Haluaisitko oikeasti

Anonyymi-ap

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää

63

2598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haluan ehdottomasti vakavampaa. Ei tämä riitä vielä

• Anonyymi00002

Haluan! Tämä ei riitä!

• Anonyymi00003

Voisin olla teidän kissa

• Anonyymi00005

😂 Kuka ja kenen kissa?

• Anonyymi00057

Välissä et nukkuis 😂

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Välissä et nukkuis 😂

Kissat ei nuku välissä vaan päällä, koska lämpö.

• Anonyymi00004

Kuka tämmöstä edes kysyy?

• Anonyymi00018

Palstaäijä tusinagallupeineen tietysti

• Anonyymi00007

Toistaiseksi näin on hyvä, ihan riittävän vakavaa näin.

• Anonyymi00008

Ääh pelkään tuut ja teet tästä vakavaa.

• Anonyymi00009

No ainakin jotain vähän enemmän kuin mitä nyt on. And that's not a lot 🥺

• Anonyymi00010

Jotenkin pitäisi sitoutua näkyvästi. Sormusta kaipaan.

• Anonyymi00011

Ei mitään liittoja.
      Ihan vapaata olemista ilman traditionaalisia sitoumuksia, sillä ainakaan minun ei tarvitse todistaa kenellekään mitään, enkä usko että hänkään haluaa. Muiden mielipiteillä ei ole todellakaan mitään väliä.
      Ollaan vapaita sieluja.. hän ymmärtää.

• Anonyymi00012

sormus joo vois olla ja maila

• Anonyymi00013

Ne kellä on oikeasti mahdollisuudet ei siis varattu jutut tmv sellaset niin niin ne ei oo täällä ja siten on pakko riittää tämä tämmöinen jos toinen on varattu.

Jos kummatkin on sinkkuna ja mielenkiintoa löytyy molemmilla, niin tuskin ihmiset ovat täällä.

Vain tyhmä ja hullu käyttää ja tuhlaa aikaa tälläiseen jos ei ole oikeaa estettä sellaista asiaa joka oikeasti estää yhteydenpidon.

• Anonyymi00017

No kumpi sinä olet varattu tyhmä vai hullu?
        Vai kiinnostaako vaan hirveästi muiden asiat niin että et millään pystyy olemaan täältä pois vaan arvostelet kaikkea.
        Niinhän se on että joka itsensä ylentää se alennetaan..

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vai kiinnostaako vaan hirveästi muiden asiat niin että et millään pystyy olemaan täältä pois vaan arvostelet kaikkea.

Tämä on mielipiteeni niin kuin sinullakin on tuo mielipiteesi ja tämä on keskustelupalsta jossa on kaikenlaisia mielipiteitä. Ketään en ylennä tai alenna, ja nuo on MIELESTÄNI vain tosiasioita. Itse olen sinkku ja tyhmä kun täällä kirjoitan koska tiedän jo palstan ulkopuolisen asian eikä minulla ole mahdollisuutta ollut koskaan. Mutta on myös tyhmää ajan hukkaa kirjoitella jos on niitä mahdollisuuksia, elämä on todella lyhyt. Jokainen tekee valintansa mitä tunteiden hyväksi tekee tai on tekemättä, Jos et kestä keskustelua, mielipiteitä niin pysy itse pois täältä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tämä on mielipiteeni niin kuin sinullakin on tuo mielipiteesi ja tämä on keskustelupalsta jossa on kaikenlaisia mielipiteitä. Ketään en ylennä tai alenna, ja nuo on MIELESTÄNI vain tosiasioita. Itse olen sinkku ja tyhmä kun täällä kirjoitan koska tiedän jo palstan ulkopuolisen asian eikä minulla ole mahdollisuutta ollut koskaan. Mutta on myös tyhmää ajan hukkaa kirjoitella jos on niitä mahdollisuuksia, elämä on todella lyhyt. Jokainen tekee valintansa mitä tunteiden hyväksi tekee tai on tekemättä, Jos et kestä keskustelua, mielipiteitä niin pysy itse pois täältä.

On se kiva kun on "mielipiteitä" mutta ei ketään kenen kanssa niitä jakaa.
        Kiva tulla pastalle pätemään itsestäänselvillä faktoilla. Tämähän on IKÄVÄ PALSTA Eli täällä IKÄVÖIDÄÄN! Se kuuluu ikään kuin asiaan kun tänne kirjoitetaan!! Mutta joillain on tietenkin pesserwisser-tyyli kertoa mitä hänen mielestään ihmisten pitäisi tehdä mieluummin kuin IKÄVÖIDÄ TÄÄLLÄ!!
        Jos et itse ymmärrä tätä niin jotain on pahasti vialla sinunkin päässäsi.
        No kukin taaplaa tyylillään, kun ei ole sitä muuta elämää, ei edes ketään ikävän kohdetta niin täytyy sitten tyhjät kohdat elämässä täyttää latomassa täällä itsestäänselvyyksiä, vai mitä 😏

• Anonyymi00061
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kumpi kysyt ja annat kolme vaihtoehtoa. 😂

• Anonyymi00065
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Kumpi kysyt ja annat kolme vaihtoehtoa. 😂

Uuh

• Anonyymi00014

Horoko

• Anonyymi00020

Oletko alkanu poika japania opettelemaan?

• Anonyymi00015

No en ainakaan mitään julkista. Ja älä vaan eroa siitä nyxästäsi. Hän on hyvä sulle.
      n>m

• Anonyymi00016

Riippuu mitä tarkoitat?

• Anonyymi00021

Haluaa varmaan viedä naisen telttailemaan

• Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se kelpais kyllä mulle, ois se parempaa ku tää.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Loistavaa 😃

• Anonyymi00019

Kenelle...?

• Anonyymi00022

haluan oman miehen. mun miehen. vain mun. en mitään sekoilua

• Anonyymi00023

Mulla on teltta pystyssä koko ajan

• Anonyymi00036

24/7? Aika raskasta.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00036 kirjoitti:

24/7? Aika raskasta.

Varmaan sille naiselle jos seksi on ällöä.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Varmaan sille naiselle jos seksi on ällöä.

Ei seksi ole ällöä oikean kanssa, vaan kiduttavan nautinnollista.

• Anonyymi00024

Haluaisin hönet vakavampaan suhteeseen. 🥰 ➡️_ _ _
      from _ _ _ _

• Anonyymi00025

Millainen suhde on vakavempi

• Anonyymi00035

No jos siitä vois keskustella vaikka kahvikupin ääressä.

• Anonyymi00027

Voisimmeko jatkaa harrastuksiamme ja katsoa mihin se johtaisi...

• Anonyymi00029

Älkää nyt vanhaan vitsiin langetko kukaan: " katsotaan mihin se johtaa", näin kun mies sanoo niin se ei johda yhtään mihinkään, no ajanhukkaan johtaa.

• Anonyymi00028

En eroa,vaikka onhan Sinulla kyllä hyvä päärynä.

• Anonyymi00030

Päärynä ? 🤣🤣

• Anonyymi00034

Voihan päärynä

• Anonyymi00032

Ei mulle ainakaan riitä tää palstalla olo.
      Miehelle.......

• Anonyymi00033

Ei kai palstaislu ole yhtään mitään muuta kuin vain omien ajatusten purkua. Kyllä varmaan kaikki haluaa kaivatun kanssa enemmän.

• Anonyymi00037

Mitäs meinaat, jos et vihaa niin mikset laita jotain viestiä tai vinkkiä.

• Anonyymi00038

Tämä riitti vallan mainiosti ja tänne myös jää kaikki.

• Anonyymi00044

Näin on!👍

• Anonyymi00039

En tiedä kuka olet, joten tämäkin on liikaa. Mutta jos se oikea kysyisi niin vastaisin toisin.

• Anonyymi00040

Ei minulla tässä mitään salaista agendaa ole. Tunnin osaavan jo paremmin ottaa asiat sellaisinaan. Eli tämä käy näinkin päinsä vallan hyvin jos muu osoittautuu tarpeettomaksi tai jopa mahdottomaksi. Turha siis mennä asioiden edelle. Leikkisyys välillämme kun tuntuu juuri nyt täydellisen virkistävältä vaihtelulta. Hyvät muistot kestävät aikaa paremmin kuin mikään muu.

• Anonyymi00041

Sanos muuta. Näin on. Kaikki menee juuri niin kuin niiden pitääkin...

• Anonyymi00047

Kuka keiden välille pitäs tarkentaa melko paljo jos täältä ajattelit jonkun tietyn löytää

• Anonyymi00048

Matti ja Kaija

• Anonyymi00051

Saa kait ikävöidä, kun s-salmella ei ymmärretä hyvän naisen päälle mitään. Teiltä puuttuu sivistys. Ootte kait piilonarsisteja. Hylätään kun fiksu sivistynyt nainen astuu elämään.
      Nimim. Kokemusta on.

• Anonyymi00052

Voiko olla vielä vakavampaa? Ei mulla pokka pitäis kovin pitkään, saat mut aina nauramaan ja tykkään kyllä siitä enemmän kuin ihme synkistelystä🤭

• Anonyymi00053

Tämä riittää oikein mainiosti.

• Anonyymi00054

On hyvä että on tämä, mutta fyysinen kahdestaan oleminen olis enemmän kuin jees 👍🏻

• Anonyymi00055

en halua sua minnannimarjutjonna

• Anonyymi00056

Joo voisin haluta, edes vähän enemmän. Mutta vastauksesi perusteella sä et, jos olit tosissaan.

• Anonyymi00058

Kirjoitan kuin eräälle miehelle: en halua tehdä itselle huonoja kompromisseja. Joissa vain minä joustan. Jos mulle on tärkeää ja turvallista, että asiat tapahtuu suhteessa, jonka rajoista on sovittu, niin en lähde enää mukaan keisseihin "katsotaan mitään tulee" tai "onko tätä nyt pakko määritellä".

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kirjoitan kuin eräälle miehelle: en halua tehdä itselle huonoja kompromisseja. Joissa vain minä joustan. Jos mulle on tärkeää ja turvallista, että asiat tapahtuu suhteessa, jonka rajoista on sovittu, niin en lähde enää mukaan keisseihin "katsotaan mitään tulee" tai "onko tätä nyt pakko määritellä".

Vastaan kuin hänelle: En halua mitään kompromisseja. Ensin tutustaan ja sitten ollaan pari tai ei olla. Ei mitään välimallin ratkaisuja.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Vastaan kuin hänelle: En halua mitään kompromisseja. Ensin tutustaan ja sitten ollaan pari tai ei olla. Ei mitään välimallin ratkaisuja.

No, hän ja minä jo tutustuttiin, mutta tuossa kohtaa ajatukset erosi kunnes erottiin.

• Anonyymi00064

Ei tämä kultaseni riitä! Aikaa on jo tuhlattu liikaakin... Yhteen ja pian!

• Anonyymi00067

Mitä, kuvittelet koko jutun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      185
      8521
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      257
      4300
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      136
      3639
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      106
      3423
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      19
      2430
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2245
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      27
      2076
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      41
      1779
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      61
      1633
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1587
    Aihe