Meisseli taskussa voi tuoda jopa vuoden vankeustuomion. Voi kauheet nyt ei voi enää kulkea meisseli taskussa julkisilla paikoilla.
Tuaa..
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011803162.html
Meisseli taskussa.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mulla on meisseli aina oikeassa lahkeessa. Ei voi pitää taskussa.
- Anonyymi00006UUSI
Väärin meni. Meisseli kuuluu olla vasemmassa lahkeessa. Sieltä sen saa nopeammin esille. Paitsi tietenkin jos olet vasuri.
- Anonyymi00002UUSI
Olen nähnyt kaksi kertaa metrossa vasaran miehellä.Toinen oli työmies, toinen oli narkkari.Mikä on ensimmäinen ajatus kuk näet narkkarin kantavan sellaista? Oikea laki! Hurraa.Näitä lakeja voitais vaan t3hdä vähän nopeammalla tahdilla
- Anonyymi00003UUSI
Minä ajoin kerran wähäraumalta metrolla ulvilaan ja siellä metrossa oli nalle wahlhlhlström jolla oli koko työkalupakki mukana.Mitä nyt tehdään kauheeta ahdistaa ai ai ai
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä ajoin kerran wähäraumalta metrolla ulvilaan ja siellä metrossa oli nalle wahlhlhlström jolla oli koko työkalupakki mukana.Mitä nyt tehdään kauheeta ahdistaa ai ai ai
Saako pesäpallomailan kanssa liikkua?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saako pesäpallomailan kanssa liikkua?
Ei saa. Se on pesäkarhujen loppu. Pesää saa muttei mailaa.
- Anonyymi00007UUSI
Älkää kantako meisseleitä, kantakaa käsiasetta. Sitä saa kantaa julkisella paikalla ja voi viedä työmaalle tai jopa baariin.
Poliisi ei rankaise, kysykää vaikka Vornaselta.- Anonyymi00008UUSI
Niin, tai ravikansalta.Eivät vain osaa ampua muita kuin sivullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506