Millasta porukkaa

Anonyymi-ap

Täällä pyörii kun kiusaaminen on näin hyväksyttyä?

54

457

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sairaita mustamaalaajia.

• Anonyymi00029

Epätoivoisia rusettiluistelijoita kaunoluistimet jalassa, kun hokkarit on kato ns jaettu jo

• Anonyymi00002

Ottavat ihmisiä kohteeksi.

• Anonyymi00008

Minä olen ihminen. Palsta tarkisti sen.

• Anonyymi00014

En ole robotti

• Anonyymi00003

Tuntuu että täältä kaikki normaalit lähteneet ja kiusaajat kiusaavat keskenään toisiaan

• Anonyymi00006

Täytyy olla ihmisillä paha olo. On sitä itse kullakin välillä huono olo, muttei silti tulisi mieleen kipata omia paskojaan kenenkään päälle. Se kun toisille haluaa pahaa, kääntyy vielä itseä vastaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Täytyy olla ihmisillä paha olo. On sitä itse kullakin välillä huono olo, muttei silti tulisi mieleen kipata omia paskojaan kenenkään päälle. Se kun toisille haluaa pahaa, kääntyy vielä itseä vastaan.

Omia paskojaan kenenkään päälle, näitähän täällä lentää päivittäin tai viikottain. Kuka pyytää keneltäkin anteeksi milloin mistäkin. Kun oli huono päivä tai ymmärsin väärin tai se taitaa mutkistua pian tai tietysti se on karseaa tai tässä sitä ollaan tai älä luule että pyydän anteeksi tai elämä on

• Anonyymi00027
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin ja sinä olet tuomarina?Sinä päätät päästä kertoimen perusteella ketä puolustaa.Mitä kiihottavampi sinusta, sitä syyttömämpi.Voi olla vaikka joku pedarimuija mutta sinusta se on syytön koska sun viisari värähtää sun maun mukaan.Aika vaarallinen yhtälö tuommoinen väärän ihmisen suojelu.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Omia paskojaan kenenkään päälle, näitähän täällä lentää päivittäin tai viikottain. Kuka pyytää keneltäkin anteeksi milloin mistäkin. Kun oli huono päivä tai ymmärsin väärin tai se taitaa mutkistua pian tai tietysti se on karseaa tai tässä sitä ollaan tai älä luule että pyydän anteeksi tai elämä on

Ja aloittajaäijä sehän menee tässäkin tapauksessa niin, että sinä itse kirjoitat näitä anteex eilisestä- ym provoja heikkopäisille ihmisillä jotka räknää päivästä toiseen näitä vihaviestejäsi kun yrität huom yrität saada nautintoa näistä takaumista mitä elät jatkuvasti. Herätkää jo tähän päivään ihmiset viimein. Täti neuvoo ja oikoo

• Anonyymi00038
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kun ihminen käy tarpeeksi pohjalla, tietää mitä paha olo on. Sitä ei tee mieli levittää muille.

Luulen, että palstan tapauksilla paha olo on osalla pitkälti itse aiheutettua, osalla itsekeskeisyydestä johtuvaa performanssia tai yksinkertaisesti vain typeryyttä ja ajattelun köyhyyttä.

• Anonyymi00004

just näi

• Anonyymi00005

Keski-iän ylittäneitä katkeroituneita vaille rakkautta jääneitä ihmisiä. Joko erakoituneita tai muuten pettettyjä ja jätettyjä.

• Anonyymi00010

Hetkinen, näytänkö sinusta lapsenlikalta ?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hetkinen, näytänkö sinusta lapsenlikalta ?

En tiedä miltä näytät eli vaikea vastata.

• Anonyymi00009

Heidän sanansa ilmaisevat heidän onnistumistaan elämässä omasta mielestään. Ilmeisesti usein heidän tunnepuolen elämänsä on jäänyt vajaaksi tai tyydyttämättä. He ovat usein riippuvaisia kaverin mielipiteistä, eikä itsenäisyyttä edes ajattelun tasolla ole. He eivät ole kovin menestyneitä tai komeita, joten he maalaavat täällä itsestään ”komeaa” kuvaa itsestään. Koska heidän tunnepuolen elämänsä on ollut tähän saakka puutteellista, he esiintyvät täällä pitkänä ja komeana herrasmiehenä, jolla on paljon rahaa ja rakkauskin ajatellaan hoidettavan rahalla, niin kuin kaikki muutkin asiat ja ajatus, että kaikki naiset arvostavat tuollaista vaikka kyse on palveluiden naisista, jotka ”arvostavat”.

• Anonyymi00026

Aika hienosti kerroit palstaäijä ja aloittaja omasta pseudotodellisuudesta mitä tänne tuotat ja tusaat. Aloitus ei niinikään mennyt minulle läpi herttaisena pöyristelynä, vaan lähinnä eläydyt ekstaasissa joihinkin tyyliin -nainen laihduta ensin 130 kg- kommentteihisi

• Anonyymi00012

Kiusaamisella tekevät vain itselleen hallaa. Kaikki kertyy karmaksi.

• Anonyymi00013

Tuollaisesta on jo todisteita, nimenomaan siitä että he tekevät hallaa nimenomaan itselleen. Sanoista ja sanojen välistä huomaa heidän pahan olonsa, silti heidän pitää jatkaa kiusaamista kuin joku masokisti. Lisäksi jutuista välittyy usein kuva päihteiden käytöstä, sen verran sekavaksi ”logiikka” usein menee.

• Anonyymi00016

semmossia ketkä olen potkinu pois elämästäni jo ajat ssitten ja silti määkivät täällä 🤣 on ymmärryksessä vikaa kyllä on

• Anonyymi00017

todella pahasti vikaa ymmärryksessä ollut jo kauan

• Anonyymi00030
        Anonyymi00017 kirjoitti:

todella pahasti vikaa ymmärryksessä ollut jo kauan

lopeta jo lösö

• Anonyymi00018

Minä sanon omille riidanaloittajilleni takaisin ja se saattaa kuulostaa pahalle ulkopuolisista eli kun et tiedä mistä on asiat alkanut riidan osapuolilla ,voit luulla itsellesi olevaksi tai ystävällesi kohdenetuksi.
      Itse tiedän tasan ketkä aloitti minun kohdalla irl tämän ja tulivat tänne.
      Minun kohdalla ei ole mustamaalaamisesta kyse,on kyse kodin sisällä ,kotirauhan piiriin ja yksityisyyteen kajoamisena.Sairaat luonnehäiriöiset tietää minun tietävän minua kytättävän ja väittävät tietenkin vielä kaasuvalotukseksi.Tiedän tasan mitä täällä on ollut.Kirjoitukset oli kamalia eka vuonna,jos minun tilalla olisi ollut nuori ihminen ,olisi huonosti käynyt.

• Anonyymi00019

......Ei ole mitenkään sattumaa ollut ne kommentit mitä on ollut täällä sillä olen kolmatta vuotta tarkoituksella elänyt epäsäännöllistä elämää ja tutkinut näitä joidenka arkipäivänä kellon ympäri.
        Ylläpito tekee rikollisille palveluksen poistuessaan heti viestit mitkä on minua kohtaan stalkkauksen tuloksena informoitu täällä.Ne siat kyllä kerkiää nähdä sen jotka pitääkin nähdä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

......Ei ole mitenkään sattumaa ollut ne kommentit mitä on ollut täällä sillä olen kolmatta vuotta tarkoituksella elänyt epäsäännöllistä elämää ja tutkinut näitä joidenka arkipäivänä kellon ympäri.
        Ylläpito tekee rikollisille palveluksen poistuessaan heti viestit mitkä on minua kohtaan stalkkauksen tuloksena informoitu täällä.Ne siat kyllä kerkiää nähdä sen jotka pitääkin nähdä.

....olen myös kastellut ja tehnyt testejä täällä että irl ja kaikki todistaa sen ettei nämä ole sattumaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko palstasetä henkisesti kehittävää trollailla tällaista epäjärjestyneesti kirjoitettua potaskaa arvostelukyvytöntä väkeä varten? Naiselta T

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Onko palstasetä henkisesti kehittävää trollailla tällaista epäjärjestyneesti kirjoitettua potaskaa arvostelukyvytöntä väkeä varten? Naiselta T

Siellä hän se,suosta nostettu T päsmäröi.
        Elämäsi ensimmäiset 48 v. oli kuivimista kuivinta elämää ja jouduit tyytyy pelkkään pskaan.Sitten sait silmään silmätkin ja avot olet saanut elämääsi sisältöä ja maalasi valuu ensimmäistä kertaa eläissäsi.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Elämäsi ensimmäiset 48 v. oli kuivimista kuivinta elämää ja jouduit tyytyy pelkkään pskaan.Sitten sait silmään silmätkin ja avot olet saanut elämääsi sisältöä ja maalasi valuu ensimmäistä kertaa eläissäsi.

*sait silmään silmätikun

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ja millä aikajaksolla nyt ns eläisimme palstaäijä?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tässä se nähdään, sekoitat tossa toisen t ihmisen toiseen t ihmiseen. Ja kaiken lisäksi molemmat johkin kolmanteen t ihmiseen.

Kuten olen sanonut älä oleta ja sen perusteella väitä faktana kuvitelmias, vaan olisit selvittänyt asiaa miten on jos et usko kun sulle sanottiin täällä että oot väärässä.

Oot kuvitellut joitain muita henkilöitä joksikin täällä, ja siitä syystä maalittanut väärää henkilöä ja sotkenut asioita.

-t-

• Anonyymi00044
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tässä se nähdään, sekoitat tossa toisen t ihmisen toiseen t ihmiseen. Ja kaiken lisäksi molemmat johkin kolmanteen t ihmiseen.

Kuten olen sanonut älä oleta ja sen perusteella väitä faktana kuvitelmias, vaan olisit selvittänyt asiaa miten on jos et usko kun sulle sanottiin täällä että oot väärässä.

Oot kuvitellut joitain muita henkilöitä joksikin täällä, ja siitä syystä maalittanut väärää henkilöä ja sotkenut asioita.

-t-

Puhuin kuin hänelle.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00036 kirjoitti:

-t-

Vau palstasetä osaat peräti suomikakosen väkeä johdatella pelaamalla nimikirjaimilla ja vetämällä näitä päättömiä feikkidialogeja

• Anonyymi00021

Eikä vain täällä.Olen tutkinut ihmisen käytöstä vuosia.Käytös on taantunut ja esim.vanhemmatkaan ihmiset ei enään käyttäydy korrektisti missään.Ikuisia kakaroita ovat.
      Suoraan tietenkään eivät uskalla sanoa ja ollaan erittäin sivistyneitä varsinkin jos koulutausta on opettanut tai kotiväki.Täällä netissä EI OLLA AIKUISIA KUKAAAN.

• Anonyymi00022

Joissain yhteisöissä ,pienissä jos et ole samanlainen kuin he on aivan sama oletko itse kunnollinen jos yhteisö on mätiä.Porukassa on voimaa ja luulenpa että kun sota leviää täällä oleva porukka lentää savuna ilmaan.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joissain yhteisöissä ,pienissä jos et ole samanlainen kuin he on aivan sama oletko itse kunnollinen jos yhteisö on mätiä.Porukassa on voimaa ja luulenpa että kun sota leviää täällä oleva porukka lentää savuna ilmaan.

...saavat siis maistaa sitä porukassa on voimaa ihan itse🤫

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tästä voisi mainita mitä nk porukoihin tulee, että kun yksi saa takkiin vttuilunsa tmv takia, niin hän menee ontuen näyttämölle poraamaan katsokaa- hän on ilkeä, eikä mitään one on one- otteluita niin ole, vaan nääs mölisijät peesaa ja hyysää tätä yhtä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

...saavat siis maistaa sitä porukassa on voimaa ihan itse🤫

No näitä lukiessa tulee mieleen että onpas hieno porukka teillä tosiaan..

• Anonyymi00037
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Se joku joka täällä syytät ties mistä kaikesta, ja jolle vttuilet tms ei ole teidän lesta-yhteisöstä.
        Ja asuu monen sadan km päässä susta vissiin.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No näitä lukiessa tulee mieleen että onpas hieno porukka teillä tosiaan..

Tarkoitin Venäjää.😆

• Anonyymi00050
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Se joku joka täällä syytät ties mistä kaikesta, ja jolle vttuilet tms ei ole teidän lesta-yhteisöstä.
        Ja asuu monen sadan km päässä susta vissiin.

Oliko trollisetä vielä niin, että tämä nk lesta oli joku persukin vai? Varo sanojasi, toiset on hyvin herkkähipiäisiä väkeä

• Anonyymi00057
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tästä voisi mainita mitä nk porukoihin tulee, että kun yksi saa takkiin vttuilunsa tmv takia, niin hän menee ontuen näyttämölle poraamaan katsokaa- hän on ilkeä, eikä mitään one on one- otteluita niin ole, vaan nääs mölisijät peesaa ja hyysää tätä yhtä.

Ovat varmasti jotain eläkeläispappoja tai sairaseläkkeellä ja päästään sekaisin. Ei noi mitään normaaleja ole.

• Anonyymi00035

Kiva olla ihminen, joka ei kiusaa ketään, ei vaikka on itse tullut kiusatuksi.
      Minä se olen. 😊

• Anonyymi00039

En mäkään kiusaa vaik tää kaikki tuhos koko perheen elämän. 😪

• Kiusaaminen johtuu vain somesta ja ihmisen sontiaisuudesta.. :/ ..jokaisen pitäisi pohtia etukäteen, että toimisiko samoin nokatusten/livenä.. ..se vähentäisi sitä sontaa about 95%..

• Anonyymi00040

LÄSKEJÄ katkeria introvertti naisia suurin osa taitaa olla

• Anonyymi00058

Höpöhöpö miehiä suurin osa ja tuo palstagubbekin asunu palstalla jo 90-luvulta lähtien. 😂

• Anonyymi00041

Oletko 13-vuotias? Ei tämä olekaan tarkoitettu lapsille.

• Anonyymi00042

Sairasta enemmiltä osin etkö ole sitä vielä oppinu

• Anonyymi00045

Lapsellisia, kateellisia ihmisiä taitaa olla palsta täynnä.

• Anonyymi00046

Sen yhden ja saman nistireppanan maneereillahan nuo menee..

• Anonyymi00052

Mikähän siinä poitsussa on se nk juju- onko yksinkertaisesti niin hyvä uhriutumaan ja lietsomaan?

• Anonyymi00053

Sairasta porukkaa!!

• Anonyymi00054

Ihan samoja mitä tuolla irl. Täällä vain on vähän sama kuin auton ratissa, olet eristetty ulkomaailmasta omaan kuplaasi ja se todellinen luonne pääsee paremmin esille.

• Anonyymi00056

Muutama vinksahtanut taitaa olla.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      192
      4107
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2647
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      103
      2136
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1922
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      207
      1807
    6. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      30
      1128
    7. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      72
      1065
    8. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      72
      811
    9. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      148
      786
    10. Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!

Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen
      Suomalaiset julkkikset
      28
      781
    Aihe