Oletteko tyytyväisiä apuvälinelainaamon palveluihin? Saatteko kaiken tarvitsemanne ilman kovaa vääntöä?
apuvälinelainaamo
6
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kohta olis sama edessä..
- Anonyymi00002
Mitä vääntöä? Tietenkin Suomessa saa tarvittavat apuvälineet ilman mitään vääntöä. Ei keltään voi evätä tarvetta apuvälineille, menee sinne ja saa mitä tarvitsee henkilökohtaisesti. Ikinä ei ole ollut ongelmia.
- Anonyymi00003
Kyllä, asioin enemmänkin hoitotarvikejakelun puolella, mutta myös apuvälinelainaamossa olen asioinut. Ihmiset siellä ovat olleet minulle todella ymmärtäväisiä ja lähestyneet minua ymmärtäväisesti. Apuvälineet mitkä olen saanut lainaan ovat olleet siistejä sekä tuoreita, ei yhtään käytönjälkiä.
- Anonyymi00004
Kotkassa vai? Ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa heidän palvelusta. Sovitus huone on aina siisti, vessa on siisti sekä yhteiset tilat on rauhalliset ja siistit. Työntekijät hoitavat aina asiansa kunnialla ja ovat kohdelleet vanhaa isääni todella hyvin. Isäni kävisi siellä, vaikka joka päivä jos mahdollista, he ovat kuulemma niin mukavia ja auttavat häntä aina..saattaisivat jopa taksille jos tarve. Julkisen puolen palveluksi olen todella kiitollinen, yleensä näin hyvää palvelua olen saanut vain yksityiseltä.
- Anonyymi00005
Ja huollon palvelu mahtavan loistavaa. Oikein superpalvelua.
- Anonyymi00006
Ovatko kahvipöydässä sovittuja keskusteluja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824464Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2053595Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1373415Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2292703"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk212331Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432318Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös782170- 482083
Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112076Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01973