Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
Mitä se olisi
42
1343
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää yötä ihana.
- Anonyymi00002
Et usko miten paljon tuo viesti ilahduttaisi.♥️ Varmasti näkisi hyviä unia. ♥️
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et usko miten paljon tuo viesti ilahduttaisi.♥️ Varmasti näkisi hyviä unia. ♥️
Ehkä vielä joku päivä.:)
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toivotaan näin. ♥️
Hyvää yötä nyt kuitenkin sinulle. ❣️ - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toivotaan näin. ♥️
Hyvää yötä nyt kuitenkin sinulle. ❣️Kiitos, samoin sinulle.
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole enää mahollista se joku päivä, tai ehkä joskus.. :(
-sivusta
- Anonyymi00003
Voisin sanoa mutta kysyn ensin vaimolta luvan.
- Anonyymi00031
Tossun alla.
- Anonyymi00038
älä p..kele mene kysymään!!
- Anonyymi00005
ugu ugu, lele lele. En tiiä tarkottaako mitään.
- Anonyymi00006
Öegendaarinen lausahdus
Tule tyttö kyytiin
Se on siinä...- Anonyymi00026
Tulisin kyl kyytiin heti
- Anonyymi00008
Tuhoan sut :)
- Anonyymi00017
Ei oo enää tuhottavaa :(
- Anonyymi00011
Haluatko, että unohdan sinut?
- Anonyymi00012
Äh. Olen nainen. Luin aloituksen väärin ja vastasin siksi...
- Anonyymi00013
Strippaa beibe, strippaa!
- Anonyymi00039
Helli hellä heido ori
- Anonyymi00014
Antaisin naisen hoitaa puhumisen.
- Anonyymi00015
Minä pidän sinusta sinussa on jotain ?
- Anonyymi00016
Hän on niin monenlaista sanonut ilman seuraamuksia. Ainoa seuraamus on se, että minä menin rikki. Helppo se on lyödä lyötyä. Minkähän verran sai rahaa siitä, että teki minulle pahaa?
- Anonyymi00024
Mä en ole sanonut mitään susta.
- Anonyymi00018
Haluan ottaa sut syliin ja suudella suulle.
- Anonyymi00022
Aika suloista 🥰
- Anonyymi00025
Tee niin huomenna
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tee niin huomenna
Älä sentään.
Sivusta
- Anonyymi00020
Lähde uimaan kahlaamaan
- Anonyymi00023
Ai nyt vai? Hyrrrrrr......
- Anonyymi00021
I Love You :-*
Gubbe 76- Anonyymi00028
Oletko ennen sanonut niin hänelle tai edes jotain sinnepäin?
- Anonyymi00027
Mä tykkään susta, kauniita unia... -P
- Anonyymi00030
Sanoisin varmuudella ääneen rakastuneeni häneen ja tämän sanominen olisi ensimmäinen kerta elämässäni mutta kuinka sanoa ääneen tunteneensa vierekkäin olemista, seksuaalista himoa ja lopuksi halua tehdä yhdessä ruokaa? Tässä järjestyksessä. Mutta, edelleen, mikään ei kuitenkaan muuttuisi, koska arkeni on valmis.
- Anonyymi00040
ei kannata haluta tehdä minun kans ruokaa, olen surkea kokki! Paljon mieluummin hoidan ne tiskit sitten pois..
- Anonyymi00032
Menkää intohimo osioon.
- Anonyymi00035
vois
- Anonyymi00033
Tule kotiin kaikki kyllä järjestyy, kun yhdessä tehdään asioiden eteen töitä.
- Anonyymi00034
Toi olis parasta, noin kun mies sanoinkin ni oisin onnellinen. Tohon sanoisin et tuu hakemaan mut kotiin.
- Anonyymi00042
Tässähän kahden ihmisen pienessä keskustelussa kiteytyy kaikki se että jos ja kun tunteita on molemmilla, niin ei tule koskaan totetumaan yhteinen taival ellei taivaalta sada taikasauvaa. Molemmat kehoittavat tulemaan eikä se että minä tulen.
- Anonyymi00036
Pyllistä. Just noin. Hyvä tyttö. Setä tykkää.
- Anonyymi00037
Kiitos tästä, naurahdin ja tykkäsin.
- Anonyymi00041
En ole koskaan välittäny seurauksista äitini opetti kantamaan vastuuni itse aiheuttamistani seurauksista ei elatusmaksujakaan pääse karkuun jos ei löydy jotain niin hölmöä joka ottaa vieraan lapsen omiin nimiinsä si taas kun lapsia on viisi tai enemmän antaa valtio vapautuksen elatusmaksuista kuulemma ylivoimainen maksueste yhdelle miehelle maksaa elatusmaksut edes viidestä lapsesta tiedän joitakin jotka on henkensä riistäny jo yhdestä tai kahdestakin lapsesta aiheutuneista elatusmaksuista
- Anonyymi00043
Hmmm?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1858521Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2574300Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1363639Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063423Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi192430Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42245100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es272076Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei411779Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik611633Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481587