Naapuri moitti ohimennen äänistä kun korjailin autoa illalla. Itse ajelee suoraputkisella traktorin romulla eikä edes osaa aurata. Viddu mikä spede.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Korjailit autoa? Siis poistit vanhoja osia. Toisin sanoen varastit naapurin skoodasta renkaat alta. Kyllähän siitä naapuri suuttuu.
- Anonyymi00002
Pyydä naapuri treffeille. Tarjoa hyvää ruokaa, alkomahoolia ja vie saunaan, jossa annat sisäreisihierontaa niin tulee hyvälle tuulelle ja vinkuminen lakkaa.
- Anonyymi00004
Uuuh. Alkoi ihan jo kuumottaa.
- Anonyymi00003
Kaikki naapurit saisi lähettää gröölantiin jos minulta kysytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei137579- 30576
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547