Vielä ikävämmän, olivat he sitten naisia, miehiä, lapsia tai vanhuksia. Enää en niele teidän pskaa.
Tästälähin kohtelen jokaista ikävää ihmistä
12
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vähän sama homma.
Ei ihan mut melkein.
Tai ainakin yritän olla välittämättä tietyistä
ja auttamatta tiettyjä. Ihan sama vaik ois kuin vakavaa. - Anonyymi00002
Ei nyt noin voi asennoitua, juttelen vanhusten kanssa ja ovat kovin negatiivisia, asioiden kertominen muuttaa heidän asennettaan positiiviseen suuntaan. Ilkeille voi ilkeillä takaisin.
- Anonyymi00003
Kyllä minä kostan ihan kunnolla jatkossa. Ihmiset tietävät varsin hyvin mihin ovat silloin ryhtyneet kun ärsyttävät tahallaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä minä kostan ihan kunnolla jatkossa. Ihmiset tietävät varsin hyvin mihin ovat silloin ryhtyneet kun ärsyttävät tahallaan.
Kostaminen ei ole tervettä. Minun olisi pitänyt ymmärtää, kun eräs "ystävä" sanoi, että haluaa kostaa jollekin ex kaverilleen. Olisi siitä pitänyt minun ymmärtää, että voi tehdä myös minulle saman. En vain oikein ymmärrä sellaista pahuutta, kun itse en ole yhtään kostonhimoinen. Minun kimppuuni on ilmeisesti ollut helppo hyökätä. Toisaalta kyse taitaa olla ammattilaisista. Ovat myös olleet "auttamassa" silloin, kun olen ollut jo valmiiksi heikoilla.
- Anonyymi00004
jepz
- Anonyymi00005
Meidänkään ei tarvitse niellä tuota,pskaa!
- Anonyymi00011
Syö sää vaan omaa sontaas ja sen porukkas.. pitäähän narskulla hovi olla
- Anonyymi00007
Minä kokeilen ensin normaalia ja asiallista keskustelua. Jos se ei auta, silloin on turha yrittää jatkaa ja siirryn positiivisimpien ihmisten pariin. Niin yksinkertaista se on! Ei tarvitse sietää negatiivisten seuraa, siitä ai saa mitään itselle hyödyllistä. Näin se vain menee! :D
- Anonyymi00009
Olen kasvanut tällaiseen jossa vältellään rahvasta, jota negatiiviset eittämättä on, joten en suostu kuluttamaan heihin ongelmaisiin aikaani. Ja kukapa ei viihtyisi paremmin iloisten ihmisten parissa!?! Tämä pätee myöskin somessa, eli en edes lue sosiaalipummien viestejä. Viestit tunnistaa jo kahdesta ensimmäisestä sanasta. :DD
- Anonyymi00008
Sekin tietty. Tai sit ei vaan uhraa ajatuskaan sellaisiin ihmisiim.
- Anonyymi00010
Mitä erikoista sinussa on ettei sua voi dissailla ?
- Anonyymi00012
Ei mitään mut tekee mieli tappaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521867
- 621802
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121345- 611151
- 491114
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41795Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118657Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86650Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32627- 38586