Että rakastaisin sua koko loppuelämän, en vain koskaan päässyt sitä sulle sanomaan.
Mulle oli melkein alusta päivänselvää
22
400
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ota se toisen miehen muna suusta niin puhuminen onnistuu helpommin
- Anonyymi00002
On minullekin ollut se selvää omalla kohdallani jo edellisvuodesta lähtien.
- Anonyymi00003
Kiitos kaunis;)
- Anonyymi00005
Tietääkö hän?
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tietääkö hän?
En oikeastaan halua vastata tähän, eikä minun tarvitse. Sori sulle.
- Anonyymi00004
Seuraavaa jaksoa odotellessa sitten?
- Anonyymi00006
Ai kun teit sitten itsemurhan - vai?
Mutta selvisit siitä kun olit niin tumpelo suorittaja. Ja nyt sitten meidän muiden maksaman terapian jälkeen oot kuin uusi ihminen uuden elämän alussa? - Anonyymi00007
Sitten se on ollut rakkauden kohteelle täysin turhaa ja näkymätöntä.
- Anonyymi00009
Kuka ketä
- Anonyymi00012
En tiedä, koska minulla ei ole ollut mitään tarvetta rakastua keneenkään. Liittyy varmaan siihenkin, ettei seksillä ole ollut minulle mitään merkitystä kauan tapahtuneen eroni jälkeen. Jos minä halaan, se tapahtuu aina vain vaatteet päällä ollessa.
- Anonyymi00010
Mä en kyllä ymmärrä miten on mahollista et ei pääse sanomaan jos rakastaa jotakuta.
Jos oikeesti rakastaa toista niin kannattais kertoa se sille toiselle niin kauan kun voi.
Sitä jää katumaan ikuisesti jos ei kerro. - Anonyymi00011
Seuraavassa elämässä sitten ja ei hätää oot pääsyt kuitenkin sanomaan täällä jotakin.
- Anonyymi00017
Tuo on yhtä realistista kun sanotaan, katsotaan sitten sadan vuoden päästä.
- Anonyymi00013
Parempi varmaan niin. Tilanteen huomioon ottaen.
Naiselta - Anonyymi00014
Voi että. Miksi et päässyt sanomaan rakkautta?
- Anonyymi00015
Eikö tuo ajattelu ole aika itsekeskeistä, varsinkin jos puhuttaisiin ihan oikeasti rakastamisesta. Kyllähän rakkauden kohteella on vähintään hyväksi tietää tuollaisista tunteista, vaikka olisi varattu. Rakkaus kun ei erottele varattuja. En nyt tarkoita että pitäisi erota kun joku ilmaisee rakkaudenosoituksia. Mutta kun koko rakkauden perusidea on osoittaa sitä hänelle, johon se kohdistuu. Eihän rakkautta vielä ole jos siitä ei tiedä ja rakkauteen tarvitaan kaksi osapuolta ja rakkautta ei ole koskaan liikaa tässä elämässä.
- Anonyymi00016
Kyseessä on pelkkä provo. Varmaan palstan vakitrollimieheltä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyseessä on pelkkä provo. Varmaan palstan vakitrollimieheltä.
Olkoot itse ap kuka vaan, mutta asiana kuitenkin jopa yleinen; sitten harmitellaan vuosien päästä kun mitään käytännön yhteyttä ei sitten syntynytkään ja pelkkä asiaan suhtautuminen ja asenne voi olla se suurin syy yhteydenoton epäonnistumiselle.
- Anonyymi00019
Exä kuoli jo.
- Anonyymi00020
Sounds like goodbyes- but does she want you, you should think that too
- Anonyymi00021
Niin minäkin sinua. Harmi etten ollut tuo ikirakkautesi. Ei se aina osu.
- Anonyymi00022
naamatusten ennätit kuitenkin huutaa ettet rakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643