Vähemmän avoin omista asioistani ihmisille koska joskus olen ollut turhankin avoin joillekin ja se on kostautunut. Mutta se on piirre joka on aika tiukassa. Ennen luotin sinisilmäisesti jokaiseen vastaantulijaan ja siitä on kyllä opittu jonkin verran
Olen pyrkinyt olemaan vähän
12
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo on järkevää. Olen itse myös ollut liian avoin asioistani ja kaduttaa se.
- Anonyymi00002
Minua ei kiinnosta mitä joku naapurin pena minusta tietää. Kyttää muutenkin niin paljon että ihan sama kerronko itse jotain vai en, se tietää silti.
- Anonyymi00003
Minäkin olin tosi avoin kunnes naapurini käytti sitä minua vastaan ja yritti nolata minut muiden aikana asioilla, joita olin vain hänelle kertonut itsestäni. En nolostunut mutta yllätyin. En puhu enää asioitani puolitutuille ainakaan täällä asuessa.
- Anonyymi00004
Minäkin opin pitämään suuni kiinni, kun jouduin lukemaan sanomani palstalta. Että sellaisia ihmisiä ympärillä.
- Anonyymi00005
Jos mainitset asiasta niin sulle mainitaan ”luulet vain”
- Anonyymi00006
Sama oli mulla. Joskus sitä tapahtu monien toimesta ja se tuntu jo vainoomiselta. Täällä myös lavastellaan, matkitaan ja mustamaalataan.
- Anonyymi00007UUSI
Olen edelleen avoin mutta valikoin tarkemmin aiheet joista alan keskustelemaan.
- Anonyymi00008UUSI
Ihmiset puhuu pskaa joka tapauksessa. Parempi antaa niille siihen aihetta 😆
- Anonyymi00009UUSI
Näin o. Pikkasen vielä vähän vettä myllyyn että tulee kunnolla löysä sotku jonka voi roiskauttaa tuulettimen😂
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin o. Pikkasen vielä vähän vettä myllyyn että tulee kunnolla löysä sotku jonka voi roiskauttaa tuulettimen😂
🤣
- Anonyymi00011UUSI
Olet kyllä melkoisen lörppö mieheksi. Olen yrittänyt ottaa sen huomioon. Annan enää huomiota vain silloin, kun minua ei haittaa, että se tulee vähintään sen sun pikku hovisi tietoon.
- Anonyymi00012UUSI
Itse olisin avoin vaikka huru mycket, mutta eivät yleensä erehdy utelemaan toista kertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506