Millasta porukkaa

Anonyymi-ap

Täällä pyörii kun kiusaaminen on näin hyväksyttyä?

14

167

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sairaita mustamaalaajia.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ottavat ihmisiä kohteeksi.

• Anonyymi00008
        UUSI

Minä olen ihminen. Palsta tarkisti sen.

• Anonyymi00014
        UUSI

En ole robotti

• Anonyymi00003
      UUSI

Tuntuu että täältä kaikki normaalit lähteneet ja kiusaajat kiusaavat keskenään toisiaan

• Anonyymi00006
        UUSI

Täytyy olla ihmisillä paha olo. On sitä itse kullakin välillä huono olo, muttei silti tulisi mieleen kipata omia paskojaan kenenkään päälle. Se kun toisille haluaa pahaa, kääntyy vielä itseä vastaan.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Täytyy olla ihmisillä paha olo. On sitä itse kullakin välillä huono olo, muttei silti tulisi mieleen kipata omia paskojaan kenenkään päälle. Se kun toisille haluaa pahaa, kääntyy vielä itseä vastaan.

Omia paskojaan kenenkään päälle, näitähän täällä lentää päivittäin tai viikottain. Kuka pyytää keneltäkin anteeksi milloin mistäkin. Kun oli huono päivä tai ymmärsin väärin tai se taitaa mutkistua pian tai tietysti se on karseaa tai tässä sitä ollaan tai älä luule että pyydän anteeksi tai elämä on

• Anonyymi00004
      UUSI

just näi

• Anonyymi00005
      UUSI

Keski-iän ylittäneitä katkeroituneita vaille rakkautta jääneitä ihmisiä. Joko erakoituneita tai muuten pettettyjä ja jätettyjä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Hetkinen, näytänkö sinusta lapsenlikalta ?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hetkinen, näytänkö sinusta lapsenlikalta ?

En tiedä miltä näytät eli vaikea vastata.

• Anonyymi00009
      UUSI

Heidän sanansa ilmaisevat heidän onnistumistaan elämässä omasta mielestään. Ilmeisesti usein heidän tunnepuolen elämänsä on jäänyt vajaaksi tai tyydyttämättä. He ovat usein riippuvaisia kaverin mielipiteistä, eikä itsenäisyyttä edes ajattelun tasolla ole. He eivät ole kovin menestyneitä tai komeita, joten he maalaavat täällä itsestään ”komeaa” kuvaa itsestään. Koska heidän tunnepuolen elämänsä on ollut tähän saakka puutteellista, he esiintyvät täällä pitkänä ja komeana herrasmiehenä, jolla on paljon rahaa ja rakkauskin ajatellaan hoidettavan rahalla, niin kuin kaikki muutkin asiat ja ajatus, että kaikki naiset arvostavat tuollaista vaikka kyse on palveluiden naisista, jotka ”arvostavat”.

• Anonyymi00012
      UUSI

Kiusaamisella tekevät vain itselleen hallaa. Kaikki kertyy karmaksi.

• Anonyymi00013
        UUSI

Tuollaisesta on jo todisteita, nimenomaan siitä että he tekevät hallaa nimenomaan itselleen. Sanoista ja sanojen välistä huomaa heidän pahan olonsa, silti heidän pitää jatkaa kiusaamista kuin joku masokisti. Lisäksi jutuista välittyy usein kuva päihteiden käytöstä, sen verran sekavaksi ”logiikka” usein menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      758
    3. 47
      674
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      633
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      605
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37