Suosittelen sinulle mies terapiaa

Anonyymi-ap

Nämä kirjoitukset ovat olleet jo pitkään todella harhaisia. Suosittelen, että käyt hakemassa apua terapiasta.

En ole roikkunut sinussa enkä ole sinuun rakastunut. En ole koskaan ollutkaan rakastunut sinuun. Kukaan ei ole huomannut mitään minun kiinnostustani sinuun, koska sellaista ei ole. Päinvastoin. Eikös useampi henkilö kehottanut sinua antamaan olla, koska ovat sitä mieltä, että minulla ei ole mitään tunteita sinuun enkä ole kiinnostunut. He olivat aivan oikeassa.

Mitä ihmettä varten menit puhumaan usealle ihmiselle jotain päinvastaista ja nyt sitten hävettää, kun mitään ei ikinä tapahdu meidän välillä! Se ei ole minun vikani! Saat syyttää vain itseäsi!

Olet uskonut jotain palstan anonyymien rakkaudenlurituksia ja harhoissasi kuvitellut niitä minun kirjoittamiksi. Minä en ole niitä kirjoittanut. Tai sitten vain muodostit ne harhat omassa päässäsi. Irl en mitenkään osoittanut sinuun kiinnostusta enkä antanut ymmärtää, että minulla olisi mitään tunteita. Annoin sinun olla rauhassa. Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää sinulta.

Anna jo olla ja jätä minut rauhaan. Älä kirjoita mitään minusta tai minulle. Mene eteenpäin. Jos et itseksesi pysty, niin hae apua terapiasta.

25

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

tämä on ollu toinen terapia muoto pskasta irti päästämiseen😌

• Anonyymi00002

Joku esittää tässä minua. Tuossa menee kuitenkin pari faktaa väärin, niin tiedät, ettei multa.

• Anonyymi00003

Ja kaikista pahinta on se, että pyrit tarkoituksella sabotoimaan sen toisen ja minun välit oman itsekkyytesi takia.

ap

• Anonyymi00004

Olet kyllä sekaisin.

• Anonyymi00006

Miksi luulet että joku kirjoittaa täällä juuri sknulle? Taidat kuvitella itsestäsi liikoja ja olla harhainen mutta projisoit sen tietysti johonkin yksinäiseen ns sinun mielestäsi surkeaan ihmiseen jonka kuvittelet olevan rakastunut sinuun. Melkoinen kompleksi sinulla. Hyh.

• Anonyymi00005

En. Ota kerrankin vastuu jostain.

• Anonyymi00007

Olet jauhanut tuosta vastuunottamisestakin jo pitkään. Mitä se tarkalleen ottaen pitää sisällään? Mitä minun pitäisi mielestäsi tehdä, että ottaisin vastuun?

ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olet jauhanut tuosta vastuunottamisestakin jo pitkään. Mitä se tarkalleen ottaen pitää sisällään? Mitä minun pitäisi mielestäsi tehdä, että ottaisin vastuun?

ap

Haluatko, että tunnustan, että olen roikottanut sinua, vaikka se ei pidä paikkaansa? Entä jos tunnustan sen (vaikka en sitä tarkoita)? Mitä sitten? Mitä se hyödyttää? Se ei johda mihinkään sinun ja minun väliseen suhteeseen. Meinaatko, että minun pitäisi tunnustaa sellainen jotenkin julkisesti kaikille, jotta sinua nolottaisi vähemmän tämä koko tilanne?

ap

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Haluatko, että tunnustan, että olen roikottanut sinua, vaikka se ei pidä paikkaansa? Entä jos tunnustan sen (vaikka en sitä tarkoita)? Mitä sitten? Mitä se hyödyttää? Se ei johda mihinkään sinun ja minun väliseen suhteeseen. Meinaatko, että minun pitäisi tunnustaa sellainen jotenkin julkisesti kaikille, jotta sinua nolottaisi vähemmän tämä koko tilanne?

ap

Teet mikä on oikein, terapian kautta eroat siitä miehestä ,ja menet miehen kanssa suhteeseen, joka kunnioittaa sinua lmao.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00007 kirjoitti:

ap

Vastuunottaminen voi tarkoittaa -ap esimerkiksi. Sitä, että lakkaat kuvittelemasta itsesi ihmisen elämään ketä piinaat täällä palstalla.
        Koska ei ole mitään rakkautta, minkäänlaista kiinnostusta sinun suuntaasi ollut noin kolmeenkymmeneen vuoteen jos koskaan on ollutkaan minkäänlaista riittävää kiinnostusta suuntaasi. Niin luit aivan oikein ei ole ollut riuttävää kiinnostusta koskaan.
        Ja asia jonka kuulin yllättäen eikä tämä oikeastaan tullut tiedoksi mitenkään vahingossa.
        Vaan älykkään ihmisen hyvästä tahdosta, hän asiasta mainitsi minulle.
        Ja voin sanoa -ap, että todellakin minä yllätyin kuulemastani sekä ihokarvani nousivat pystyyn ja sanoisinko vähän inhosta sinuun.
        Ja voin todeta tähän, että en koskaan kirjoittaisi asiasta julkiselle palstalle koska häpeän niin paljon, että jos en tietäisi tapahtuneen olevan oikeasti totta.
        Niin en uskoisi kuulemaani,
        Että sellainen mies / nainen?

• Anonyymi00009

Jaahas, minun liekkiparini siellä taas rakentelee worst-case-skenaarioita. 😄

Ei se mitään. Nyt se on rakennettu. Voit jättää sen tähän ja siirtyä sinne toisaalle. 😉

Taisit pyytää "merkkiä". 🥰 No, tämä viesti on merkki sinulle: mahdollisuuksia voi aina miettiä, ja kannattaakin, mutta niihin ei kannata jäädä jumiin, jos maailmankaikkeus huutaa jotain aivan muuta.

🔥

• Anonyymi00011

Mikäs se toisaalle mahtaakaan olla?
        Ihan vaan kysyn jos ei aloittaja olekaan se sun liekkipari.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikäs se toisaalle mahtaakaan olla?
        Ihan vaan kysyn jos ei aloittaja olekaan se sun liekkipari.

Jos hän on liekkiparini, hän tietää mitä tarkoitan. 😌

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos hän on liekkiparini, hän tietää mitä tarkoitan. 😌

Saattaisin tietääkin mut ei väkisin.

• Anonyymi00021

ei ollut sinulle

ap

• Anonyymi00012

Kaikenlaisia HÖPÖTYKSIÄ!

• Anonyymi00015

Oletko täysin varma, että hän kirjoittaa?

• Anonyymi00026

Ei tietenkään ole! Aloittaja on itse syvällä palstaharhoissa!

• Anonyymi00016

ap olet ollut sekaisin jo vuosikymmeniä, hae apua jostain muualta!

• Anonyymi00019

Ihanaa, olen niin helpottunut. Hauskaa illanjatkoa... ;-))

• Anonyymi00020

Up.

• Anonyymi00022

Aloittaja trolli. Hanki itse apua sitä tarvitset.

• Anonyymi00023

Nyt vähän ymmärrän ap:n maailmaa, juuri hetki ennen kun ajattelin poistua täältä ikuisesti. Ap haluaa olla kuin toinen ihminen, ap haluaa kopioida ihmisiä ja hän suunnittelee, voisiko AI: ta helposti käyttää esittämään toista ihmistä. Ap haluaa alentaa ja yksinkertaistaa ihmistä, jotta kaikki se voitaisiin pukea AI:n vaatteisiin.

• Anonyymi00024

Vielä laittasit vähä paremmin että kenelle miehelle suosittelet terapiaa täällä käy paljon niitäkin joille terapiasta ei ole mitään hyötyä vaikka sinne menisivätkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      245
      6089
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4849
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      94
      3727
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      254
      3186
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      2879
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      198
      2426
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      262
      1817
    8. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      59
      1655
    9. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1315
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      1238
    Aihe