Sydän oikukas ei huoli ketään, jota olisi mahdollisuus satuttaa tai hyväksikäyttää, haluan sellaisen ihmisen, josta pidän niin paljon, että pää sekoaa. Olet ainoa ihminen, jonka olen tavannut muutamaan vuoteen, jolla on potentiaalia saada mun oikukas sydän, mutta pelkäätkin sitten varmaan, kuinka intensiiviseksi tunteet oikein muodostuu, kun mä rakastan koko sydämellä sit, se on ehkä liikaa sulle , etenkin jos olet nyt jo ihastunut minuun, mut koitetaan selvitä siitä yhdessä, koska se ei ole huomisen tai edes kuukausien päästä murhe.
Olen itsekäs, ja se ei ole mun päätettävissä, olen testannut olla ihmisten kanssa, jotka eivät täytä tarpeitani, ja kärsinyt yksinäisyydestä, vajonnut synkkyyteen. Se yksinäisyys on vain vahvempaa, jos ihminen ei näe sieluuni, tiedosta kuka minä olen, ja kykene kommunikoimaan kaikenlaisista asioista kanssani.
Tiedät millainen enkeli ja piru , olen riippuen siitä meneekö tunteet lukkoon, vai saanko olla turvassa, rauhassa, sielunkumppanini vierellä, tuntea rakkauden aidoimman, ja voida hyvin, vai yritetäänkö minua saada suhteeseen ihmisen kanssa, jota en halua, jotta joku julma ja paha, ihminen voisi käyttää kaivattuaan, omien emotionaalisten, ja fyysisten tarpeiden täyttämiseen, sillon alkaa rattaat pyöriä päässä, ja tuska purkautua vihana, raivona, myrskynä, tuhona.
Monet ihastuu ja rakastuu mun ulkokonäköön ja persoonaan, olen silti yksin
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hiukset nousee pystyyn kun edes kuvittelee miten jormahannele näytät myrskynmerkit
- Anonyymi00002UUSI
Niinhän se on ja aika usein miehet rikkovat naisten rajoja sek**aalisesti, ja syyttävät sitten naista jos hermostuu, provosoivat ja vielä yrittävät saada tekosyyn alkaa lyödä tms.
Veikkaan että monessa parisuhteessa jossa osapuolet inhoavat toisiaan ts. Nainen inhoaa miestään takana on joku rajaloukkaus. Tavan talliainenkin voi syyllistyy siihen, ei katso ikää., asemaa. Osa toki häiritsijä luonteelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506