Olkaa tarkkana kun käytätte näiden ns. huoltofirmojen palveluja. Näyttää siltä,että työmaalle on tultu tekemään ainoastaan tunteja,ei töitä! Esimerkkejä on ,kun tunnin työstä laskutetaan 5 tuntia. Suorastaan rosvousta,mutta edestään löytävät ja ahneella on yleensä haiseva loppu. OLKAA TARKKANA!
Taloyhtiöt/osakkaat
12
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itseltä löytyy kokemusta "raksatöistä" 40v ajalta ja voin sanoa että aivan häikäilemätöntä toimintaa. Hox hox ja sitten puhutaan asiasta faktoina eikä juorupuheiden/kateuden sävyttäminä.
- Anonyymi00002
Onhan näitä nähty, että olen tehnyt "raksatöitä" 35vuotta ja ei osata autoon renkaita vaihtaa itse.
Annetaan työläisille työrauha ja lopetetaan kyttääminen ja vinkuminen turhasta.
Hyvää talven jatkoa ☀️❄️- Anonyymi00003
Taitaa itse tuntien tekijä kirjoitella, kun noin tuntuu ahdistavan. Ei tarvitse kytätä eikä vinkua jos on kokemusta työnteosta ja ymmärtää jotakuinkin paljonko tiettyyn työvaiheeseen menee aikaa.
- Anonyymi00007
Ei liity varsinaisesti remontointiin mutta muutama vuosi sitten meillä vaihtui taloyhtiössä huoltofirma toiseen kajaanilaiseen huoltofirmaan. Työtehtäviin kuului mm. kiinteistön piha-alueiden ulkotyöt kuten edelliselläkin ja huoltomies kiersi aina tiettyyn aikaan piha-alueet. Erona edelliseen firmaan oli vain se että uuden firman työntekijä saapuessaan ajoi firman auton parkkiin ja istui koko sen ajan autossa puhelintaan selaten ja tupakoiden sen sijaan että olisi hoitanut tehtävänsä joista taloyhtiö maksoi. Monesti asukkaat saivat tehdä itse pihatyöt ja kolata lumet. Tyyppi kävi siis näennäisesti paikan päällä muttei tehnyt juuri mitään. Yleensä vain pläräsi puhelintaan ja tupakoi ja ajoi sitten pois.
- Anonyymi00004
Saneeraus kohteissa löytyy usein yllätyksiä mikä voi lisätä työn kestoa huomattavasti. Homeet yms.
- Anonyymi00005
Taloyhtiöillä on yleensä vuosisopimus huoltoyhtiön esim, aurauksen osalta ja ihan sama hinta käyvätkö kerran vai 100 kertaa..
Sitten kaikki ne työt mitkä kuuluu taloyhtiön vastuulle asunnoissa ei veloitusta työlle.
Sitten ne työt mitä osakas teettää huolto yhtiöllä jotka eivät ole taloyhtiön vastuulla maksaa osakas itse.- Anonyymi00006
Lisäyksenä, ei veloitusta osakkaalle ,,,,,,,,,,,,,oli työlle.
- Anonyymi00008
Täst edes meillä taloyhtiössä ollaan TARKKOJA KIITOS!
- Anonyymi00009
Kannattaa olla TOSI tarkkana.
- Anonyymi00010
Yllättäen on isännöitsijän pojalle menny lumityökeikka
- Anonyymi00011
HUOMIO myös asuntoyhtiön osakkaat ,enempi osallistumista taloyhtiön toimintaan.
- Anonyymi00012
Just,
Moititaan Venäläisiä saamattomuudesta mutta ollaan itse ihan samalla lailla välinpitämättömiä taloyhtiön asioista eikä käydä sääntö määräisissä vuosikokouksissa jossa on ainoa paikka vaikuttaa asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857