Oletteko tyytyväisiä apuvälinelainaamon palveluihin? Saatteko kaiken tarvitsemanne ilman kovaa vääntöä?
apuvälinelainaamo
4
75
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kohta olis sama edessä..
- Anonyymi00002
Mitä vääntöä? Tietenkin Suomessa saa tarvittavat apuvälineet ilman mitään vääntöä. Ei keltään voi evätä tarvetta apuvälineille, menee sinne ja saa mitä tarvitsee henkilökohtaisesti. Ikinä ei ole ollut ongelmia.
- Anonyymi00003
Kyllä, asioin enemmänkin hoitotarvikejakelun puolella, mutta myös apuvälinelainaamossa olen asioinut. Ihmiset siellä ovat olleet minulle todella ymmärtäväisiä ja lähestyneet minua ymmärtäväisesti. Apuvälineet mitkä olen saanut lainaan ovat olleet siistejä sekä tuoreita, ei yhtään käytönjälkiä.
- Anonyymi00004
Kotkassa vai? Ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa heidän palvelusta. Sovitus huone on aina siisti, vessa on siisti sekä yhteiset tilat on rauhalliset ja siistit. Työntekijät hoitavat aina asiansa kunnialla ja ovat kohdelleet vanhaa isääni todella hyvin. Isäni kävisi siellä, vaikka joka päivä jos mahdollista, he ovat kuulemma niin mukavia ja auttavat häntä aina..saattaisivat jopa taksille jos tarve. Julkisen puolen palveluksi olen todella kiitollinen, yleensä näin hyvää palvelua olen saanut vain yksityiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2185628SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784559Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803318SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412760Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1412547Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1401909Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441447Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491025Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28948- 62946