Mitkä asiat

Anonyymi-ap

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?

76

1908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Epäusko että hän edes välitti. Aikaa kului niin tulin varmaan järkiini. En enää usko että häntä kiinnostaa ja se vähän nolottaa että olin aika innostunut hänestä itse. Hän kyllä näki minusta että olin kiinnostunut. Olen oikeasti tosi järkevä, tunteet vaan esti toimimasta järkevästi hänen suhteen.

• Anonyymi00015

Kuulostaa aika monen tilanteelta

• Anonyymi00016

Miksi ei olisi välittänyt ja mitä noloa on itse välittää toisesta?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miksi ei olisi välittänyt ja mitä noloa on itse välittää toisesta?

Luulin kai itsestäni liikoja, se nolottaa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Luulin kai itsestäni liikoja, se nolottaa.

Sivusta, että tuolta minustakin tuntui. Yritin tykätä ihan salaa, koska kyllä kai siihen, jos esittelee tunteitaan, liittyy vahvasti toivomus vastavuoroisuudesta.

• Anonyymi00026

Ja ikä on sulla varmaan joku 18v?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja ikä on sulla varmaan joku 18v?

Miehet on usein itsevarmoja vaikka heillä ei ole mitään syytä siihen. Naiset vaatii itseltään paljon enemmän.

• Anonyymi00044

Mitä jos etsisit sellaisen johon ei tunteita kauheasti ole, se voisi onnistua, don`t you think?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mitä jos etsisit sellaisen johon ei tunteita kauheasti ole, se voisi onnistua, don`t you think?

Rahattomuus ja köyhyys.

• Anonyymi00051

Kävi kerran niin että huomasin erään olevan kovin kiinnostunut, vaikka olin hänelle aivan tavallisen kohtelias. Yritin käsitellä hänen pettymystään silkkihansikkain ja luulen että onnistuin hyvin. Nykyään jos kohtaamme, molempia hymyilyttää tuo muisto☺️

• Anonyymi00002

Se että meidän elämiä ei yhdistä mikään tällä hetkellä. Ei kohdata missään mistään syystä.

• Anonyymi00036

Eikö edes yhteiset viholliset.

• Anonyymi00003

Oma haavoittuvuus. Lähden varmaan pois ja koitan unohtaa.

• Anonyymi00027

Mene vaikka pippurimaahan.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Voi kun joku on taas niin katkera ja kateellinen selvästi oma suhde ei taida kukoistaa millään saralla.
        Silloin kannattaa pysyä pois pilaamassa muiden suhteita!!
        Vaikka oletkin ehkä vielä murrosiässä tai jäänyt sille asteelle negatiivisten tunteidesi kanssa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Säkin voisit palstaäijän höpöhöpökommentteihin hyvin synkkiä kirjoitteleva pullero haihtua jo taivaan tuuliin. Kamalasti sanottu, pitäis varmaan anoa oikeutta vastata samalla mitalla jostain pöpistön lehteriltä. T

• Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Voi kun joku on taas niin katkera ja kateellinen selvästi oma suhde ei taida kukoistaa millään saralla.
        Vaikka oletkin ehkä vielä murrosiässä tai jäänyt sille asteelle negatiivisten tunteidesi kanssa.

Toivotaan palstaäijä, että tämä pläski saa tästä kummallisesta vuodatuksesta kliimaksinsa

• Anonyymi00046
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Älkää leikkikö toisten tunteilla! Jos niin tekee, niin täällähän sekin näkyy.

• Anonyymi00004

Ehdin rakastumaan ja hän ei.

• Anonyymi00005

Iso maha

• Anonyymi00006

Ei ole enää.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei ole enää.

Mihin se muka katoais🤭

• Anonyymi00076
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mihin se muka katoais🤭

👶

• Anonyymi00007

Pelkään, että ghoustaa. En kestäisi enää sitä. Ehkä kierrän kaukaa, ettei mitään satu.

• Anonyymi00008

Viimeksi otin sen verran osumaa, että olen varuillani. Vaikka tuskin hän tarkoituksella loukkasi, pelko jäi silti.

• Anonyymi00009

Vuodatin tähän äsken sydämeni, mutta ei mennyt läpi, joten antaa olla. Ei hän täällä ole kuitenkaan.

• Anonyymi00010

Omat tunteet.
      Se, että hän kertoisi nykyisistä työkuvioistaan tai suunnitelmistaan jotain, josta järkyttyisin, enkä pystyisi pitämään kasvojani peruslukemilla.
      Se, että paikalla olisi hänen naisensa ja hän pussailisi ja halailisi tätä, enkä pystyisi olemaan pokerina.
      Se, että hän sanoisi jotain, josta tietäisin, että hän ei ole koskaan välittänyt minusta pätkääkään, enkä pystyisi peittämään, että minua itkettää.
      Se, että minun pitäisi kuitenkin lähteä kotiin, omaan elämääni ja hän loukkaantuisi ja tekisi sen takia jotain "kostoksi".
      Tämän takia ajattelen, että on parempi olla kohtaamatta ollenkaan. Näin molemmille säilyy parempi kuva toisesta.

• Anonyymi00011

Tämä on samaistuttava ja sydäntä särkevä. Näinhän se voi olla puolin ja toisin.

• Anonyymi00060

Sano mikä kirjain olet tai mille kirjaimella meni?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Sano mikä kirjain olet tai mille kirjaimella meni?

No aivan sama. M>J meni. Mutta jos tästä kuvittelee joku tunnistavansa, niin ottaa sen sitten hyvällä. Tämän takia mua ei enää välttämättä näy. Tai jos näkyy, niin siksi käyttäydyn, kuten käyttäydyn. Peace. Pärjään kyllä. ☮️ Elämä etenee.

• Anonyymi00012

Valokuvamuisti ei ainakaan helpota ja lisäksi saa pelätä uusia "loukkauksia" niin pysyn mahdollisimman kaukana tai poissa.

• Anonyymi00013

Koska mies ei välittänyt

• Anonyymi00014

Miksi haluaisin kohdata ihminen, joka tuskin enää muistaa että olen olemassa ja itse muistan hänet kuin eilisen. Miksi satuttaisin itseäni?

• Anonyymi00017

Vaikea pitää erossa itsensä hänestä. 😅 kun halluaisi silitellä. ei vaan... En tiedä.

• Anonyymi00019

Onko se pahempi jos hän ghoustaa tai ilmaisee ettei nyt välitä
      Kuin se että riudut täällä uskaltamatta aloittaa kunnolla uuden etsimistä?

• Anonyymi00020

Hän sekoittaa mun pasmat täysin. Jännitän, hermoilen, pelkään, olen täpinöissäni. Oon kuin joku teini joka ekaa kertaa ihastunut kun ajatelen koko ihmistä. Se on niin kummaa. Syke nousee. Miljoona asiaa sanottavana. Mutten saa sanottua ainuttakaan. Sitten olo ettei hän edes välitä minusta.

• Anonyymi00021

Olisikohan tuo ... ja yleensäkin NIIN?
      Että suurin kaipaus kohdistuu siihen "LÄHEISEEN ! ??? = "Kaivattuun".
      .... joka makaa kuolleena haudassaan / arkusssaan ?
      Vai oletko erimieltä? .... Tai yleensä eri-mieltä: Tuosta "kohtaamisesta" ?

Tuumailee "Se Avarakatseinen"

• Anonyymi00041

Nyt ei ole monologiäijä eli aapee kovin elämänmyönteistä taaskaan

• Anonyymi00022

Esteet, etäisyys ja epävarmuus.

• Anonyymi00023

Oli kuin mä olisin nämä kirjoittanut...

• Anonyymi00025

Ei minulla ole kaivattua, ystävyyssuhde vain mahdollinen.

• Anonyymi00054

Samoin täällä. Paitsi että kyllä kaipaan ystävääkin.

• Anonyymi00029

Koska hän on pelle mut ei enää ole kaivattua kun ei ole enää mitään tunteita hänen pelleilyjensä takia

• Anonyymi00030

Katkeruus rumentaa

• Anonyymi00034

Pelleily = käyttäytyi ystävällisesti, oletit enemmän, ylitit rajat ilman lupaa, toinen perääntyi? Olis kannattanut kommunikoida eikä olettaa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Katkeruus rumentaa

Niin saattaa rumentaa myös se, että inisee palstaäijän geneerisiin kommentteihin jotain aina yhtä vesipäistä syystä mikä ei sinänsä varmaan kiinnosta ketään.

• Anonyymi00033

Se että kelpasin johonkin mutta en ollut riittävästi.

• Anonyymi00050

Kelpasit? Älä sano noin.
        Ihastuin täysin, olisin tarvinnut paremman ajankohdan ja enemmän aikaa kertoa se.
        Huomasit että olin ihastunut, saman minä sinusta.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kelpasit? Älä sano noin.
        Ihastuin täysin, olisin tarvinnut paremman ajankohdan ja enemmän aikaa kertoa se.
        Huomasit että olin ihastunut, saman minä sinusta.

Ei tää nyt aivan osunut ajatukseeni.

• Anonyymi00035

Epätietoisuus onko vihamiehen=naiseen rakastunut ja kuinka pitkään.Olemme vain ystäviä puheet ei mene läpi jos mies niin sanoo.
      En ikinä halua miehen kanssa olla missään tekemisissä kuka tämän naisen kanssa on tekemisissä

• Anonyymi00040

Taidat palstaäijä usein kirjoitella tätä draamaa hyvin juosten kusten kuin olisi hoppu johonkin? Mihin sitä valmiissa palstamaailmassa voi olla miehellä kiire

• Anonyymi00042

Ei minun ole häntä vaikea kohdata. Se on vaan vähän haikeaa, koska hän on niin ihana, mutta myös niin varattu.

• Anonyymi00043

Motkä sen ny vois vaikeaksi tehdä yleensä useimmilla rahan vähyys riippunee välimatkasta toki

• Anonyymi00045

Ei halua toimia selän takana kuin korkeintaan ystävänä.

• Anonyymi00047

Kenen selän takana?

• Anonyymi00064
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kenen selän takana?

Taivaan isää lie tarkoittaako gubbe sillä ku on välillä näitä hengellisiä hieman kiivashenkisiäkin juttuja

• Anonyymi00048

Hänellä varmaan se että hän ei ole vapaa kuten itse olen. Mutta tunteeni tietää...!

• Mun puolestani ei mikään olis ollut syy kohtaamattomuuteen.

• Anonyymi00052

En saa sanotuksi, että

R A K A S T A N
      S I N U A

• Anonyymi00053

Tekosyy 🤭

• Anonyymi00059

Miksi tuollainen pitää heti sanoa ja luoda siten itselleen suunnattomat paineet?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Miksi tuollainen pitää heti sanoa ja luoda siten itselleen suunnattomat paineet?

Paineet? Ei minulla ole asiasta minkäänlaisia paineita. Koen vaan että kaikki muu olisi tässä tilanteessa turhaa lätinää minun puoleltani.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Paineet? Ei minulla ole asiasta minkäänlaisia paineita. Koen vaan että kaikki muu olisi tässä tilanteessa turhaa lätinää minun puoleltani.

Vastapuolelle tulee paineita.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Vastapuolelle tulee paineita.

Sitten vastapuoli on luonnollisesti väärä ja on parempi olla sanomatta mitään.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Sitten vastapuoli on luonnollisesti väärä ja on parempi olla sanomatta mitään.

Laita kirjain joka on the oikea.

• Anonyymi00056

Kohdataan kyllä. Se että uskaltaisin tunteeni näyttää on toinen juttu. Sen tekee vaikeaksi työmme, parisuhteemme ja pelko mitä hän tai ympärillä olevat ihmiset ajattelevat. Tunteeko mies samoin kuin minä. Kokonaisuudessaan siis epävarmuus on ongelma.

• Anonyymi00065

Noku, meillä olis niin yhteensopivat vartalot ja pissavehkeet ehkä, mutta se toinen on ääliö🤣

• Anonyymi00066

Niin että yhtä asiaa olet vaan vailla? Kumpikohan ääliö on

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Niin että yhtä asiaa olet vaan vailla? Kumpikohan ääliö on

Mene pois, kun ei huumorisi riitä!

• Anonyymi00068

Sitä kai pelkää menettäneensä jo tilaisuutensa. Kun hillitön kaipaus muuttunut muuksi, ja halu muuttaa elämää mitenkään merkitsevästi alkanut horjua. Tämän myötä satunnaisten kohtaamisten erityinen aura ja rauhoittava sävy sumentanut joksikin häiritseväksi.

• Anonyymi00075

Tämä oli hienosti kuvailtu vaikka ei sovi tilanteeseeni

• Anonyymi00071

Not enough ave marias

• Anonyymi00072

Otan vastasn ripittäytymisiä!

• Anonyymi00079

Tarvittaisiin molemmin puolista kiinnostusta.

• Anonyymi00080

Korvakarvat ja 160 senttinen olemus

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      185
      8521
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      257
      4300
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      136
      3639
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      106
      3423
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      19
      2430
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2245
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      27
      2076
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      41
      1779
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      61
      1633
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1587
    Aihe