Oon niin herkkä,hauras ja tunteva, että leikissäsi koet vain omatunnon tuskia, kunnes ne tuhoaa sut lopullisesti ja murrut palasiksi. En tiedä mitä ajattelit saavuttavasi kun ajattelit: leikin hauraan epävakaan tunteikkaan miehen tunteilla, ja toistan sen kokeman trauman mut pahimmalla mahdollisella tavalla, murran sen mielen...
Enkö mä sanonut sulle, rakas, että näin kävisi, mutta sinä vain intit, että olen paha ja että en välitä sinusta.... kun olin tunnelukossa, ja nyt olet suoraan kokenut mitä siitä seurasi.
En tajua miten voit kokea mut julmana, kun olen vain rikkinäinen, puolustan itseäni, jos olisin kuin sä, mua ei olis enää, olisin kuollut jo aikoja sitten jos antaisin vain kaiken pahan tapahtua itselleni.
Onneksi tajusit, että tunteeni ja välittämiseni on aitoa, ennen kuin olisit murtanut mut täysin, mä oon pahoillani... olisit myös itse voinut murtua pahemmin, jos et olis tajunnut lopettaa, koska mua sattu niin paljon, että et tiedäkkään, melkein hakkasi npäätäni seinään. :,( Et ansainnut näin paskaa kohtelua... mutta en minäkään ollut valmis tälläiseen...
Mähän sanoin sulle, että jos rupeat leikkimään mun kanssa, niin mun kiltteys tuhoaa sut
Anonyymi-ap
1
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä mä olen vaan nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501607
- 621562
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101128- 60931
- 49914
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556