounasaikaan päässyt. Taisi olla jumissa koko suomi24.

9

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hienoa Seppo, että oluenjuonnin ohessa jaksat kertoa tärkeistä asioista meille toisillekin palstalaisille, kun mistäpä muualtakaan me tuota tietoa saisimme 😆👍

• Anonyymi00006

Aina pitäisi olla vähintään jäänaskalit kaulassa, jos jäälle meinaa mennä. Itsellä on ja olen niiden kanssa aina liikkunutkin, kun olen ollut meren jäällä mm. pyöräilemässä.

• Anonyymi00002

Tuttu virtauspaikka joka monena talvena ollut auki jäästä.

• Anonyymi00003

Virtauspaikat ja ne mihin viemärivedet tulevat ovat vaarallisia. Kymijoen varrella kasvaneena meillä oli kielto mennä jäille ennenkuin eräs mies oli käynyt tarkistamassa, että jäät kestävät.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Virtauspaikat ja ne mihin viemärivedet tulevat ovat vaarallisia. Kymijoen varrella kasvaneena meillä oli kielto mennä jäille ennenkuin eräs mies oli käynyt tarkistamassa, että jäät kestävät.

Kirjaantuminen ei näkynyt taaskaan. Kommentti oli siis multa. Pitää ryhtyä siivoamaan profiilia uusista hakkerikommenteista. Harmi, kun se siivouskaan ei toimi kunnolla vaan poistot pitää tehdä yksitellen.

• Anonyymi00004
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kirjaantuminen ei näkynyt taaskaan. Kommentti oli siis multa. Pitää ryhtyä siivoamaan profiilia uusista hakkerikommenteista. Harmi, kun se siivouskaan ei toimi kunnolla vaan poistot pitää tehdä yksitellen.

🤔💩🤡

• Anonyymi00005

Hmmm?

• Anonyymi00007

Niin,se on.hyvää viikonloppua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19497
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6482
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6126
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      98
      5925
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5779
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      100
      5668
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      5093
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4777
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4134
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3745
    Aihe