Ja halusit sotkea mun elämän
Miksi teit näin
12
195
Vastaukset
- Anonyymi00002
Miten hän on sotkenut elämäsi? Nainenko?
- Anonyymi00005
Täällä joku pillipiipari hakeekin stooria palstaäijän piirityksestä näin päin. Wanhurskasta
- Anonyymi00003
Tämäkö on se anti nyt kaikesta kontsasta. Pystyt parempaan piilotiivitaavi
- Anonyymi00004
Koko yön ja eilisen ehtoon tullut vissiin vähän samantyyppistä tavaraa palstaäijältä jossain uhriutumisen ja omien nk aikaansaannosten kuvittelujen välimaastossa. Sivusta hohhoijaa tätä ja näitä joitain muita samalla koskien
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koko yön ja eilisen ehtoon tullut vissiin vähän samantyyppistä tavaraa palstaäijältä jossain uhriutumisen ja omien nk aikaansaannosten kuvittelujen välimaastossa. Sivusta hohhoijaa tätä ja näitä joitain muita samalla koskien
Kyllä nyt kaipais välillä jo jotain kunnon itkuvirttä jossa aiheena
-Mikset rakasta mua 🥺
-Olenko läski 🥺
-Olenko ruma 🥺
-Rakasta mua 🥺
-Oon ihan thymä 🥺
Tässä nyt jotain palstaäijän lempiaiheita, ja jokainen omassa narsissiruukussaan piehtaroiva ja itseään jumalan lahjana pitävä ns. mies voi miettiä pariin kertaan että töttöröö, ei nyt ihan stemmaa.. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
-Mikset rakasta mua 🥺
-Olenko läski 🥺
-Olenko ruma 🥺
-Rakasta mua 🥺
-Oon ihan thymä 🥺
Tässä nyt jotain palstaäijän lempiaiheita, ja jokainen omassa narsissiruukussaan piehtaroiva ja itseään jumalan lahjana pitävä ns. mies voi miettiä pariin kertaan että töttöröö, ei nyt ihan stemmaa..Sinäpä sen taas sanoit tästä mikrotason riikinkukkoilmiöstä. Puistatus. T naiselta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
-Mikset rakasta mua 🥺
-Olenko läski 🥺
-Olenko ruma 🥺
-Rakasta mua 🥺
-Oon ihan thymä 🥺
Tässä nyt jotain palstaäijän lempiaiheita, ja jokainen omassa narsissiruukussaan piehtaroiva ja itseään jumalan lahjana pitävä ns. mies voi miettiä pariin kertaan että töttöröö, ei nyt ihan stemmaa..Minulla ei ole tapana hoilottaa itkuvirsiä.
- Anonyymi00007
Kuka kenelle ja miten mä olen oppinu että ihminen osaa parhaiten sotkea itse oman elämänsä eikä tarvi paljoa edes yllyttää kehotus kun ei ole sama asia ja opin hyödyntämään sitäkin että kun varoitan saan jotkut tekemään just niin kuin en suositellu heidän tekevän lapseni ovat aina uskoneet isin varoitusta en tiedä miksi olen opettanu myös sen heille että isi ei aina välttämättä ole se luotettavin
- Anonyymi00009
Semmosta uhriutumista tänään taas
kun on itse sotkettu oma elämä huonoilla valinnoilla niin pää ei kestä ja on helpompi osotellaja syytellä muita
Ihme ämmiä- Anonyymi00010UUSI
Osoittaminen on helppoa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Osoittaminen on helppoa
Oman elämänsä sotkeminenkin on helppoa mutta sen korjaaminen vaatii jo sisua ja itsekuria
- Anonyymi00013UUSI
Syyllinen on ainakin selvillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506