Oletteko tyytyväisiä apuvälinelainaamon palveluihin? Saatteko kaiken tarvitsemanne ilman kovaa vääntöä?
apuvälinelainaamo
6
205
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kohta olis sama edessä..
- Anonyymi00002
Mitä vääntöä? Tietenkin Suomessa saa tarvittavat apuvälineet ilman mitään vääntöä. Ei keltään voi evätä tarvetta apuvälineille, menee sinne ja saa mitä tarvitsee henkilökohtaisesti. Ikinä ei ole ollut ongelmia.
- Anonyymi00003
Kyllä, asioin enemmänkin hoitotarvikejakelun puolella, mutta myös apuvälinelainaamossa olen asioinut. Ihmiset siellä ovat olleet minulle todella ymmärtäväisiä ja lähestyneet minua ymmärtäväisesti. Apuvälineet mitkä olen saanut lainaan ovat olleet siistejä sekä tuoreita, ei yhtään käytönjälkiä.
- Anonyymi00004
Kotkassa vai? Ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa heidän palvelusta. Sovitus huone on aina siisti, vessa on siisti sekä yhteiset tilat on rauhalliset ja siistit. Työntekijät hoitavat aina asiansa kunnialla ja ovat kohdelleet vanhaa isääni todella hyvin. Isäni kävisi siellä, vaikka joka päivä jos mahdollista, he ovat kuulemma niin mukavia ja auttavat häntä aina..saattaisivat jopa taksille jos tarve. Julkisen puolen palveluksi olen todella kiitollinen, yleensä näin hyvää palvelua olen saanut vain yksityiseltä.
- Anonyymi00005
Ja huollon palvelu mahtavan loistavaa. Oikein superpalvelua.
- Anonyymi00006
Ovatko kahvipöydässä sovittuja keskusteluja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242242Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241393Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1191005
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13704- 10690