apuvälinelainaamo

Anonyymi-ap

Oletteko tyytyväisiä apuvälinelainaamon palveluihin? Saatteko kaiken tarvitsemanne ilman kovaa vääntöä?

6

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kohta olis sama edessä..

• Anonyymi00002

Mitä vääntöä? Tietenkin Suomessa saa tarvittavat apuvälineet ilman mitään vääntöä. Ei keltään voi evätä tarvetta apuvälineille, menee sinne ja saa mitä tarvitsee henkilökohtaisesti. Ikinä ei ole ollut ongelmia.

• Anonyymi00003

Kyllä, asioin enemmänkin hoitotarvikejakelun puolella, mutta myös apuvälinelainaamossa olen asioinut. Ihmiset siellä ovat olleet minulle todella ymmärtäväisiä ja lähestyneet minua ymmärtäväisesti. Apuvälineet mitkä olen saanut lainaan ovat olleet siistejä sekä tuoreita, ei yhtään käytönjälkiä.

• Anonyymi00004

Kotkassa vai? Ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa heidän palvelusta. Sovitus huone on aina siisti, vessa on siisti sekä yhteiset tilat on rauhalliset ja siistit. Työntekijät hoitavat aina asiansa kunnialla ja ovat kohdelleet vanhaa isääni todella hyvin. Isäni kävisi siellä, vaikka joka päivä jos mahdollista, he ovat kuulemma niin mukavia ja auttavat häntä aina..saattaisivat jopa taksille jos tarve. Julkisen puolen palveluksi olen todella kiitollinen, yleensä näin hyvää palvelua olen saanut vain yksityiseltä.

• Anonyymi00005

Ja huollon palvelu mahtavan loistavaa. Oikein superpalvelua.

• Anonyymi00006

Ovatko kahvipöydässä sovittuja keskusteluja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      652
      2467
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1217
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1148
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1063
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      945
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      103
      905
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      97
      835
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      32
      737
    Aihe