Tai ole tarpeeksi kiltti,viehättävä minulle... hyi sua, psykoottista käytöstä ja ilmoitan poliisille
Ajattelit siis että voit vaan työntää mut exäni syliin, joka ei ymmärrä mua henkisellä tasolla
8
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eiköhän jokainen juokse sinne eksänsä syliin ihan itse!
- Anonyymi00002
Mä en ala miksikään leikkikaluksi sulle.
- Anonyymi00004
Et ole ikinä ollutkaan.
- Anonyymi00003
Oot kuitenki seurustellu ihmisen kanssa joka ei ole sinusta viehättävä. Aikamoista. Taidat olla pska ihminen.
- Anonyymi00006
Halusin antaa mahdollisuuden, mutta totesin, että tästä ei tule yhtään mitään, kyllä minä jollain tasolla pidän häntä viehättävänä, hän ei vain ole henkisellä tasolla, jota toivoisin ja fyysisestikkin kaipaan hieman muuta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Halusin antaa mahdollisuuden, mutta totesin, että tästä ei tule yhtään mitään, kyllä minä jollain tasolla pidän häntä viehättävänä, hän ei vain ole henkisellä tasolla, jota toivoisin ja fyysisestikkin kaipaan hieman muuta.
Omituista höpinää. Yök.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu harva noin lapsentasolla on kuin sinä se on totta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu harva noin lapsentasolla on kuin sinä se on totta.
Ei ihmissuhteet ole noin yksinkertaisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506